May 24 2003

قدیما! منظورم قبل از بهمن

نوشته:     :::       Comments Off on قدیما! منظورم قبل از بهمن

قدیما! منظورم قبل از بهمن 57 است، در جشنها و وعروسی ها بودند دخترانی که برای رقصیدن ناز می کردند و معمولآ یکی بلند می‌شد و دستشان را می‌شکید میان میدان رقص، آنها هم بعد از یک ساعت ناز و ادا شروع میکردند به رقصیدن. و تازه وقتی بدنشان گرم می‌شد دیگر کسی جلودارشان نمی‌شد. این ناز و ادا ها را تعریف کردم تا برسم به مساله‌ی ناز و ادای آقای هاشمی، البته زبانم لال فکر نکنید که این دو موضوع با هم قابل قیاس است ها!! خیر اصلآ فقط برای نمایش و توضیح روش بود و بس.
مطلب از این قرار است که هفته گذشته فراکسیون اقلیت مجلس (لات و لوتها) رفته بودن دید و بازدید حاج آقا رسمنجانی (حتمآ این هم برنامه ریزی شده بوده) اصلآ خودتون مطلب رو همونطوری که مطلب نوشته شده بود بخونید:
درخواست نامزدي هاشمي
به دنبال ديدار فراكسيون اقليت مجلس با هاشمي در هفته گذشته،‌ اخباري مبني بر دعوت اين فراكسيون از هاشمي رفسنجاني براي رياست‌جمهوري آينده مطرح شد. علاءالدين بروجردي در اين باره به خبرنگار «همبستگي» گفته است: اينكه در نشست برخي نمايندگان از آقاي هاشمي براي رياست جمهوري آينده كشور دعوت كرده‌اند، انگيزه اصلي ديدار نبوده است. موسي قرباني هم در اين زمينه گفته است: مجلس ششم يد طولايي در حرمت‌شكني برخي چهره‌ها داشته و اگر مجلس هفتم بتواند با احياي حيثيت بر باد رفته برخي از اين چهره‌ها قدم بردارد، قطعا مي‌توان در مورد كانديداتوري افرادي كه چهره آنها تخريب شده است، تصميماتي گرفت.
حالا یکی نیست از این آقایون بپرسه اصلآ شما گمان می‌کنید ملت این بار حتی به یک آدمی مثل خاتمی هم رای بده!؟ حالا چه برسه به یک چهره منفوری(بقول خودشون تخریب شده) مثل رسمنجانی!؟
حاج آقا گویا فراموش کرده که توی انتخابات مجلس آقا!! حتی توی تهرون هم که این همه نوچه داره نتونس به انداز حدنساب هم رای بیاره و مجبور به تقلب شدند تا آبروی نداشته ایشون رو ترمیم کنند! که البته نشد که نشد.

نوشته: در ساعت: 7:08 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on قدیما! منظورم قبل از بهمن  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی