Jun 19 2003

خمینی و جایگاه‌اش در بهشت!

نوشته:     :::       Comments Off on خمینی و جایگاه‌اش در بهشت!

خمینی و جایگاه‌اش در بهشت!
این مطلب را در خبرنامه گویا خواندم، البته مطلب از کیهان شریعتمداری است:

کيهان : « به گفته پيامبر اسلام روح الله خميني در سمت راست عرش خداوند جاي خواهد گرفت»
کيهان گوشه اي از پاورقي خود را که قصد دارد به تحليل بيانات سعيد حجاريان و مصطفي تاجزاده درخصوص انتخابات شوراها بپردازد – به پيامبر اسلام محمد بن عبدالله – اختصاص داده است : به نوشته روزنامه کيهان مورخ 26 خرداد ماه 1382 ص 14 – درست 1400 سال پيش ، محمد بن عبدلله پيامبر اسلام در حضور ابوبکر – زبير – عبدالرحمن و علي از مردي سخن مي گويد که قرار است در طرف راست عرش خداوند جاي گيرد و صورت و اندامش از نور پوشانده شود. نويسنده کيهان دوشنبه 26 خرداد ماه عقيده دارد پيامبر نام اين فرد را با صداي رسا در حضور ۴ نفر از بهترين اصحاب خويش تکرار نموده است : «روح الله (خميني)». پيامبر در فراز ديگري از سخنان خويش با اشاره به سلمان فارسي مي گويد :« که اين قوم فارس و ايرانيان اند که ايمان را حتي در کهکشان و ثريا نيز مي يابند »…

حالا برای تایید گفته شریعتمداری داستانی را که از آن دنیا گزارش شده گوش کنید تا باورتان بشود که این بچه حزب اللهی راست میگوید!!!
نقل است که پاسدار بدبختی را که در درگیری‌ها کشته شده بوده پس از عبور از موانع بسیار وارد حیاط (بهشت!!) می‌کنند البته بگمان خودش چون بیچاره باور داشته با این کارهایی که او برای اسلام کرده حتمآ جای‌اش در مرکز بهشت است با حوری‌های بهشتی.
همینطور که با کنترل‌چی بهشت!! داشته بطرف دفتر ثبت‌نان می‌رفته روی یک سنگی چهارگوش امام خمینی (مج) را ایستاده می‌بیند که از سر و بدن او نورهایی منور است. با خوشحالی بطرف معبوداش می‌دود و با فریاد می‌گوید رهبر عظیم الشان من یکی از سربازان فدایی شما هستم و خیلی خوشحالم که می‌بینم جایگاه شما در بهشت به این خوبی است و حتی نور امامت!! هم دور سر شما نورافشانی می‌کند. خمینی در جواب بدون اینکه سرش را بطرف پاسدار برگرداند با صدایی خشک و همراه با درد میگوید مردک کدام بهشت!! کدام نور امامت!! کدام کشک!! این را که می‌بینی گرز آتشین است که بدستور خداوند برای مجازات به مقعد من کرده اند و این نور دور سرم هم از همین گرز آتشین است.

نوشته: در ساعت: 9:41 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خمینی و جایگاه‌اش در بهشت!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی