Aug 26 2003

امروز میلی را از یک

نوشته:     :::       Comments Off on امروز میلی را از یک

امروز میلی را از یک هموطن دریافت کردم که از من خواسته بودند تا آن را در وبلاگ خُسن آقا منعکس کنم، به جهت اینکه نامه ارسالی به صورت تصویر بود من آنرا باز نویس کردم و بدون هیج تغییری نامه را در زیر می‌خوانید:

با سلام
دوستان عزیز و هموطنان گرامی
خانواده‌ای 8 نفره مدت 4 ماه است که بعلت عدم استطاعت مالی در پارک بعثت واقع در اتوبان بعثت تهران بیتوته کرده‌اند. این خانواده که دارای 2 پسر و 3 دختر کوچک و یک مادر و پدر و مادربزرگ هستند. پدر خانواده کارگر ساختمانی است که بعلت آسیب دیدگی مفصل سرشانه قادر به کار سنگین و زیاد نیست و فعالیت او جوابگوی نان شب خانواده هم نمی‌باشد.
باتوجه به محیط نامناسب پارک و جهت وجود معتادان و فشار شهرداری منطقه برخروج این خانواده از پارک و نزدیک شدن به فصل پائیز و زمستان این خانواده در وضعیت نا مناسبی قرار دارد.
ما چند دانشجو هستیم که مدت یک ماه است با این خانواده آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم که مسکنی در جنوب تهران واقع در اکبرآباد برای این خانواده تهیه کنیم چون با وضعیت پدر خانواده امکان تهیه و پرداخت اجاره بطور دائم نیست ما با کمک هم و دوستان و آشنایان مبلغ 6 میلیون تومان جمع کردیم و اکنون 4 میلیون کم داریم تا بتوانیم ارزانترین جانه موجود را تهیه کنیم دوستانی که توانایی مالی جهت کمک دارند یا می‌توانند مسکن ارزانتری پیدا کنند قدم پیش گذارند و ما را یاری برسانند درضمن هرگونه کمک از لحاظ پوشاک و غیره مایه خوشحالی این خانواده خواهد بود.
این آدرس ایمیل یکی از دوستان ماست که جهت انجام این کار اختصاص داده شده است:
fjm11100@yahoo.com
با تشکر از محبت های بی پایان شما هموطن عزیز

نوشته: در ساعت: 8:26 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on امروز میلی را از یک  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی