Mar 26 2003

خُسن آقا یک ساله شد

نوشته:     :::       Comments Off on خُسن آقا یک ساله شد

خُسن آقا یک ساله شد
امروز خُسن آقا یک ساله شد، تصمیم داشتم امروز خیلی چیزا بنویسم، ولی متاسفانه بازهم کمبود وقت نگذاشت. دوساعت نشستم و یک برنامه رو پی‌گیری کردم که درباره آینده‌ی خاورمیانه بود. تلوزیون Arte یک تلوزیون آلمانی فرانسوی است که به هر دو زبان برنامه پخش میکنه و به نظر من این تلوزیون یکی از بهترینها در اروپاست. برنامه‌های این تلوزیون همگی یا فرهنگی است یا بحث های سیاسی بسیار سطح بالاست.
این برنامه رو هم فرداشب پخش خواهند کرد، البته قسمت اولش رو هفته قبل پخش کردند. به تمام کسانی که گمان میکنند فقط حکومت ایران یک حکومت مذهبی است پیشنهاد میکنم که این برنامه رو حتمآ بینند تا ببیند که مذهب در همه جا مشکل ساز است حتی در آمریکا. برنامه به فرانسه هست و معمولآ در کشورهای آلمانی زبان به زبان آلمانی نمایش داده میشه.
تاریخ و ساعت برنامه: چهارشنبه 26 مارس ساعت 20:45 بوقت اروپا مرکزی
Les mercredis de l’histoire
Dieu protège l’Amerique

این مقاله رو هم حتمآ بخونید، مخصوصآ برای اونهایی که خیال می‌کنند که آمریکا آمده برای نجات عراقی‌ها و بعد هم نوبت ما خواهد شد، مخصوصآ اونهایی که این اواخر بدجوری زیر پرچم آمریکایی‌ها سینه زنی می‌کنند.
این یکی مطلب رو هم از وبلاگ گل‌کو بخوانید باز هم برای آنهایی که شدیدآ آمریکایی فکر میکنند خوب هست تا ببینند که این فرزند حرامزاده آمریکا در خاورمیانه چه می‌کند.

نوشته: در ساعت: 2:52 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خُسن آقا یک ساله شد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی