Sep 21 2003

تحريم انتخابات و مخالفین آن

نوشته:     :::       Comments Off on تحريم انتخابات و مخالفین آن

تحريم انتخابات و مخالفین آن
یک آقایی بنام امیر در نظرخواهی صفحه‌ای که برای تحریم انتخابات درست کردم نظری داده که بد نیست به این نظر نگاهی بیندازیم تا شاید بتوانیم با نگاه به نظرهای موافق و مخالفِ تحریم انتخابات، راهی برای برون رفت از این بنبست بیابیم.
ایشان متاسفانه به حروف انگلیسی مینویسند:

man az shoma yek soal dashtam. 18 tir 78 ke bozorgtarin tazahorate zede rejim dar 20 sale akhir bood mage dar zamane oje mahbobiate va eghtedare khatami nabood? hala ham rai dadan dar entekhabat va hadfe koli ke residan be democracy hast tazadi nist . bedonid ke harche faza baztar bashe rahattar mishe be samte democracy raft . ama be nazare man shoma be mardom kari nadarid shoma faghat mikhaid mardom dar entekhabat sherkat nakonan ta america va sazmane melal iran ro tahrime eghtesadi va badam hamle be iran. shayad be democracy residim!!!!!!!!!! moteasefam bye

خوب دوست عزیز شما چگونه به این نتیجه رسیدید که اگر ملت رای ندهند ما تحریم می‌شویم! و بعد هم آمریکا می‌آید و جنگ راه می‌اندازد! و مملکت را اشغال می‌کند! و شاید بعد از آن هم حتمآ به این نتیجه رسیدید که من و امثال من هم که طرفدار آمریکای هستیم به نان و نوایی می‌رسیم!!! آیا این است منطق شما!؟
دوست عزیز اگر شما مطالب وبلاگ من را از اول تا آخر بخوانید در جای‌جای نوشته‌های من خواهید دید که دشمنی من با “دولت آمریکا” کمتر از دشمنی من با رژیم جمهوری اسلامی نیست. حال باید از شما پرسید چگونه به این نتیجه رسیده‌اید که بنده طرفدار آمریکا هستم!؟ و بنا به گفته خودتان “ما به مردم کاری نداریم” دوست عزیز ما خودِ مردمیم.
دوست نادیده‌ام نکته اول اینکه آمریکا با اشغال افقانستان و عراق تا خرخره توی گل گیر افتاده و دیگر نیرویی برای فرستادن به جنگ با ایران ندارد.
نکته دوم اینکه درست برعکس اگر مردم ایران رای ندهند دنیا به این نتیجه می‌رسند که باید حساب ملت ایران را از حساب ملاها جدا کرد و چشم جهانیان باز خواهد شد و در خواهند یافت که ایران را 15 تا 20 درصد از مزدوران این دستگاه عریض و طویل در کنترل دارند و تازه ممکن است همین موضوع جلو شروع جنگ را بگیرد و جهانیان را بر آندارد که فشارها را بر رژیم ایران بیشتر کنند و ملایان را مجبور به برگزاری انتخابات آزاد نمایند.
از همه مهم‌تر مگر نه اینکه خاتمی و خمیه شب بازان اطراف او نزدیک به هفت سال است که ملت را انگشت به دهان مات و مبهوت نگاه داشته‌اند و ملت را نه راه پیش است و نه راه پس.
پس با این تفکر شما و بنا به گفته حجاریان تئوریسین اصلاحات باید 700 سال دیگر صبر کرد تا اصلاحات به سرانجامی برسد!؟ تازه اگر برسد!!
دوست گرامی امیر عزیز برای اینکه عاشقان ایران را به راه طرفداری از انتخابات بکشانید نیاز به منطقی قوی‌تر از این دارید. دیگر ملت آگاه ایران با طناب پاره اصلاحات به داخل چاهی دیگر نخواهند رفت و این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست.
آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.

نوشته: در ساعت: 11:05 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on تحريم انتخابات و مخالفین آن  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی