Jan 20 2003

دستاوردهاي تازه از سفر به

نوشته:     :::       Comments Off on دستاوردهاي تازه از سفر به

دستاوردهاي تازه از سفر به ايران ( بخش آخر)
اينها گوشه اي بسيار خرد را از زندگي روزمره ايرانياني را بيان ميكند كه در يكي از مهلكترين و دشوارترين مقاطع تاريخي خود قرار دارند و با وجود اين عمق فاجعه را بدرستي درك نميكنند. سردرگمي ايرانيان خارج از كشور و بعضاْ گمراهيهاي ايشان نيز جوابگو و پاسخ منطقي از راه به دور افتادگان ايرانيان درون نميباشد. جناحهاي قدرت در داخل و خارج حكومت نه تنها بفكر چاره انديشي نيستند كه بعضاْ همسو با سياستهاي خارجي و پنهان از دولت و ملت به زد و بستهاي خود با ديگران مشغولند و باكي از بهاي گزافي كه اين ملت كهن مجبور به پرداخت آن خواهد بود، ندارند.
گروهها و دستجاتي را در درون ايران ميتوان يافت كه در تلاشند و سعي در به جوي بازگرداندن آب رفته را دارند ولي آيا ايشان تا چه اندازه موفق خواهند بود كه نظم داخلي را شكل داده وتهاجم خارجي را (بهر صورت اقتصادي، سياسي، راستائي و هر نوع ديگر آن) ممانعت ورزند، پرسشي تا كنون بي پاسخ است كه بستگي تام به بازيهاي قدرتمداران داخلي و پيوستگي و همبستگي ملت در برابر مهاجمان داخلي و خارجي دارد.
ديگر بار ملت ايران و آزاديخواهان مجبور به حضور و نبرد در دو جبهه داخلي و خارجي است ولي اين اولين بار نخواهد بود كه ايرانيان پيروز از دو جبهه به خانه برگردند. با اينهمه پيشرفتهاي بسياري نايل گرديدند و ميتوان كه به اين ملت دل بست و اميدوار بود. شما ميبايستي كه اين ملت و كشور را شش سال پيش ميديديد تا درك نمائيد كه چرا خوش بين هستم.
خوش نظر

نوشته: در ساعت: 3:51 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دستاوردهاي تازه از سفر به  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی