Feb 16 2003

تحریم انتخابات شوراها از سال

نوشته:     :::       Comments Off on تحریم انتخابات شوراها از سال

تحریم انتخابات شوراها
از سال 76 که اصلاح طلبان با پشتیبانی زیاد ملت به تنگ آمده‌ی ایران روی کار آمده‌اند بیشتر از 6 سال می‌گذرد. ملت به تنگ آمده از ملاها در 4 انتخابات گذشته برای نجات از دست ملاهای متحجرتر در این 6 سال با روی آوردن به گروهای نیمه متحجر در ساختار سیاسی ایران، کوشش کردند تا با استفاده از ابزارهای موجود در سیستم سیاسی ایران خود را بطریقی از شر حکومت آخوندی جمهوری اسلامی خلاص کنند. همزمان ملاهای متحجر می‌دانستند که جامعه‌ی ایران رو به انفجار است و دیری نخواهد پایید که یک انفجار مهیب آنها را هم همچون حکومتهای قبلی به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد، درنتیجه با آزاد گذاشتن دست ملاهای نیمه متحجر سعی در خریدن زمان کردند، تا بتوانند در سایه حکومت بظاهر منتخب مردم!! به رتق و فتق امور خود در پشت جبهه و در سایه این دولت ادامه دهند. گروههای متحجرتر ملاها می‌دانستند که حتی با روی کار آمدن یک رئیس جمهور از گروه دیگر، هنوز قدرت واقعی سیاسی را در دست خواهند داشت.
با گذشت 6 سال و ادامه روند گذشته، مردم بمرور زمان از اصلاح طلبان هم بریده‌اند و هم اکنون آماده‌اند تا در حرکتی دیگر خود را از شر کل رژیم آخوندی نجات دهند. از طرفی انتخابات‌های این 6 سال یک نوع مشروعیت غیرواقعی برای کل رژیم به ارمغان آورده. در این مرحله رژیم به احتمال قریب به یقین برای فریب دوباره مردم گروهایی از ملی!! مذهبی ها را که سرسپرده تر به رژیم هستند وارد کارزار خواهد کرد تا با ادامه همان سناریوی قدیمی، دوباره چند سال دیگر زمان خریداری کرده و راه گذشته را به حیله‌ای دیگر بپیماید.
نتیجه گیری و راهکار:
نتیجه گیری کلی این روند چیزی نیست جز “خر همان خر است فقط پالانش عوض خواهد شد”.
در این شرایط تنها راه چاره از بین بردن مشروعیت باقیمانده رژیم خواهد بود، تا بوسیله‌ی آن بتوان با جلوگیری از همکاری ملل آزاد دنیا عرصه را بیشتر بر این رژیم تنگ کرد و زمینه تغییر قانون اساسی را فراهم آورد. بنظر نگارند این نوع مبارزه هم کم هزینه است، (درنتیجه مردم کوچه و بازار راحت‌تر می‌توانند آنرا اجرا کنند) و هم موثر تر از هر شکل دیگر از مبارزه می‌باشد.
با نزدیک شدن زمان انتخابات شوراها، وظیفه تمام نیروهای مخالف این رژیم مشخص است، ما راهی جز ترغیب مردم به تحریم انتخابات نداریم.

نوشته: در ساعت: 10:32 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on تحریم انتخابات شوراها از سال  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی