Apr 25 2003

دکتر غازی خان مرتضوی سعيد

نوشته:     :::       Comments Off on دکتر غازی خان مرتضوی سعيد

دکتر غازی خان مرتضوی
سعيد مرتضوي در دانشگاه فرانسه تحصيل مي‌كند ؛ قاضي شعبه 1410 از كانديداهاي مطرح سمت دادستاني كل تهران
به نوشته ی ایسنا سعيد مرتضوي، قاضي شعبه‌ي 1410 دادگاه عمومي تهران به زودي تحصيلات خود را تحت نظر يكي از دانشگاه‌هاي فرانسه شروع مي‌كند.
طبق آخرين گزارش ايسنا مرتضوي اخيرا در مقطع دكتراي يكي از رشته‌هاي حقوق غيربورسيه در دانشگاه سوربن فرانسه پذيرفته شده كه اينك مشغول طي كردن مراحل اداري براي شروع آن است.
پيش از اين مطرح شده بود كه او قرار است به كانادا برود؛ در حالي كه وي قرار است تحصيلات خود را در فرانسه و از راه دور (غير از دوره‌ي امتحانات) ادامه دهد.
هم‌چنين شنيده مي‌شود قاضي مرتضوي يكي از چند كانديداي تصدي سمت دادستاني كل تهران است كه بيش از بقيه مورد بحث قرار گرفته و قرار شده پس از بررسي‌هاي مربوطه طي هفته‌هاي آتي با نظر مسوولان و نهايتا رياست قوه‌ي قضاييه نتيجه مشخص شود
خُسن آقا:
مگر سعید آقا چی‌چی از بنی‌صدر کم داره!؟ هم ریشِش پرپَشم تره و هم از لحاظ مذهب شپشو تره، چطور آقای بنی‌صدر در سوربن دکترا بگیره ولی حاج آقا مرتضوی نه!؟
خوب ایشون هم میخواد سوربن درس بخونه به شما چه مربوط! تازه اون هم در مقطع دکترا!! کی میره این همه راه رو، ماشاالله، ماشاالله دیگه از این ببعد آقای شاهرودی هر وقت خواست آمپول بزنه میره سراغ عزیز دردانه‌اش دکتر غازی خان مرتضوی.
و در مورد شغل دادستانی مگر برای رسیدن به مشاغلی مثل دادستاني كل تهران بجز این محاسن نیاز دیگری هم هست!؟

نوشته: در ساعت: 1:03 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دکتر غازی خان مرتضوی سعيد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی