May 23 2002

عجب دنيايی شده ها، نخر

نوشته:     :::       Comments Off on عجب دنيايی شده ها، نخر

عجب دنيايی شده ها، نخر فکر نکنين که چی شده باز حُسن آقا جوش آورده، عرض کنم خدمت خانومها وآقاهای خوبم که شما باشين اگر يادتون باشه يکی از ملاهای بلاد اسلام بنام (محقق داماد ) نامه ای به يکی ديگه از ملاهای گردن کلفت بلاد اسلام فرستاده بود بنام (مشکينی) و نسبت به سخنان اين يکی درمورد”انتخاب رهبر از جانب خدا” اعتراض کرده بود. تازگی ها يکی ديگه از ملاهای گردن کلفت بلاد اسلام بنام (يزدی) جوابيه ای به اون ملای اولی داده و اون ملای اولی يک جوابيه به اين جوابيه داده و خلاسه داريم به اونجايی ميرسيم که حُسن آقا هميشه براش ثانيه شماری ميکرده برای اين چنين روزی، همانا در افتادن آخوند با آخوند. حُسن آقا از اوايل انقلاب بر اين عقيده بوده که کنار زدن ملاها فقط بوسيله خود ملاها يا ملازادگان امکان پذير است. يعنی چه؟ يعنی اينکه ملا را بجان ملا بينداز و از اين آب گلالود ماهی صيد کن.
يعنی اينکه از هر طرف شود کشته بسود ايران است، خواه ملای اصلاح طلب خواه تماميت خواه. در اين معرکه گيريها ملت بدبختی که از لسسسسسسسسان الععععععععربی بهره ای نبرده امکان پيروزی در اين نبرد کم است. اين نبرد نابرابر است زمانی که ميدانيم که حتی با آمارهای خود رژيم %25 اين ملت بی سواد است و %40 درصد ملت زير 20 سال چگونه ميخواهی با اين جانوران از خاندان Tyrannosarus مبارزه کنيد.Tyrannosaurus Rex پس بيخود نيست که حُسن آقا اينروزها شديدآ به آينده مملکتش خوشبين شده ، چونکه زمانی که ديناسورها بجان هم افتادند ملت ميتواند نفس راحتی بکشد. گرچه اين به آن معنا نيست که همه را خواب ببرد، نه هرکس به سهم خود بايد آتش بيار اين معرکه باشد. هرکس که ميتواند افشاگری کند، نکند خيانت به ملت کرده. امروز روز افشا گريست از هر سوی که باشد مفيد است. Triceratops هم بايد از روی زمين برداشته شود چون دوران اينگونه جانوران بپايان رسيده و زمانه بيشتر با حيوانات اهلی تر همزيستی دارد. در خاتمه نامه کوتاهی از يک دانشجو به مشکينی را هم مياورم تا منظورم از افشاگری بهتر درک شود.
جناب آيت ا… مشکينی
با سلام
احترامآ، با توجه بسخنان اخير حضرتعالی مبنی بر نصب رهبر توسط خدا و کشف او توسط مجلس خبرگان خواهشمند است موارد شبهات زير را پاسخ دهيد.
1- حضرت آيت ا… منتظری که توسط مجلس خبرگان دوره اول به عنوان قائم مقام رهبری کشف شده، منصوب خدا بوده يا خير؟
2- مجلس خبرگان که رهبر منصوب خدا را کشف می کند اختيارآ کشف ميکند يا جبرآ؟
با احترام – يک دانشجو

قومی متفکرند اندر ره دين قومی بگمان فتاده در راه يقين
ميترسم از آن روز که بانک آيد که ای بی خبران راه نه آن است و نه اين
شاد کام باشيد

نوشته: در ساعت: 3:09 pm در بخش: ملای حیله گر

Comments Off on عجب دنيايی شده ها، نخر  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی