Aug 01 2010

درباره من

نوشته:

ایرانی هستم آوراه، در پایتخت نروژ اسلو زندگی می کنم، عشق و علاقه‌ام به ایران مرا به نوشتن وامیدارد!

29 responses so far

29 پیام به “درباره من”

  1. سیما says:

    سلام . من سیما هستم و 5 ماهی می شه که به نروژ اومدم . از موقعی که اومدم به غیر از 2 هفته اول تا الان افسرده شدم . سایت شما رو اتفاقی پیدا کردم . خیلی خوشحال شدم .
    فقط خواستم همینو بگم . موفق باشی

    • خُسن آقا says:

      لطف دارید سیما خانم.
      نگران نباشید یواش یواش بهار میاد و اینجا هم قابل تحمل خواهد شد!

    • پری ناز says:

      سلام…من هم 3 ماه است که به اینجا اومدم…هنوز خوبم…امیدوارم بعد از یه سر زدن به ایران و برگشتن، خوب خوب شید…بهتون پیشنهاد می کنم حتما آشپز خونه خسن آقا رو سر بزنید و غزاهاش رو امتحان کنید…من که حس یه آشپز حرفه ای بهم دست داده…ممنون از این سایت خوب….

  2. shahin says:

    با سلام.آقاي عزيز.من يک زن ايرانی هستم.من دوست دارم باورها ي خود را داشته باشم.نه رژيم نه امثال شما به من نگن چه باور داشته باش و چه را قبول نکن.اين ازادي من است نه آنچه که شما ها به خاطرش منو امل يا امروزی بدانيد.و اگر شما روشنفکر بودید در مورد روز زن این حرفها را نمیزدید.

    —–
    پاسخ:
    کسی به شما نگفته چه باور داشته باشید چه نداشته باشید. شما در آن باوری که دارید آزاد هستید و من هم همچنین. در ضمن هم شما آزاد هستید باورهای مرا به نقد بکشید و هم من باور های شما را!

  3. علی says:

    حسن اقا سلام. حالت چطوره؟ امروز من و دو تا دیگه از دوستان مشترک ریدر این صفحه شدیم. خوب مینویسی و امیدوارم یه روز ببینمت. / Ha det bra

  4. درود حاجی
    محب علی هستم، گاهی مینویسم خوب هم مینویسم. یه جورایی آدم ضدی هستم، من هم اسلو زندگی میکنم. نمیخوام بشناسمت فقط همین اگه لطف کنید اگه یه چیزی ما نوشتیم راجع به نروژ اگه راست بود تایید کنی(دروغ نمینویسم اما ممکنه اشتباه کنم). یه بار هم چن سال پیش یه تارنما داشتین آشپزی یاد میداد، یادش بخیر…..
    پایدار باشین

  5. masoud says:

    سلام
    دوست عزیزاگه ایران دوست داری وواقعاخواهان آزادی کشورهستی به کمکت احتیاج دارم یک سری مطالب واسناد وشواهدهست که شماکه خارج ازایرانیداین مستندات وگزارشهای همراه بامدرک روبه دست جای که اعلام بکنم برسونی آدرس میلمومیزارم اگه خواستی کمک کنی برام میل برن واگه این کاروانجام بدی به تمام ایرانیاخدمت بزرگی کردی چون مطالب درکل سایت نمایش میشه ازنوشتن تضیحات بیشتروهویت خودم معذورم

  6. باسلام
    آن عکس گذاشته شده در سایت شما با تیتر ؛مهم این است که کسی‌ موهای این خانم را نبیند؛ واقعیست؟ اگر خدای کرده تصویر این ناهمشیره واقیعت باشه که سروده مرحوم ایرج میرزا در مورد حجاب را باید نه یک رمان بلکه یک قصیده بر یک واقیعت آنهم از نوع شیعه/اسلام ایرانی تلقی کرد. بعبارت آسانتر به گمانم ایرج خان منظورش همین بوده! بیستونی

    • خُسن آقا says:

      به نظر نمی‌آید که تقلبی باشد. گرچه من خودم از این نمونه‌ها در دیار نروژ زیاد دیده‌ام. مثلا دختر خانم‌هایی که روسری چسبان مثل این خانم به سر می‌کنند بعد کون وکفل خود و سینه های بلورین را چنان در لباس‌های تنگ و چسبان به نمایش می گذارند که هر مرده‌ای را هم حشری می‌کنند، زنده‌ها که جای خود دارند!

  7. مسعود says:

    سلام
    مسعودم چنذبارایمیل دادم بهت اماجواب نگرفتم ازت فکرمیکنم نخونده باشی ایمیلارو وگرنه ازکنارموضوع به این مهمی نمیتونی ساده ردبشی من منتظرجوابت هستم حتی اگه جوابت منفی بودبهم بگوانتظاربده به امیدایران ازاد وابادشادباشی

    • خُسن آقا says:

      رفیق جان چرا سوالت را همین جا نمی پرسی تا جواب بدهم باور بفرمایید میلی از شما دریافت نکرده ام شاید هم با باقیمانده اسپم ها روانه صندوق اسپم شده باشد.

  8. bakher says:

    خسن اقا جان سلام. می خواستم یک خواهشی ازت بکنم. تو که رابطه ات با اقای خامنه ای خوب است لطفا بهش بگو ما اهالی محترم بو شهر از دست گرد و غبار اهالی محترم اعراب بادیه نشین به گ.ا ه رفیم. استد عا مندیم یک فکری بکنید. اهالی همه دچار اسم و سینهخ پهلو و تنگی نفس شده اند. بابا یقه فلستین و اسر اییل و نمی دانم چه را ول کنید به معقو لات بچسبید. قلیچ خانی را ولش کنید داش غلام مال خودمونی را بگیرید. مردیم از دست گرد و غبار. دیگه از سلامتی چه چیزی بالاتر هست. در زمان صدام خدا نیامرز که خیلی بهتر بود حالا که دو کشور برادر شدهاند ما را لای پتو گذاشتهاند. الحق که دست مریزاد.خسن جان رویت را می بوسم . سلام فراوان خدمت اقای خامنهای برسان . پیروز باشی. اهالی اسمی شده منا طق بوشهر و حوالی.

  9. Sefidgar says:

    حسن اقا جون سلام
    یک سوال دارم دیدم درباره اقای دسترنج نوشته بودی می خواستم ببینم دبیرستان شاهپور شیراز میرفتی ؟ مرسی

  10. demon says:

    سلام به خسن آقا،خسته نباشید امروز در حالی که داشتم متنی راجع به ساخت شراب میخواندم اتفاقی به سایت شما بر خوردم و مطالبتون به خاطر جذابیت و کامل بودنشون منو درگیر کردن جوری که چند ساعت از درس خوندن هم افتادم.ولی مطالب انقدر مفید بود که به جای عذاب وجدان الان با خیالی آسوده از شما تشکر میکنم.تاثییر گذار بود.سپاس

    • خُسن آقا says:

      نوش جان ولی سر جدت قسم درس خواند را بخاطر این مسائل کنار نگذار که عاقبت ندارد

  11. اگر مایلی ویدیوها را بگذار تو وبلاگت

  12. Sasha says:

    سلام.

    داشتم دنبال۱ اسم می‌گشتم که سایت شما رو دیدم. بد از ۱۰۰۰۰ فحشی که به اون شخص داده بودید، اسم کس دیگرو رو هم دیدم که متهم به همکاری با اون شخص کرده بودید.

    خیلی‌ دوست داشتم بدونم که شما این اطلاعات خودتون رو از کجا می‌گیرید؟ چه قدر صحت داره؟ اون نوشتها بیشتر به ۱ قرض ورزی شبیه بودش تا اطلاع رسانی.

    و فرق تو با ۱ شکنجه‌گر زندان اوین هیچی‌ نیستش.

    زیاد هم جوّگیر نشو. از ایرانی‌ بودن فقط اسمشو به ارث بردی.

    پاسخ:
    شما که از ایرانی بودن همه چیزش رو به ارث برده‌اید اول بفرمایید اون اتهام‌هایی که زدم در کدام آدرس و به چه کسی بوده تا بتوانم پاسخ شما را بدهم. من معمولا که چه عرض کنم بلکه همیشه با مدرک حرف می‌زنم، درست بعکس شما که به نظر می‌رسد که شما هستید که بدون مدرک دارید اتهام می‌زنید! پس لطفا برای دفعه بعد وقتی خواستید بنده را متهم کنید با مدرک متهم کنید!
    دوم اینکه برادر جان شما که همه چیز ایرانی بودن را کامل به ارث برده‌اید بفرمایید این موروثات شما چه هستند!
    “غرض ورزی” را هم اشتباهی با قین نوشتید! البته این اشکالی ندارد من چندان آخوند نقطه ای نیستم! فقط گفتم گوشزد کنم به شما که خصوصا خیلی خودتان را ایرانی می‌دانید!

  13. Sasha says:

    سلام

    واقعا شگفت زده شدم که برای اولین بار میبینم که در وب سایت ضد دولت ایران ، محترمانه جواب میدان. تشکر می‌کنم ، امیدوارم که تا آخرش هم همینطور بمونه.

    من از اهالی شهر لواسان هستم، دنبال مقاله از مهندس شورکابی می‌گشتم که غیر از روزنامه ها، با چند فحش آبدار به ایشون، در سایت شما روبرو شدم. جالبه برام بودش که، تا الان تقریبا ۲۸۰۰۰ نفر سکنه لواسان برا ۲ دوره متوالی‌ ایشون رو به عنوانه رئیس شورا انتخاب کردند و مشکلی‌ نداشتند با ایشون. اما در وب سایت شما توهین و تهمت به ایشون هستش، و شما بدون صحت در این تهمت‌ها اینو در وب سایت خودت نگاه داشتی. یعنی‌ شما ۲۸۰۰۰ نفری که در لواسان زندگی‌ میکنند رو ۱ سری آدم نفهم تلقی‌ کردی.

    حد اقل برادر من ۱ الی‌ ۲ نفر از دوستانت رو به لواسان بفرست که در مورد ایشون تحقیق کنند بعدا هرچی‌ خواستی‌ بگو. در حال حاضر تنها کسی‌ که جلو برج سازها، زمین خوارها، و وزارت کشور ایستاده که پدر مردم و شهرو در نیارند این آدم هستش. حتّی به خاطره اینکه جلو ویلا سازی و برج سازی آقایون دولتی رو هم گرفتند، ۲-۳ هفته به هتل اوین بردنشون. دوباره هم میبرنشون چون که از حق مردم دفاع می‌کنه. ولی‌ این بار دیگه زنده بیرون نمیادش،‌ای کاش جای شوک الکتریکی رو پاش رو میدیی از دفعه قبل . اون موقع با فکر بیشتری در موردش مطلب می‌‌گذاشتی‌.

    حد اقل، اون ۱ نفری رو هم که ما مردم انتخاب کردیم و دولت نمیتونه عوضش کنه رو، اینطور به فضاحت و تخریب نکشونیدش. شما که اونور دنیا هستی‌ و مشکلات ما رو که نداری، اما این آدم هستش که داره به ما کمک می‌کنه. پس این مطلب رو حذفش کن اگر واقعا هدفت کمک کردن هستش. اگر هم که نه پس نگهش دار

  14. درود مجدد. گفتید ملحد هستید. نمیدانم شوخیست یا … من هم ملحدام. در وبگاهم طریق فلسفی گوزنها را ارائه کرده ام ک با روشی منطقی از عقاید بیخدائی دفاع میکند. بسیار مایلم در این خصوص با همفکران گفتگو کنم. چون کنج یک روستای مذهبی در بابل گیر افتاده ام و راهی ب هیچ همصحبتی نیست. ممنون میشوم با من مرتبط شوید. شاید خاستید تلفن بزنید

    پاسخ:
    شماره تلفن به علت خر امنیتی برای دارنده آن حذف شد

  15. kimiya says:

    سلام میشه لطف کنید ادرس ی جن گیر برام ایمیل کنید ممنون میشم

    • خُسن آقا says:

      یکی از آلت الله های مملکت اسلامی را پیدا کنید آنها بهترین جن گیرها هستند!

  16. شاهین says:

    با سلام
    بنده شاهین هستم در شهر دور افتاده ای از ایران !
    اصلا به دین و سیاست هم علاقه ای ندارم ( ولی با تمام وجود خدا رو باور دارم و عاشقش هستم )

    شما گفتین که به خدا اعتقاد ندارید و گفتین که اگر کسی باورهاتون رو نقد کنه استقبال میکنید

    معنای حرف شما مثل اینه که دارین میگین کسی منو خلق نکرده و سازنده ای ندارم و خود بخود بوجود آمده ام

    معنای دیگش اینه که این وبلاگی که بنده دارم الان توش نظرمو مینویسم کسی درستش نکرده و خودبخود بوجود آمده
    شما قانون علت ها و معلول ها که چیز ثابت شده و علمی ای در سراسر جهان هست رو نادیده گرفتین
    هر شیئی در جهان ( انسان حیوان اشیاء … ) تجلی وجود خداونده و داره از سازنده خودش خبر میده و وجود خالقشو اثبات میکنه این موضوع ربطی به هیچ دین یا مذهبی نداره کاملا فطری و درونیه و علم هم اینو ثابت کرده که عالم سازنده ای داره عقل خود انسان ها هم اینو قبول داره که جهان از نظم و اصول خاصی پیروی میکنه که داره خبر از خالقی بزرگ و قدرت مند میده باری ………..

    بنظرم شما باید تجدید نظری توی باورهاتون بکنین
    ببخشید پر حرفی کردم
    با تشکر………….

    ——–
    پاسخ:
    خوب حالا که شما با “قانون علت ها و معلول ها” می خواهید ثابت کنید که خدا وجود دارد پس باید پشت اون خدا هم خدای دیگری باشد که خدای شما را خلق کرده! در نتیجه این سیستم خداهای شما تا ابدیت ادامه پیدا خواهد کرد و یک خدای یکتا نخواهد بود در نتیجه می شود یک موجود عادی مثل من و شما.
    سپاس از نظر شما ولی من نمی توانم اینگونه خدایی را بپذیرم!

    • فرید اقا says:

      خدا که ماده و شی نیست که خالق داشته باشه … ماده خالق میخواهد … غیر ماده ابدی و ازلی است

  17. شاهین says:

    ممنون که جواب دادین
    من اگر موضوع علت و معلول رو بیان کردم خاستم یه نمونه علمی مثال زده باشم و گرنه من خودم خدا رو فطری و درونی درک کردم و در وجود خودم پیداش کردم
    بذارین بحث رو جور دیگه ای بیان کنم
    ما تا زمانی که درگیر الفاظ هستیم متوجه حقیقت مسائل نمیشیم
    خداوند یه لفظه یه کلمس که امکان داره تو هر فرهنگ و دینی تعابیر مختلفی داشته باشه
    بنده منظورم خدایی که مذهبیان ازش حرف میزنن نیس منظورم کسیه که من و شما رو ساخته
    حالا اسمش هر چی میخاد باشه ( شاید اسمش چیز دیگه ای باشه )
    قطعا موجودی شما رو ساخته نمیتونین بگید که خود بخود بوجود اومدین
    منظور منم همون سازندس چون من و شما رو از نیستی به هستی آورده این اوج هنرشو نشون میده و این همه نعمت حالا سلامتی و عقل و غیره …..رو به من و شما داده
    این موجود هر چی که باشه حق زیادی به گردن من و شما داره
    شایسته ی این نیست که آدم حداقل ازش تشکر کنه ؟
    شما اگر کسی بهتون خوبی کنه ازش تشکر نمیکنین؟
    قطعا میکنین چون این شرط انسانیته !
    تشکر کردن ازش هم اینه که آدم بحرفش گوش کنه
    اون موجود از طریق ندای درونی با مخلوق و ساخته ی خودش حرف میزنه
    منظورم از ندای درونی همون ندای وجدان هست
    که اگر انسان ها به ندای وجدان خودشون گوش میدادن ما شاهد این همه ظلم و ستم در جهان نبودیم
    و جهان هم اینک گلستان بود
    ایکاش مردم دنیا بجای دین و بازی دین داران انسانیت و وجدان رو سرلوحه زندگیشون قرار میدادن
    بامید روزی که مردم به درک و اگاهی کاملی از زندگی برسند و قدر انسانیت خودشون و خالق خودشون رو بدونن و بفهمند برای چه به این عالم امده اند و هدف از خلقتشون چی بوده در این دنیا چه میکنن و در اخر بکجا خواهند رفت
    ممنون که وقت گذاشتین و نظرمو خوندین

  18. رضا says:

    سلام حسن اقا
    این دوستتون که وبلاگ انتهورا رو داشت رو خبری ازشون دارید؟
    از سال 89 به بعد هیچ پیامی رو جواب ندادند و هیچ فعالیتی نکردند
    اتفاقی براشون افتاده؟
    اگه دسترسی دارید بهشون میشه ایمیلی ادرسی چیزی ازشون بدید من باهاشون تماس داشته باشم؟
    من یک سالیه با دستورات ایشون شرابسازی میکنم دوست دارم باهاشون صحبت داشته باشم
    ممنون میشم کمک کنید

    پاسخ:
    نه من به ایشان دسترسی ندارم

  19. حامی انقلاب says:

    براتون متاسفم و امیدوارم سر عقل بیایی و راه درست رو انتخاب کنی اگه سلام بهتون نکردم چون لیاقت سلام نداشتی نه اینکه بی ادب باشم کمی فکر کن و آینده خودت خراب نکن قیامتی هم وجود داره …
    ان شاءالله بحق شاه چراغ هردومون عاقبت به خیر بشیم
    فکر کن فکر کن فکر کن

  20. فرید اقا says:

    ملحد در کشور مسیحی چکار میکنه ؟؟؟؟ بره کوبا یا کره شمالی یا چین ….مکر اینکه مفت خور تشریف داره و دنبال پول و راحتی است که خداباوران بوجود اوردند

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی