Jun 27 2003

ابوعطا خواندن غورباقه نظرسنجي «بازتاب»

نوشته:     :::       Comments Off on ابوعطا خواندن غورباقه نظرسنجي «بازتاب»

ابوعطا خواندن غورباقه
نظرسنجي «بازتاب» درباره مطالبات اصلي مردم پس از يك هفته به پايان رسيد. نتيجه بيش از 27 هزار پاسخ دريافتي در اين نظرسنجي عبارت بود از:
1ـ حل مشكلات معيشتي با رفتار سياسي موجود 19 درصد
2ـ اصلاحات سياسي و افزايش اختيار اصلاح‌طلبان 20 درصد
3ـ تغيير نظام حتي با دخالت خارجي 30 درصد
4ـ تغيير گسترده مديران و رشد كارآمدي نظام 31 درصد
نظرسنجي بازتاب را خواندید؟ ضرب‌المثلی است که می‌گوید وقتی که بخت برمی‌گرده قورباغه ابوعطا می‌خونه. حالا حکایت کار ملت ایران هم همین شده، آنقدر بخت‌اش برگشته که آقای رضایی (قورباغه) صاحب سایت بازتاب و سوگولی حرم هاشمی رسمنجانی دموکرات شده و برای ملت ایران نظرسنجی راه می‌اندازد! اگر این نظرسنجی را ابوعطا نتوان گفت پس چه چیزی را میتوان ابوعطا گفت!؟
آقای رضایی که 24 سال همراه این رژیم و در رکاب منفورترین شخصیت این رژیم بوده و به هر دسیسه‌ای دست یازیده تا این ملت را از حق مسلم‌اش محروم کند یک شبه دموکرات می‌شود و نظرسنجی راه می‌اندازد! تازه حتی با حقه‌بازی‌های آقای رضایی هم که بخواهیم به نظر سنجی نگاه کنیم %100 ملت ایران ناراضی هستند در بهترین حالت‌اش که اون حالت اول است 19% از اوضاع اقتصادی ناراضی هستند که دلیل آن و راه کار تغییر این وضع اقتصادی هم مشخص است همانا برکناری افراد دزدمنشی مثل آقای رضایی و مرشد ایشان هاشمی دزد است. پس می‌توان از این نظرسنجی نتیجه گرفت که با این وضعی که موجود است این رژیم حتی %1 درصد هم خواستار ندارد. باور کنید اگر من بر ملتی حکومت می‌کردم که این تعداد طرفدار داشتم حتمآ خودم را از اولین درختی که می‌یافتم آویزان می‌کردم و بیشتر از این چنین ننگی را تحمل نمی‌کردم. البته فرق است بین من و آقای رضایی (قورباغه) و شرکا.

نوشته: در ساعت: 3:01 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ابوعطا خواندن غورباقه نظرسنجي «بازتاب»  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی