Sep 26 2003

اگر حکومت ایران مردمی می‌بود!

نوشته:     :::       Comments Off on اگر حکومت ایران مردمی می‌بود!

این مساله‌ی انرژی هسته‌ای و فشارهایی که بر ایران وارد می‌شود در این روزها بقدری است که بگمان نگارنده حتی پوست کلفت ترین در ایران هم که هاشمی باشد آنرا احساس کرده. بقول معروف این تو بمیری از آن توبمیری‌ها نیست.
قبل از شروع بحث باید گوشزد کنم که من با هر گونه سلاحی مخالفم حتی تیر و کمان، من یک صلح طلبم و سلاح هم به تور خودکار یک وسیله برای جنگ افروزی است.
از این جنبه مساله که بگذریم و از نگاه یک ایرانی که به آن نگاه کنیم، البته بدون در نظر گرفتن رژیم ملاها، می‌بینیم که واقعآ زور می‌گویند! حالا چرا می‌گویم زور می‌گویند به این دلیل که اسرائیل که خود یک رژیم تروریست است اجازه یافت در سکوت مطلق به سلاح‌های هسته‌ای دست یابد. پاکستان هم همین طور ولی حالا که نوبت به ایران رسیده غیر قانونی شد!؟ برای سلح جهان خطرناک شد و …
فکرش را بکنید سلاح اتمی در دست شارون و بوش جنگ طلب خطر کمتری از اینکه این سلاح‌ها در دست ملاها باشد ندارد، حال چگونه است که تمام جهان بر علیه ایران قدعلم کرده‌اند! و عاقبت کار را هم که تقریبآ می‌توان حدس زد. یا رژیم ملایان تسلیم مطلق می‌شود و به زیر چتر آمریکا می‌رود و در این صورت هر کاری که دلش خواست در داخل ایران بر سر مردم بدبخت خواهد آورد و دیگر کسی اعتراضی نخواهد کرد چون آمریکا حامی آن است. یا اینکه ملاها هم همان خریتی را که صدام کرد می‌کنند و به محاسبات الله‌کرم گوش فرا می‌دهند و به مبارزه با شیطان بزرگ می‌روند و عاقبت اینکار را هم که همه می‌دانیم، ویرانی و فقز بیشتر برای ملت بیچاره ایران.
برای بهتر درک کردن موقیت ایران در این جریان به گفته‌های البرادعی مراجعه کنید به این آدرس

نوشته: در ساعت: 10:53 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on اگر حکومت ایران مردمی می‌بود!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی