Dec 24 2002

امامزاده‌ طاقچه!! همونطوری که توی

نوشته:     :::       Comments Off on امامزاده‌ طاقچه!! همونطوری که توی

امامزاده‌ طاقچه!!
همونطوری که توی نظرخواهی پریروز قول داده بودم یکی از دوستان شیرازی عکسهایی را از مکان مربوطه (امامزاده‌ طاقچه!!) فرستاده با یک مطلب کوتاه درمورد این مکان که تقدیم حضورتان خواهد شد. قبل از هرچیز باید مژده بدهم که این دوست گرامی علاقه‌ی خواصی به اینکونه امامزاده های ریز و درشت دارد و قول داده که در آینده نیز از اینکونه گزارشها را برایم ارسال کند. اینهم مطلب دوستم و عکس‌هایی که فرستاده:
این امامزاده!! (دیوار نذر و نیاز) قبلآ طاقچه خانه‌ی بدبخت صاحب خانه بوده که هنگام عقب نشینی خانه بخاطر عریض کردن خیابان قصرالدشت تبدیل شده به دیوار بیرونی خانه، همین موضوع باعث شده که ملت از دنیا بیخبر گمان کنند که این دو طاقچه مربوط می شود به یک امام‌زاده و از آن تاریخ به بعد ملت شروع به روشن کردن شمع در دوطرف در ورودی اطاق (داخل طاقچه‌ها) کرده‌اند. بعد از آن صاحب خانه در نوبتهای مختلف سعی در خراب و ساختن دیوار کرده تا شاید مردم بی‌عقل را به عقل آورد و گویا تا امروز موفق که نشده هیچ کار هم خرابتر شده و امروز کل دیوار را ملت بعنوان دیوار نذر و نیاز انتخاب کرده و روزانه بر روی دیوار شمع روشن می‌کنند. همانطوری که مشاهده می کنید صاحب خانه بیچاره درحال حاضر مشغول ساختن دیوار جدیدی در پشت دیوار اصلی است و کمی از دیوار قدیمی را هم خراب کرده، البته بیچاره نمی‌داند که با این خراب و ساختن ها کار درست نخواهد شد و تنها درصورتی که او بتواند افکار ملت عقب افتاده را خراب و ترمیم کنند امکان توقف اینگونه اعمال می‌باشد.
درضمن شبح هم گویا چند عکس فرستاده بود که آقای بیل گیت بخاطر ترس از ویروس همه را دلیت کرده بود. در اینجا هم عکسهای بیشتری را میتوانید ببینید.
عکس 1 ، عکس 2 ، عکس 3، عکس 4، عکس 5

نوشته: در ساعت: 7:52 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on امامزاده‌ طاقچه!! همونطوری که توی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی