Jan 28 2003

هماهنگی و همدلی! با امید

نوشته:     :::       Comments Off on هماهنگی و همدلی! با امید

هماهنگی و همدلی!
با امید به اینکه همگان بخصوص آنها که به نوشتهای چند روز گذشته‌ام در مورد اتحاد پاسخ مثبت دادند، می‌خواستم پیشنهادی را برای یک کار جمعی بدهم تا هم یک تست باشد برای اینکه ببینیم تا چه حد قدرت همکاری در ما است و هم کار انجمن را ریزه ریزه شروع کنیم.
مساله از اینقرار است که شرکت سوئدی اریکسون (Ericsson)‌ دستگاه‌های مخابراتی را در ایران سوار کرده تا رژیم بوسیله‌ی آنها قادر شود از ورود امواج ماهواره‌ای به تهران جلوگیری کند. این دستگاه‌های ایجاد کننده‌ی پارازیت (Noise) نه فقط کار ماهواره‌ها را در فضای تهران مختل کرده، بلکه بر روی سلامتی شهروندان نیز اثر می‌گذارد و عواقب وخیمی را هم برای سلامتی آنها به همراه خواهد داشت.
چنانچه کسی حاضر به انجام یک عکس‌العمل دست جمعی هست، خواشمندم با من تماس بگریرید یا از طریق میل یا همین کامنت زیر، تا بتوانیم با هماهنگی یک تبلیغات منفی برای شرکت اریکسون براه بیندازیم.
کارهایی را که میتوانیم بکنیم:
۱. تمام کسانی که در این عملیات شرکت میکنند یک لوگ مثلآ مبایل اریکسون را با یک علامت ممنوع ادقام کرده بر روی صفحه‌ی وبلاگ خود قرار میدهیم.
۲. با تماس به شرکت اریکسون در چند نقطه دنیا از جمله سوئد، دانمارک، نروژ، ایران و چند کشور دیگر اروپایی و آمریکایی، آنها را از عملیات خود مطلع میکنیم.
3. همزمان با نوشتن مطالبی برای دیگر وبلاگ نویسها که به زبانهای دیگر مینویسند، از آنها نیز خواهیم خواست که در این کار مارا یاری دهند.
4. تماس با چند روزنامه (مخصوصآ روزنامه های اسکاندیناو) و اطلاع رسانی در مورد این عملیات.
چناچه این عملیات همزمان هماهنگ شود و مخصوصآ با تماس با دفاتر اریکسون در چند کشور از جمله کشورهای اسکاندیناوی هماهنگ شود، این کار باعث خواهد شد تا اریکسون بخاطر حفظ وجهه‌ی بین‌المللی‌اش هم که شده عکس العملی نشان دهد. تنها راز پیروزی در چنین عملیاتی هماهنگی و همزمانی است.

نوشته: در ساعت: 5:27 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on هماهنگی و همدلی! با امید  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی