May 04 2003

چندروز پیش فضول در یکی

نوشته:     :::       Comments Off on چندروز پیش فضول در یکی

چندروز پیش فضول در یکی از نظرخواهی‌ها‌ی من نوشته بود که چند روز است، هرگاه سعی در بازکردن وبلاگ خُسن آقا میکند مطالب قدیمی را دریافت میکند و گویا سر راه این ور آب تا آن ور آب یک تعداد موانع ایجاد شده! دیروز مطلبی را در وبلاگ کشکعلی‌خان خواندم او نوشته بود:
فرصـت را در یابـیم…
در وبلاگ نوید موسوم به مژده دات کام به موضوعی اشاره شده بـود که شاید هنوز توجـه شما را جلب نکرده باشد و آن اینکه در روزهای اخیر در بعضی از I.S.P ها در بعضی از مواقع پروکسی مشاهده می شود، بنا به گفته های یه بنده خدا دیگه (اما کاملا موثق) گروهی در مرکز تحقیقات مخابرات هم اکنون مشغول کار و آموزش مهندسان برای اعمال یک پراکسی قوی و کاملا بسته برای تمام I.S.P ها هستند، بدین ترتیب تمام سایت هایی که به نوعی بوی قرمه سبزی می دهند (یا شاید هم هر سایتی که بوی عرق پاو گلاب ندهد) از دسترس کاربران داخل کشور خارج می شوند. جالبه که بدونید نرم افزارهای مربوطه به احتمال خیلی خیلی زیاد از اسرائیل خریداری شده اند و با نرم افزارهای موجود هم قابل دور زدن نمی باشند. در هر صورت، هر اتفاقی که بیفتد، ما ایرانیان این افتخار را برای خود به ثبت رساندیم که؛ از اولین ملت هایی باشیم که دایره مطالبات و مبارزات مدنیمان را به میدان اینترنت هم کشاندیم، اما حاکمان بیخردمان همچنان مغرورانه بر طبل جهل و حماقت خود کوبیدند و قلدرمآبانه کوچه پس کوچه های آزادی های مشروعمان را مسدود کردند.

این مطالب همچنین با اخباری که این چند روزه از ایران می‌رسد همخوانی دارد. گویا اوباش رهبر (شریعتمداری و لاریجانی) دست بکار شده‌اند تا نبض اینترنت را هم در کنترل خود درآورند. بسی انسانهای احمقی هستند این عقب افتادگان و کوتولهای به تقصیر. اینها نمی‌دانند که اینترنت قابل کنترل نیست، اگر چنین می‌بود از اینها باهوش‌تر هستند کسانی که بدشان نمی‌آمد همین کار را در چند کشور دیکتاتور زده دیگر انجام دهند. تازه با بستن چند سایت، چند سایت دیگر جای آنها را خواهند گرفت، از اینها گذشته با میلهای خبری چکار می‌خواهند بکنند!؟ امروزه شما میتوانید تک و تنها مثل من از توی اطاق نشیمن خود به هزاران نفر میل‌های خبری بفرستید، بیچارگان کوتوله در بد مخمصه‌ای افتاده‌اند.
ولی دراین میان از همه بدتر عمل ننگین خاتمی است، هنگامی که به بازدید نمايشگاه سالانه كتاب و مطبوعات رفته بود از بازدید از بخش مطبوعات این نمایشگاه خوداری کرد. گویا ایشان میدانند که دیگر نیازی به مطبوعاتی‌هایی که در این هفت هشت سال بدون چشم‌داشت، از ایشان حمایت کردند و اکنون باشهامت ترینشان در زندانهای آقای خاتمی درحال پوسیدن هستند و ایشان تنها کاری که میکنند دهن‌کجی به آزادی بیان و قلم است و فقط با پوزخندهای شنیعشان داغ دل ملت را بیشتر تازه میکنند.
اشکالی ندارد آقای خاتمی!! در انتخابات آیند به شما و دیگر ملاهای مفت خور و سوء استفاده جو نشان خواهیم داد که “یک من آرد چقدر پرسم می‌برد”، ملت بیدارتر از آن است که گمان می کنید.

نوشته: در ساعت: 5:39 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on چندروز پیش فضول در یکی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی