Dec 14 2002

آقاجان ضایه!! کردین!! چند روز

نوشته:     :::       Comments Off on آقاجان ضایه!! کردین!! چند روز

آقاجان ضایه!! کردین!!
چند روز هست می‌خواستم این مطلب رو بنویسم ولی بخودم نهیب میزدم که دست نگهدار، چند بار هم به خودم گفتم دست نگهدار فضول متخصص اینجور کارهاست او این کنجکاوی را بخرج خواهد داد. ولی دیدم که خیر خبری نشد، آخر مگر فضول چند بار می‌تواند در اینجورکارها پا پیش بگذارد، در این شهر بی درو پیکر ما همگی مسولیتی داریم!. بعدش هم چند بار به خودم گفتم شاید خودبخود مشخص بشه چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه هست، درست خوندید، کاسه‌ای زیر نیم کاسه. ما ملت بیخود نیست زیر هر کاسه‌ای یک نیم کاسه می‌بینیم! برای اینکه هربار خودمون رو دور یک آلترناتیوی جمع و جور کردیم یک مرتبه کاشف به عمل اومد که ای‌دل قافل یک دستهایی پشت اینکار بوده بدون اینکه ما بدونیم. درست فهمیدید مثل دایی‌جان ناپولئون. آن کسانی که پشت وبلاگ ضایه!! بودند یا هستند اهدافی داشتند و دارند که روشن و شفاف نبوده و نیست، اشتباه نکنید من هیچ مدرکی برای این مدعا ندارم و فقط از روی شواهد و قرائن به این نتیجه رسیده‌ام. شواهد و قرائنی که بمن میگه هیچ دودی بدون آتش بوجود نمی‌آید. این وبلاگ یا سایت یا مرکز یا چمی دانم Society یک شبه از یک وبلاگ مجانی مفلوک netfirms.com تبدیل می‌شه به یک سایت با دروپیکر و با کلی اتیکت وامکانات مگر می‌شه یک شبه یک نهال با دوبرگ و دوشاخه تبدیل بشه به یک درخت تنومند!؟ یا اینکه دنیای امروز آنقدر هورمونی شده که خُسن‌آقای بدبخت از آن بیخبر است یا اینکه هرمونهایی که به این نهال نیم متری تزريق شده از هورمونهای خطرناک است که باعث رشد‌هایی به این عظمت میشود. اگر اینگونه رشدها در دنیای امروزی طبیعی است و خُسن‌آقا بیخودی دایی‌جان شده خوب مشکلی نیست دست اندرکاران این نهال یک شبه ره صدساله پیموده ما را با چند جمله زیبا قانع می‌کنند و یا اینکه حدث خُسن‌آقا درست بوده و این نهال هورمونی است، پس در آن صورت تکلیف همگی مشخص است.
همانطور که در اول مطلب نوشتم در نوشتن این مطلب چندروزی را دندان روی جگر گذاشتم تا شاید بزرگان و ریش سفیدانی که خودرا درگیر این نهال کرده‌اند خود توضیحی بدهند ولی افسوس که هیچ کدام یا نخواستند یا نتوانستند توضیحی بدهند. من حداقل از کسانی مثل محمد خلبان و امید میلانی این توقع را داشتم که توضیحی در این مورد بدهند وحتی پاگنده، چون هرچه باشد این سروران خود همه چیز را با دلیل و منطق میخواهند پس باید قبول کنند که در این مقوله هم بایستی به همان روش عمل کنند.
درهرصورت من باز هم در خاتمه می نویسم من هیچ گونه مدرکی برای اثبات ادعایم ندارم فقط شواهدی را که می‌بینم دلیل این نوشته هست و بایک پاسخ قانع کننده حاضر به هر گونه عذرخواهی هم هستم.
یقینآ این بحث ادامه خواهد داشت!

نوشته: در ساعت: 10:15 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقاجان ضایه!! کردین!! چند روز  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی