Aug 30 2003

در مطلب دیروزم در مورد

نوشته:     :::       Comments Off on در مطلب دیروزم در مورد

در مطلب دیروزم در مورد باقر حکیم نوشتم “اگر آمریکایی‌ها به منطقه آمده‌اند تا از این شاهکارها بکنند” اشتباه برداشت نشود منظور نه این است که این کار آمریکایی‌ها بود درست برعکس این ترور دست پخت جمهوری اسلامی است. منظور من از جمله بالا این بود که حضور آمریکایی‌ها باعث شده که اختلافات آخوندهای منفعت‌طلب بیشتر شود و این خود ماییه نشاط است. چون من همیشه بر این عقیده بوده و هستم که برای نابود کردن آخوند باید از آخوند استفاده کرد چون نابود کردن این حرامزادگان به این سادگی‌ها نیست و سلاح مخصوص به خود را می‌طلبد.
عده‌ای بعد از رفتن حکیم به بغداد بر این گمان بودند که باقر حکیم برای منافع ملت عراق دست به همکاری با آمریکایی‌ها زده بود و بخاطر همین هم روابط‌اش را با تهران کمتر کرده و به امریکایی‌ها متمایل‌تر شده. باید به این گونه افراد گفت (چقدر شما احمق تشریف دارید) بیچاره‌ها! آخوند جماعت فقط یک استراتژی دارد و آن هم این است که چگونه با کمترین فعالیت بیشترین منافع را ببرد. البته آن هم فقط برای خوداش نه ملت‌اش. چیزی که این آقای حکیم در محاسبات‌اش اشتباه کرده بود و باعث کشته شدن‌اش شد نه این بود که منافع‌اش در پیش جمهوری اسلامی باشد، درست برعکس حکیم به درستی جانب آمریکایی‌ها را گرفته بود چون منافع شخصی‌اش در این بود ولیکن این آقا در این محاسبه اشتباه کرده بود که جمهوری اسلامی نوکرانی را در اینجا و آنجا در اختیار دارد و می‌تواند سر هر بنده‌ی ناشکری را زیر آب کند.
درخاتمه این مطلب را هم از وبلاگ دیدگاهی نو بخوانید:

وی که در مدتی که در ايران بود همکاری گسترده ای عليه رژيم صدام حسين داشت و از کمک های مالی وسيع رژيم ايران بر خوردار بود. بطور مثال وی نمايندگی انحصاری واردات سيگار وينستون را در زمان خمينی در دست داشت . خدا بيامرزدش هميشه از دم منزلش در عباس آباد بوی ترياک سناتوری به مشام می خورد.

نوشته: در ساعت: 5:22 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on در مطلب دیروزم در مورد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی