May 27 2003

خوبه اگه خُسن اقا پریشان

نوشته:     :::       Comments Off on خوبه اگه خُسن اقا پریشان

خوبه اگه خُسن اقا پریشان احوال شده خوانندگان خُسن اقا هنوز هشیارند این کامنتها را بر مطلب دیروز بخوانید:
شمر مینویسد:
گرامی خُسن آقا
بی رودربایستی باید بگویم گاهی سر از آنچه می نویسی در نمی آوریم. از یکسو می نویسی در پی یافت شغلی برای آن گروه ۱۲۰ نفری در حکومت آینده ایران هستید و از سوی دیگر خواهان پیشتیبانی از این گروه در آن نامه سالوسانه به رهبری، و در مقابل رهبری هستی.
دوست گرامی
اگر یکبار نامه را بخوانی خواهی دید که جابجای نامه پر است از اعلام سرسپردگی به رهبری و ناچیز پنداشتن مردم. ناسلامتی اینها برگزیده مردمی هستند که برای بهبود زندگی خویش با رای خود این سفلگان را به مجلس فرستادند.
به تاریخ اینکه اینها چه کرده اند و تا چه اندازه دستشان به جنایات حکومت اسلامی در ۲۴ سال گذشته آلوده است کاری نداریم. اما در همین دوره کوتاه نمایندگی شان چه گُهی خورده اند.
آیا توانسته اند از حقوق دانشجویانی که قربانی خشونت انصار در هیژده تیر شدند و بعد از آن به دام دستگاه بیداد (قضایی) اوفتاده اند کاری کنند؟ خواسته و یا توانسته اند از حقوق شهروندی ناصرزرافشان دفاع کنند؟ اینها پیشکش آیا توانسته اند و یا میتوانند از حقوق نمایندگی خودشان دفاع کنند؟ نه
به گفته دوست خوبمان کنجکاو:
>در کشوری که 99 در سد ( چانه نزنيد 98 درسد) مردمش فاسدند. فرمانروای فاسد برای ماندن بر قدرت راهی ندارد که فرمان بران را هم فاسد کند و آنها را شريک در تبه کاری اش بسازد و ابزارش را هم دارد اسلام و اخلاق اسلامی ( دريوزه منشی، دروغ، مرده خواری، دو رويی و لجن 1400 ساله تراوش شدهِ مغز مردکی تبه کار به نام محمد). کوتاه هر دم که اين دزدان مسلمان بر آن کشور فرمان می رانند، ننگی است بر پيشانی مردمی که با آنان مدارا می کنند.
اصلا چرا دور برویم امروز هنگامه سراییدن این چکامه است.
بر شما امت اسلام و محمد همگی باید رید
به محمد به علی، پنج تن آل عبا باید رید
دین اسلام و فقاهت گند کشید ایران را
به رسالت، به امامت، به خدا باید رید
جمله دزدان و ملایان به بسیج آمده اند
به بسیج و سپه و خون شهیدان شما باید رید
مجمع مصلحت است، انجمن آخوندان؟
به چنین مصلحت و نظم شما باید رید
رهبر امت اسلام اگر این خامنه ایست
بر چنین امت و ریش رهبرش باید رید
شرر روح خدا سوخت همه ایران را
بر مزار خمینی روح خدا باید رید
ختم این شعر بجای صلوات
بر جمال خاتم الانبیا باید رید
قوانین بازی در حکومت اسلامیکه این سفله گان در جابجای نامه خود به رهبری سرسپردگی خود را به آن ابراز می دارند به گونه ای است که حرف رهبری حرف آخر است. برای من که این بازی را قبول ندارم دلیلی وجود ندارد که از یکی از طرفین بازی که به حکم قوانین این بازی از پیش بازنده هم هست پشتیبانی کنم.
پاینده باشی
شمر
این هم نوشته گل کو:
حسن آقای عزيز
من هم از موضع گیری های شما تعحب میکنم.
اين ۱۲۷ نفر نماينده های مردم نيستند. نامه ای هم که نوشته اند برای سر پا ماندن همين دولت با همين قانون اساسی و با همین قوانين ضد مردمی است.مگر خاتمی با خامنه ای چه فرقی دارد؟

نوشته: در ساعت: 3:03 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خوبه اگه خُسن اقا پریشان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی