Mar 26 2003

يكي از وزراي كابينه آلمان

نوشته:     :::       Comments Off on يكي از وزراي كابينه آلمان

يكي از وزراي كابينه آلمان نيز با ما هم عقيده است كه ميگوئيم هر كس كه خراب كرد و ويراني ببار آورد، خود نيز درست كند و مسئوليت پذيرد.
خانم ويزورك زويل در مصاحبه اي اعلام كرد كه اگر آمريكا در عراق مسبب خرابي شد، خود نيز مسئول بازسازي آن ميباشد. اين نميشود كه كسي بنام دموكراسي و مبارزه با تروريسم خرابي بار آورد و صورتحساب بازسازي را ديگران تصفيه كنند.
اگر درست يادتان باشد در مورد خواهش پانزده ميليارد دلاري كمك از سوي حامد كرزاي، ما هم همين را گفتيم.
گفتيم هر كس كه آوردت براي مقاصد خودش، همو هم كمكت كند. سياست آمريكا و انگليس بر اينستكه از كيسه ديگران بذل و بخشش كنند و قول و وعده فراوان دهند. هر گاه نيز كه ديگران اعتراض نمودند كه چرا ما بايد بدهيم؟ از چشم كشور دريافت كننده مثلا‎ْ افغانستان مقصر شناخته شده و دشمني پديد آيد و از ديدگاه افكار عمومي جهانيان نيز مقصر زيرا حاضر به كمك به بيچارگان نبوده. اين گونه نوي از تفرقه انداز و حكومت كن بدون اينكه بدنام شوي و دم به تله دهي و مخارجي متحمل شوي، ميباشد.

….:¨:….:¨:….:¨:….:¨:….:¨:….

از قديم گفتند چوب را كه بلند كني، گربه دزد فرار ميكنه.
در ايران مردم به ستوه رسيده اند از بيكاري، از كمبود، از بي برنامگي، از نبود آينده و از دست دادن حال و رژيم ايران بدنبال متحديني چون بورکینا فاسو و سنگال ميباشد كه تازه با اولين تهديد رهايشان كند و دو دستي كرسي خود را بچسبد. رژيم ايران متاْسفانه ديگر بار نشان داد كه تنها و تنها منطق زور را ميفهمد و از آن تبعيت ميكند. همين مفكوره ميباشد كه حضور آمريكا و انگليس را در چشم خيليها مشروع نموده است.
گاهي فكر ميكنم كه امثال رفسنجاني ها، طبسي ها، صدام حسين ها و طالبان چنين اعمالي را عمداْ انجام دهند تا پاي اربابان بزرگ را به گونه قانوني به منطقه باز كنند و به ظاهر نيز با اين اربابان دشمني ورزند.

نوشته: در ساعت: 2:21 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on يكي از وزراي كابينه آلمان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی