Dec 15 2002

مساله‌ی ضایه!! و یک پاسخ

نوشته:     :::       Comments Off on مساله‌ی ضایه!! و یک پاسخ

مساله‌ی ضایه!! و یک پاسخ
ای کاش می تونستم بهمین سادگی که افشین زند در مطلبش نوشته حرفش رو قبول کنم، دوست گرامی حداقل خود تو باید این برخورد من رو درک کنی، اگر از رژیم خمینی شناخت کافی داشته باشی می‌دونی که این رژیم برای سربنیست کردن مخالفین‌اش از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند در ضمن این نکته رو هم بایستی درنظر بگیری که برعکس من و تو که در خارج از مرزهای ایران زندگی میکنیم، عده‌ی زیادی از کسانی که از طریق اینترنت فعالیت سیاسی انجام می‌دهند با کمی اشتباه هزینه‌ی زیادی را بایستی پرداخت کنند. پس قبول کن این سخت گیری من در مورد امنیت روی نت نه برای خودم و نه برای تو ست بلکه برای جوان دانشجویی ‌ست که در ایران هزینه می‌پردازد.
همانطوری که خودت هم نوشتی و با آگاهی که از امکانات دنیای کامپیوتر داری، کسب اطلاعات از کاربران بسیار آسان است بهمین خاطر و برای حفظ جان کسانی که با رژیم دد منش جمهوری اسلامی در مبارزه هستند بایستی یک حداقل‌هایی از ایمنی رعایت شود تا اینکه رژیم در این آخرین روزهای زندگی‌اش نتواند به جوانان بی تجربه آسیب برساند.
دوست عزیز مگر عکس‌العملی را که در مورد پرشین بلاگ نشان داده شد ندیدی؟ پس این صیغه‌ی سورپرایز را با چه منطقی می‌خواهی توجیه کنی!؟ در شرایط امروز تنها چیزی که قابل اعتماد است شفافیت و با آگاهی دادن می توان کار کرد درغیر اینصورت مورد سوءظن قرار خواهی گرفت.
از قراری که نوشتی این کار را تنهایی انجام داده‌ای خیلی کار خوبی است در آن هیچگونه شکی نیست و به طبع هم مخارجی را تحمل کرده‌ای چه اقتصادی چه کاری را که برای درست کردن صفحات گذاشتی، همه‌ی اینها چیزی نیست که کسی بتواند انکارش کند ولی خودت را بجای یک قاضی عادل قرار بده و مرا هم بجای خودت، آیا اگر من اینکار را میکردم خود تو درجایگاه یک قاضی همین شک را به من نمیکردی!؟ آیا این شک بی مورد بوده!؟ من همان‌گونه هم که در مطلب دیروزم هم نوشتم هیچگونه مدرکی برای نوشته‌هایم ندارم ولی از شواهد استفاده کردم. شما یک روز ضایه را روی نت فیرم میبینی روز بعد با یک دومین مستقل و روز سوم بعنوان یک پدیده دیگر بنام society.zayeh.com خوب شما خودت قاضی چه حکمی می‌دهی، هر حکمی دادی من چشم بسته قبول میکنم البته بشرطی که قضاوتت مثل قاضی مرتضوی نباشد.

نوشته: در ساعت: 12:56 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on مساله‌ی ضایه!! و یک پاسخ  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی