Mar 30 2003

پاسخی به آقای نیما راشدان

نوشته:     :::       Comments Off on پاسخی به آقای نیما راشدان

پاسخی به آقای نیما راشدان
هموطن فرهیخته‌مان آقای نیما راشدان در مطلبی زیرعنوان “يک درگيري لفظي مختصر” مطالبی را در دفاع از جنگ و آنکه چقدر این جنگ برای ما و منافع ملی‌مان مفید است و باعث از بین بردن سودا، صفرا و بلغم مجاز مبارک ایرانزمین خواهد شد مینوسند و مثل همیشه با نگارش زیبایشان سعی در القاء نکاتی را دارند که بگمان نگارنده بجز تاثیر نادرست در افکار نا آگاهان خطر دیگر ندارد. برای اینکه سر شما را زیاد از حد درد نیاورم بدون مقدمه بسراغ سئوالی می روم که در اولین نگاه نظر هر بیخبری از مسائل سیاسی همچون من را بخود جلب میکند. ایشان می فرمایند:
خلاصه هي ايشان گفت و رفت و پرسيد و ما دو کلام بيشتر در جواب نگفتيم: «منافع ملي! »
کشور من بدبخت است – بيچاره است در حال نابودي است و نياز به مرزهاي امن دارد – نياز به منطقه اي غيرهسته اي دارد – نياز به دولتهاي دوست آمريکا و غرب دارد – نياز به همسايگاني چون مشرف و حامد کرزاي دارد نه صدام و ملاعمر- نياز به آغاز سرمايه گذاري خارجي دارد – نياز به شغل دارد – نياز به دمکراسي دارد و دمکراسي فرزند اقتصاد رقابتي و بازار آزاد است٬ فرزند سرمايه گذاري کلان خارجي است و سرمايه گذاري کلان خارجي با وجود ملامحمد و صدام يزيد کافر و ملاعلي محقق نمي شود که نمي شود که نمي شود»
ايشان هم البته نه گذاشتند و نه برداشتند و در پاسخ گفتند «خاک بر سر شما و اين منافع ملي غيرانساني و غيرآرماني تان»
سوال بنده ی حقیر از همه جا بیخبر:
آقا جان بگمانم شما در سیاه کاریهایتان یک نکته را فراموش کرده‌اید!! که همین هفته گذشته پاکستان سلاح هسته‌ای‌اش را برای چندمین بار آزمایش کرد. وگویا شما فراموش کرده‌اید که همین حکومت پاکستان بود که کارخانه تولید ملاعمرها و بن لادنها را البته بفرمان و اجازه منجی جهان آمریکا در خاکش برقرار کرده بود.
هموطن گرامی آقای راشدان:
بگمانم که شما نیاز به مطالعه‌ی کمی بیشتر از وقایع دوروبر ایران دارید البته نه از طریق رسانه‌های تحت فرمان منجی جهان، بلکه از منابع مطمئن‌تر تا شاید منافع ملی‌مان را بهتر درک کنید و همچون روزنامه نگاران مکتبی CNN به سخن وری نپردازید. حامد كرزاي و شيوه انتخاب و بقدرت رسيدنش هم كه خود احتياج به تعريف و گفتگو ندارد. حال اگر شما براي آينده ما شخص قابل خريدي مانند كرزاي يا شخص فرمانبري مانند مشرف را در توبره داريد، حداقل لطف نموده به ما نيز بگوئيد تا روز انتخاب به طرف عوضي راي ندهيم. قربان اين منافع ملي بروم كه از قبلش هر كس و ناكس ميخواهد نان بخورد بجز خود ملت ايران كه هيچگاه مورد پرسش قرار نميگيرد و نظرش نيز براي تمامي ناجيان و مصلحين كشك است.

نوشته: در ساعت: 5:26 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پاسخی به آقای نیما راشدان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی