Jan 19 2003

اتحاد! این دو سه روز

نوشته:     :::       Comments Off on اتحاد! این دو سه روز

اتحاد!
این دو سه روز گذشته میل‌هایی در مورد اتحادیه یا سندیکا یا هرچیزی که اسمشو بخواهیم بگذاریم به من رسید تمام نامه ها در تایید این کار بود و عده‌ای نوشتند که این حرف اتحاد همیشه زده می‌شود ولی هیچگاه به نتیجه نمی‌رسد.
این یک مشکلی است که ما خود باید گناهش را بگردن بگیریم، اگر یادتان باشد زمانی که ضایه راه افتاد یک شبه تبدیل شد به چیزی بنام society خوب این چیزی هست که ما خودمون مقصر هستیم، می‌شینیم دست روی دست میگذاریم تا یکی برامون society درست کنه، پس دیگه بعدآ نیایم بگیم چرا از ما سوال نکردین، چرا مارو توی بازی راه ندادین! یا هر چیز دیگه. خانمها و آقایون اینجورکارها زحمت داره همه چیز صاف نمیوفته توی دامان ما! برای هر چیزی باید زحمت کشید تا بهره برد.
حالا برگردم سر این اتحادی که درموردش صحبت کردم. من چون هیچکس داوطلبانه پا پیش نگذاشت خود سر و دیکتاتور معابانه چند نفر رو برای هیئت ریش سفیدان انتخاب میکنم، اگر چنانچا اینها خود برای شرکت مخالفت کردند، درنتیجه مجبور خواهیم شد کسان دیگری را برای اینکار پیدا کنیم و اگر نه این خانمها و آقایون پا پیش میگذارند و افتخاری یک مرامنامه‌ای یا اساس نامه‌ای تهیه میکنند و به رای گیری می گذاریم. برای رای گیری هم یک روشی را من انتخاب کرده‌ام که یک کمی برنامه نویسی احتیاج داره اون هم به جهنم خودم کارش رو انجام می‌دهم، البته اگر کسی داوطلب این کار بشود خیلی خوشحال می‌شوم چون در چند هفته‌ی آینده من سرکارم باید مثل خر کار کنم و وقتی برگشتم خانه دیگه نای هیچکاری رو نخواهم داشت. روش رای گیری به این طریق است که همه با نوشتن رای خود روی صفحه‌ی وبلاگشان رای خود را صادر میکنند، یک برنامه درست میکنم تا بیاید و بطور خودکار رای نامبرده را بخواند و نتیجه‌ی آن را هم میگذاریم روی یک صفحه‌ای یک جایی ملت برن نتیجه را ببینند. در نتیجه رای گیری مخفی وجود نخواهدداشت، همه بطور روباز رای خواهند داد (همه چیز شفاف خواهد شد) غیر از این هم من راهکار دیگری بفکرم نرسید.
حالا برم سر اسامی، اول چیزی که فکر کردم این است که حد اقل نصف ریش سفیدها باید زن باشند (نخندید می دانم همین حالا عده‌ای اعتراض میکنند، که زنها که ریش ندارند!) دوم در حد امکان نصف بیشتر مقیم ایران باشند.
حالا اسامی:
گلناز از وبلاگ http://golnaz1982.blogspot.com
مهشید از وبلاگ http://zanane.blogspot.com
گل کو از وبلاگ http://golku.blogspot.com
شراره از وبلاگ http://7aseman.persianblog.com
بامداد از وبلاگ http://bamdad.blogspot.com
فضولک از وبلاگ http://fozool.blogspot.com
شبح از وبلاگ http://www.shabah.org
باور کنید من مقصر نیستم! اگر اسامی رو از توی لیست خودم انتخاب کرده ام چون شناخت کافی از دیگر وبلاگها ندارم، حالا اگر کسی نامی رو شایسته میدونه که من نمیشناسم حتمآ اسم و آدرس نامبرده رو ارسال کنه من به لیست اضافه میکنم. درهرصورت باز هم میگویم خواشمندم پا پیش گذارید تا با همکاری هم اینکار را به ثمر رسانیم. همچنین اگر منتخبین اولیه باید 5 نفر باشند حتمآ به اسامی بیشتری نیاز است، اگر کسی دوست داشت خود داوطلبانه پا پیش گذارد، من اسمش را به لیست اضافه خواهم کرد.
انتقاد یا نظری دارید ما مخلص همگی هستیم.

نوشته: در ساعت: 3:19 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on اتحاد! این دو سه روز  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی