Aug 28 2003

نماينده ايران در آژانس بين‌المللی

نوشته:     :::       Comments Off on نماينده ايران در آژانس بين‌المللی

نماينده ايران در آژانس بين‌المللی انرژی اتمی:
تجهيزاتی در تاسيسات هسته ای نطنز به اورانيوم غني‌شده آلوده بوده است، اما اين تاسيسات در سال های گذشته خريده شده و پيش از خريد به اين مواد آلوده بوده است. خبرگزاری آسوشيتدپرس، از قول علی اكبر صالحی نماينده ايران در آژانس بين‌المللی انرژی اتمی نوشت:‌
تجهيزات آلوده، سال‌ها پيش از طريق چند واسطه خارجی خريده شده و به همين دليل تشخيص كشور يا كشورهايی كه آنها را به ايران فروخته‌اند ‌غيرممكن به نظر مي‌رسد.

ببین حکومت خرتوخر که میگن همین هست‌ها! این آقای نماینده ایران هنوز به این درک نرسیده که بابا آژانس بین‌المللی انرژی که پیروان احمق فلان آیت الله نیستند تا بشود به این راحتی فریب شان داد!
علی اكبر آقای صالحی هنوز به این درک نرسیده‌اند که هر حکومتی (دولتی) حتی برای خریدن مداد هم باید پرونده‌ای تشکیل دهد و مدارکی را در بایگانی نگاه دارد تا فردا خدای! ناکرده کسی به ایشان تهمت دزدی و اختلاس نزند.
چیزی که مایه خنده یا بهتر است بگوییم گریه می‌شود این است که شاهکار بالا در مورد تکنولوژی حساس اتمی اتفاق افتاده!! وای به حال خریدهای دیگرشان. حضرات اداره‌ی کارهای یک مملکت را با همان روشهایی انجام می‌دهند که علما حجره‌هایشان را 1000 سال پیش اداره می‌کردند.
البته پیش خودمان بماند ممکن است آقای بوش و بلر ساده باشند! و این دلیل‌های آبکی را قبول کنند ولی خودمانیم ما که خوب آخوند جماعت را می‌شناسیم و این اراجیف را به این راحتی باور نمی‌کنیم! می‌کنیم!؟

نوشته: در ساعت: 8:49 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on نماينده ايران در آژانس بين‌المللی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی