Jan 22 2003

سندیکا یا حسینیه انتخاب با

نوشته:     :::       Comments Off on سندیکا یا حسینیه انتخاب با

سندیکا یا حسینیه انتخاب با شماست!
این موضوع سندیکای وبلاگ نویسها از قرار معلوم مشکل تر از آن است که فکر میکردم، تاکنون فقط دونفر جواب مثبت داده اند و یک نفر هم جواب پیچ در پیچ داده! جواب مثبت را گلناز و بامداد داده‌اند و جواب پیچ در پیچ را هم مهشید، پیچ در پیچ از این نظر که نه گفته “نه” نه گفته “بله”. فضول هم قول داده که هرچه زودتر جوابی بدهد، امید دارم که مثبت باشد، دیگران هم هیچ پاسخی نداده‌اند. در هر صورت من پررو تر از آن هستم که گمان میکنید. اگر بنا شود حتی با سه نفر هم شروع کنیم شروع خواهیم کرد، تا ببینیم چند نفری را میتوان زیر این بیرق جمع کرد. باور کنید اگر گفته بودم میخواهیم حسینیه وبلاگ‌شهر برپا کنیم، مطمئنآ هزارتایی جمع می‌شدند و صلواتی میفرستادند و همه چیز به خوبی و خوشی میگذشت، ولی همین که حرف سندیکا مندیکا پیش می‌آید همگی یک دفعه عقب نشینی میکنند، انگاری جن دیده‌اند. بیخود نیست که سید علی چلاق میتواند اینجوری سوار ملت بشود، قبول کنید که مقصر خودمان هستیم.
باز هم تکرار میکنم خواشمندم پا پیش بگذارید و این کار مفید را انجام دهید. ما که نمیخوایهم آزادی را از شما بگیریم! ما میخواهیم دور یک اساس نامه محدود و مشخص سینه بزنیم. باور کنید این سندیکا بهتر از ولایت فقیح است که ۹۹٪ رای آورد.
خواهشمندم از علاقمندان به شرکت در این کار مفید چه بصورت عضو معمولی و چه بصورت ریش سفید (گیس سفید) اسم خود و وبلاگشان را در همین کامنت زیر ثبت کنند یا اگر خجالتی هستید یک میلی به آدرس من بفرستند.

نوشته: در ساعت: 2:54 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on سندیکا یا حسینیه انتخاب با  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی