Aug 24 2003

حتمآ در جریان این حمله‌ها

نوشته:     :::       Comments Off on حتمآ در جریان این حمله‌ها

حتمآ در جریان این حمله‌ها و ضد حمله‌ها هستید. چند قسمت از نوشته را برایتان باز نویسی می‌کنم تا ببینید وقاحت و بی شرمی را به کجا رسانده‌اند.
2) … جوانان مسلمان و مبارزي كه در زير سخت‌ترين شكنجه‌هاي دژخيمان، حاضر به تحمل كمترين توهيني به رهبر و مقتدايشان نشدند به هيچ عنوان هتاكي به ساحت مقدس نبي‌مكرم اسلام (ص) و حضرت اميرالمومنين (ع) و ديگر ائمه معظم را بر نمي‌تابند
3) سابقه‌ي فرهنگي و علمي ايران اسلامي و موقعيت فعلي آن در ميان ملل جهان موقعيتي استثنايي و بي‌نظير مي‌باشد و صيانت از شان و حرمت قلم برهمگان فريضه است. لكن بايد بين حوزه‌ي انديشه‌، فرهنگ، علم، نقد، تبادل نظر با هتاكي، توهين، اهانت، تخريب و انهدام مباني اعتقاداتي يك ملت تفاوت قايل شد.
جوانان مبارزی که زیر شکنجه دژخیمان بودند نه برای مقتدایشان و نه برای ساحت مقدس که بر عکس برای آزادی ملت خود از چنگال ناپاکانی همچون شما بود. و اینکه در بین راه مبارزه با اشتباهی سکان ملک و ملت به دست شما افتاد را هنوز که هنوز است بر خود این گناه نمی‌بخشند. سابقه فرهنگی و علمی جمهوری اسلامی را هم فقط می‌توان در کشورهایی مثل گینه یا چمی دانم فلان کشور مفلوک تر از خودمان پیدا کرد نه در میان ملل پیش‌رفته جهان.
اینها آنقدر از مرحله پرتند که نمی‌دانند که کار از این کارها گذشته و دیگر راه برگشتی نیست. این تقلاهای آخر، درست مثل مفلوکی است که در باتلاقی گرفتار افتاده و با دست و پا زدن فقط کار فرورفتن در باتلاق را تسری می‌بخشد نه نجات خود را. باید به عرض مبارکتان برسانم که در مرداب مخصوصآ از نوعی که شما در آن گرفتارید (مرداب گوه) کوچک ترین حرکتهایی ممکن است که شما را در یک چشم بهم زدنی به عمق بکشاند، پس بیخود دست و پا نزنید که به نفع شماست نیست.

نوشته: در ساعت: 2:07 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on حتمآ در جریان این حمله‌ها  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی