Jul 20 2003

فاتحه قاضی مرتضوی خوانده شد!

نوشته:     :::       Comments Off on فاتحه قاضی مرتضوی خوانده شد!

از اخبار چنین به نظر می‌آید که آقای قاضی مرتضوی این بار بدجایی شاشیده! (می‌بخشید بخاطر استفاده از این ضرب‌المثل).
آقای کروبی که معرف حضورتان هست که! این آقا بگمان من بعد از هاشمی پرقدرت ترین حرامزاده‌ی موجود در جمهوری اسلامی است و بعد از رفسنجانی مکارترین‌شان وقتی این حرامزاده به گوشه و کنایه گوه‌یی می‌خورد، یعنی که خبرهایی در راه است. این گفته آقا را بخوانید:
کروبی مرگ اين خبرنگار را به مادر و ساير بستگانش تسليت گفت و تصريح كرد: درباره‌ي اين حادثه رياست محترم جمهوري چهار تن از همكاران خود را بر اساس حوزه‌ي مسووليت‌شان انتخاب كرده‌اند، كه اين قضيه را بررسي كنند، اين هيات كار خود را شروع كرده، و گزارش به رييس جمهور ارائه شده و قضيه انجام شده، و متاسفانه ضربه‌ي مغزي بنا به نظر عده‌اي از كارشناسان و متخصصان حتمي است.
كروبي اظهار داشت: اصل ماجرا از نظر پزشكي اعلام شده است و فكر مي‌كنم گزارش در اختيار مردم قرار خواهد گرفت، و موضوع با سرعت و خارج از نوبت در قوه‌ي قضاييه به وسيله‌ي يك قاضي بررسي خواهد شد.
وي گفت: نظر اعضاي شوراي عالي امنيت ملي رسيدگي سريع و با شتاب به اين موضوع است تا دامن نظام به اين قضيه آلوده نگردد.
منبع خبر
تاکیدها از من است. این آقا معمولآ همه چیز را لاپوشانی میکند(به قول معروف گل روی گوه می‌ریزد) و فقط درصورتی با این وضوح رازهای مگو را می‌گوید که خبرهایی در راه باشد یعنی اینکه گویا قاضی خان مرتضوی اگر اشتباه نکرده باشم همچون سعید امامی بهمین زودی‌ها به تاریخ خواهد پیوست! البته به زباله‌دان آن نه جای دیگراش.
گویی این نوکران گوش بفرمان بدبخت هنوز که هنوز است خرتر از آن هستند که بدانند، زمانی که تاریخ مصرف‌شان تمام شد ملاها مثل لکه های ننگ بلافاصله از دامن کثیف خود آنها را با مواد نظافت پاک می‌کنند.

نوشته: در ساعت: 4:22 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on فاتحه قاضی مرتضوی خوانده شد!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی