May 29 2003

هشدار چند موضوع در این

نوشته:     :::       Comments Off on هشدار چند موضوع در این

هشدار

چند موضوع در این چند روز گذشته پیش آمد که مرا هم گیج کرده بود که باید یک نگاه دقیقتری به آنها کرد و مخصوصآ آنها را از پراکندگی نجات داد و در کنار هم گذاشتشان تا شاید بتوان درک بهتری از سیاست در جریان و اتفاقات افتاده بدست آورد (خواهشمندم مرا به تناقض گویی متهم نکنید، گرچه خودم هم آگاهم که این چند وقت گذشته تناقض‌های زیادی در نوشتارم بوده). سیاست ایران است مگر کشک است که بتوان بدون تناقض مطلب نوشت!!؟؟:
خبر اول:
به دنبال ديدار فراكسيون اقليت مجلس با هاشمي در هفته گذشته،‌ اخباري مبني بر دعوت اين فراكسيون از هاشمي رفسنجاني براي رياست‌جمهوري آينده مطرح شد. علاءالدين بروجردي در اين باره به خبرنگار «همبستگي» گفته است: اينكه در نشست برخي نمايندگان از آقاي هاشمي براي رياست جمهوري آينده كشور دعوت كرده‌اند، انگيزه اصلي ديدار نبوده است. موسي قرباني هم در اين زمينه گفته است: مجلس ششم يد طولايي در حرمت‌شكني برخي چهره‌ها داشته و اگر مجلس هفتم بتواند با احياي حيثيت بر باد رفته برخي از اين چهره‌ها قدم بردارد، قطعا مي‌توان در مورد كانديداتوري افرادي كه چهره آنها تخريب شده است، تصميماتي گرفت.
خبر دوم:
نامه 120 نفر نماینده مجلس به خامنه‌ای و فشار برای نوشیدن جام زهر و …
خبر سوم:
گفته میشود(شایعه؟ یا خبر؟) که شورای نگهبان با تغییری در لایحه‌ی اختیارات ريیس جمهور تصمیم به قبول آن دارد، درحالی که شوربای نگهبان لایحه‌ی اصلاح قانون انتخابات را به هیچ وجه نخواهد پذیرفت.
این سه خبر چرا به هم مربوط میشوند!؟ یکم آقای هاشمی را سرزبانها می‌اندازند تا افکار عمومی را آماده پذیرش ایشان کنند. درخبر دوم هیجان را ایجاد می‌کنند که “بععععله نمایندگان همه‌ی کوشش خود را بخرج دادند تا بلکه لوایح دوگانه را با زور به خورد شورای نگهبان بدهند و رهبر را وادار به نوشیدن جام زهر بکنند ولی متاسفانه باید یکی از این لوایح را برای دوره بعدی!! مجلس واگذاشت، خوب همین هم خوب است!! یک پیشرفتی کرده ایم!! حداقل اختیارات رئیس جمهور را زیاد کرده‌ایم!!”
اما ملت بی خبر از همه جا (مخصوصآ خُسن آقا) نمی‌داند چه آشی برایش دارند می‌پزند! که با نگه داشتن این لایحه “نظارت استفراغی” در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری با دو یا سه چهره روبرو است. آقای لاریجانی، آقای ولایتی و حضرت هاشمی رفسنجانی خوب این کار قانونی است نیست!! مگریادتان رفت که نظارت استصوابی شوربای نگهبان هنوز پابرجاست!؟ بچرخ تا بچرخیم. بیچاره خُسن آقا که گمان میکرد یک چیزی حالی‌اش است افسوس و صد افسوس که هنوز باید سالها مطالعه کند و دود چراغ ببلعد تا مکر ملا را درک کند
این مطلب رو هم که یک بیچاره ای که گویا از دست وبلاگ نویسها به عجز افتاده نوشته بخونید
این رو هم حتمآ بخونید برای بواسیر امام امت خیلی مفید هست.

نوشته: در ساعت: 5:03 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on هشدار چند موضوع در این  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی