Nov 28 2002

بفرمان شمر، این مطلب را

نوشته:     :::       Comments Off on بفرمان شمر، این مطلب را

بفرمان شمر، این مطلب را اینجا گذاشتم، البته فکر نکنید که خودم مخالفم‌ها! نخیر، من صد درصد با این کار موافقم و خودم هم قبل از اینکه اینو بنویسم رفتم امضاء کردم. حالا همگی بریت اینو تا دیر نشده امضاء کنید، اجرش رو هم توی ایران، خاک پاک اهورایی دریافت خواهید کرد.

دادخواست ملی[+]

چهار سال از دشنه آجين شدن داريوش و پروانه فروهر، دو مبارز استقلال طلب، آزاديخواه و عدالت جو مي گذرد، تاريخ ايران گواه جايگاه ويژه ی آنان در مبارزه در راستای مردمسالاری در كشورمان مي باشد.
قتل دو نويسنده ی آزاده محمد مختاری و محمد جعفر پوينده تنها چند روز پس از قتل فروهرها، آذر ۷۷ را به نقطه ی اوجی در جنايت بر ضد دگرانديشی در ايران بدل كرد و زخم عميقی در تاريخ معاصر ايران بر جای نهاد.
جامعه ايرانی به اميد افشای اين جنايتهای هولناك و قتلهای سياسی پيش از آن، به اعتراضی فراگير همت كرد. اما عليرغم پيگيری افكار عمومی و يكايك سازمانها و شخصيتهای سياسي و اجتماعی و فرهنگي معترض به اين جنايتها و عليرغم تلاش مستمر خانواده های دردمند اين قربانيان و وكلای پرونده، اين چالش ملی همچنان به نتيجه ای كه ضرورت تاريخی داشت نرسيده است.
از آنجا كه مسئولان پرونده در طی چهار سال گذشته به خواست عمومی كه افشای حقايق و احقاق حق و عدالت بوده است، پاسخ در خور نداده و به وظايف قانونی خود عمل نكرده اند، تقاضای تحقيق و بررسی از سوی کميسيون حقوق بشر سازمان ملل متحد را داريم.
خانواده های فروهر – مختاری – پوينده
يکم آذر ١٣٨١

نوشته: در ساعت: 6:30 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بفرمان شمر، این مطلب را  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی