Apr 28 2002

نهضت آزادی ايران را به

نوشته:     :::       Comments Off on نهضت آزادی ايران را به

نهضت آزادی ايران را به کجا ميبرد؟
چند نکته در مورد نهضت آزادی تامل برانگيز است:
نکته اول اينکه همين ها بودند که در آغاز انقلاب سکاندار کشتی پر تلاطم ايران بودند(دولت موقت) ، چه شد و چه کردند که اين مملکت را بدست آخوندها انداختند جای هيچ گونه بحث و جدلی ندارد. اينک پس از اينهمه مکافات و زجر تازه ملت دوباره شايد به همان نقطه ای رسيده که قبل از انقلاب رسيده بود، ايا در اين شرايط مجددآ به اين نهضت اعتماد کردن درست است؟
نکته دوم اينکه چه چيزی پشت پرده سياست اتفاق افتاد که آقای دکتر يزدی درست چند روز قبل از دستگيری اعضای نهضت آزادی برای مداوا به آمريکا رفتند!؟ و اينک درست بعد از آزاد شدن ملی مذهبی ها با سلام و صلوات به ايران باز گشته اند؟ آيا نه اينکه بعد از مذاکره با آمريکا و قرار و مدارهای پشت پرده به ايران آمدند و درست در همين موقع است که نيروهای معروف به ملی مذهبی آزاد ميشوند!!؟؟ آيا اين مذاکرات پشته پرده ای که همه حرفش را ميزنند و دولتيان سعی در مخفی نگاه داشتن آن را دارند و مرتبآ بغلط به ملت آدرس قبرس و يا جاهای ديگر را ميدهند، بوسيله آقای دکتر ابراهيم يزدی انجام نشده است؟ چه چيزی پشت پرده سياست اتفاق افتاده که ملت بدبخت هميشه در صحنه نامحرم است و نبايد بداند؟
غرض از مطرح کردن اين سوالات نه برای زير سوال بردن آقايان است بله کوششی است برای شفاف سازی جو آلوده سياسی ايران ، باشد که همه مردان سياست ملت را محرم بدانند و قبل از مذاکره از ملت اجازه گرفته و بعد مذاکره کنند.
پيروز باشيد

نوشته: در ساعت: 5:08 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on نهضت آزادی ايران را به  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی