Dec 13 2002

آقوی CNN ، مارو گرفتی!!؟

نوشته:     :::       Comments Off on آقوی CNN ، مارو گرفتی!!؟

آقوی CNN ، مارو گرفتی!!؟
ازقرار معلوم این آمریکایی‌ها چشمهاشون هم از ما بهتر می‌بینه!! اینطور که بنظر میاد CNN اینا، منظورم دستگاه سخن‌پراکنی جرج بوش و کمپانی است، عکسی رو در این خبر بنمایش گذاشتن و ادعا میکنن که توی این عکس، ملاهایی که به زور چوققپان شاید بتونن چهارتا نعلین مونتاژ کنن، موفق به کشفیات بزرگی مثل اتم و اینجور چیزا که ما خُسن‌آقا ازش سر در نمی‌آریم شدند!! حتمآ یک چیزهایی دیدند!! وگرنه بیخود که ادعا نمی‌کردند که! میکردند!؟خوب بیخود نیست که بهشون میگن کلانتر دنیا!! حداقل خودشون به خودشون این لقب رو دادن، ما هم که به تخممون هست!! که این آمریکایی‌ها تصمیم گرفتن با این کس‌شعر* گفتنهاشون و خر فرض کردن همه‌ی خلق دنیا! بزنن مملکت بی‌ارزشی رو مثل ایران با خاک یکسان کنن و درضمن آخوندها و غیره آخوندهایی هم که قدرت رو در ایران دردست دارند که به یاری حق تعالی همگی هم دلسوز ِ بیضه‌ی اسلام هستند، هم بیضه‌ی ایران زمین!!
پس از قرار معلوم یک سر خری مثل من بیخودی ترس می‌اندازه توی تنبان خلق‌الله و بیخود فقط برای تشویش اذهان و بهم ریختن این نظم بی عیب!! این همه سروصدا بپا میکنه. اصلآ بی‌خیال بابا شتر دیدی ندی، مگر شتر هم توی قرن اتم پیدا میشه که ما ببینیم!
* ببخشید از قرار معلوم از دستم در رفت از این ببعد قول میدم ننویسم کس‌شعر چون خانمها دوباره گیر میدن به ما! ازاین ببعد بجای کس‌شعر می‌نویسم کیر‌شعر

نوشته: در ساعت: 3:19 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقوی CNN ، مارو گرفتی!!؟  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی