Oct 31 2002

سنگه‌پای قزوین نیست که روی

نوشته:     :::       Comments Off on سنگه‌پای قزوین نیست که روی

سنگه‌پای قزوین نیست که روی آخوند هست!
دیشب از بس که سینه‌زنی و شیون توی این وبلاگستان دیدم دلم میخواست ول کنم برم، تا اینکه این مطلب زیر رو دیدم. یک دفعه روحم شاد شد. میدونید من وقتی شروع کردم به نوشتن وبلاگ به خودم میگفتم توی بی سوات چیکارت به این کارا و تازه چی میخوای بنویسی!؟ گرچه میدونستم که در مورد سیاست میخوام بنویسم فکرش رو هم نمی‌کردم که این همه چیز برای نوشتن وجود داره، باور کنید اگر وقت کفاف میداد و از نون خوردن نمی‌افتادم کارم رو ول می‌کردم و از صبح می‌نشستم مینوشتم، برای اینکه چیزی که کم نمیاد سوژه هست. البته اگه من نروژی بودم از زور اینکه زندگی خسته کننده میشد دق‌مرگ میشدم ولی وقتی ایرانی هستی و این همه دلقک بر مملکتت حکومت می‌کنن دیگه جای دق‌کردن باقی نمی‌مونه. می‌گین نه!؟ این مطلب رو با من بخونین تا بفهمین از چی‌چی صحبت میکنم:
هاشمی رفسنجانی پدر معنوی حزب كارگزاران سازندگی:
جنگ جدی است و جبهه مقابل ما را لاييك‌ها و ملحد‌ها تشكيل مي‌دهند
جريانی نمي‌خواهد اسلام در شئون حكومتی نفوذ داشته باشد
خُسن آقا:
مثل اینکه این جاکش رو هم از خواب خرگوشی پروندنش!! خمینی بخواب که رفسنجانی بیدار است!!!.
می‌فرمایند: عربده‌هاي آمريكا نشان مي‌دهد، جنگ جدی است. اصل جبهه‌ي مقابل ما را، لائيك‌ها و ملحدها تشكيل مي‌دهند و بسياری از كسانی كه به كتاب و دين آسماني معتقدند، در برابر اسلام و در جبهه‌ی لائيك‌ها قرار گرفته‌اند. در اين مصاف، روحانيت شيعه نقش عمده‌ای را در صف مقدم نزاع برعهده گرفته است.
خُسن آقا:
جدی!! حاج آقا ما فکر میکردیم تا حالا فقط لائيك‌ها و ملحدها در مقابل شما صف آرائی کرده‌اند خوب شد گفتید که معتقدین هم هستند. این جمله حاج آقا منو یاد گفته‌های رهبر‌قبلی مون می‌اندازه که بعد از آنکه ملت ماه‌ها در خیابانها تضاهرات براه انداختند و عده‌ی زیادی کشته شدند، آقا آمد توی تلوزیون گفت صداتون رو شنیدم! الله اکبر مثل اینکه تاریخ باز هم داره تکرار میشه. حاج آقا تازه دارند درک می‌کنن که فقط لائيك‌ها و ملحدها نیستند!! حاج آقا محض اطلاع باید بهتون بگم تنها کسی که توی این جبهه نیست، آخوندا هستند وگرنه ملت تصمیم‌ش رو گرفته. حاج‌آقا نفرمودند که روحانیت که قصد دارد در صف مقدم نزاع قرار بگیره با وافور میخوان بجنگن یا با چراغی!! البته اگه از رهبر بپرسین ترجیح میدن چراغی باشه گرچه شما وافوریشو بیشتر حال میکنین.
گوش کنید به باقی گفته‌های گوه‌هربار این آقا تا از خنده روده برشین:
در دنيای يهود و مسيحيت هم، اين نزاع همواره وجود داشته است و هنگامی كه دشمن مشترك داشته‌اند، با هم متحد شده‌اند به شكلي كه امروز اسراييل را در خط مقدم نزاع قرار داده‌اند.
سلطان بهرمان، ادامه می دهند: پس از آغاز جنگ، دشمنان اسلام تصميم گرفتند روحانيت و دين را از نظر سياسی حذف كنند، اما تمام نقشه‌هايشان عليه نظام اسلامی و روحانيت شكست خورد ولی هر چه با شكست‌هاي بيشتری روبرو شدند، عميق‌تر فعاليت كردند. اما امروز با برنامه‌ي مبارزه گسترده‌ای عليه اسلام مواجه هستيم. امروز، جريانی نمي‌خواهد اسلام در شئون حكومتی نفوذ داشته باشد.
خُسن آقا:
از قرار معلوم حاج آقا تازه از خواب بعد از نعشگی بیدار شده‌اند وگرنه مدت زیادی است که حتی آخوندهای خنگ‌تر از ایشان فهمیده‌اند که بد جوری ریدن. در ضمن این جریانی که شما داری لمس میکنی خیلی بلندتر از اون جریانهایی هست که تا حالا حس کردی این جریان از اون توبمیری‌ها نیست.
…..
ایشان میفرمایند: اسلام، زندگی مردم را بهتر از رژيم گذشته كرد اما توقعات مردم بيش از اين است. در حقيقت برنامه‌ريزي‌ها بايد طوری باشد كه تصور نشود اسلام در اداره‌ی كشور ضعيف است.
خُسن آقا:
از قرار معلوم در این دوران باید ضرب‌المثل هامون هم تغییر کنه و اسلامی بشه!! مثلآ بجای اینکه بگویم “رو که نیست سنگه‌پای قزوین هست!” باید بگیم: “سنگه‌پای قزوین نیست که روی آخوند هست”.

نوشته: در ساعت: 9:57 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on سنگه‌پای قزوین نیست که روی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی