Oct 23 2002

در گشت و گذاری روی

نوشته:     :::       Comments Off on در گشت و گذاری روی

در گشت و گذاری روی نت توی یک جستجوی گوگل از این مقاله ی کیهان 24 مهرماه سر در آوردم، عنوان مقاله را که دیدم “چه مي كنيم با اين 7 ميليارد دلار ؟ (يادداشت روز)” گفتم ببینم این حسین شریعتمداری برای چه پولی کیسه دوخته دیدم که ای دل قافل کیسه ی آقا برای پول من وشما که درخارجیم دوخته شده! میپرسید چطور مقاله را میتوانیددر این آدرس بخوانید.
چند سالی است تقریبآ از آن زمان که آقای خاتمی شروع کرد به جلب نظر ایرانیان مقیم خارج و سعی کرد آنها را هم تا حدودی در بازی های داخلی سهیم کند میدانستم که این شعبده بازی برای چشم و ابروی زیبای ما خارجه نشینها نیست و بیگمان احداف دیگری را دنبال میکند. یکی از احدافی را که سردمداران جمهوری اسلامی به آن نظر دارند سرمایه ی ایرانیان خارج از کشور است که کم پولی هم نیست مخصوصآ با تنگناهای پولی دولت این سرمایه ها میتواند رشد اقتصادی قابل ملاحضه ای را در پی داشته باشد. ولی چیزی که شاید همه از آن قافل شده باشند بهره های سیاسی است که رژیم ملاها از جلب نظر ایرانیان خارجه نشین میبرد. همه میدانیم که اکثر ایرانیان خارجه نشین مخالفین رژیم هستند این افراد در کشورهای اروپایی و آمریکایی از پتانسیل زیاد تبلیغاتی برخوردارند. فرض بفرمایید حُسن آقای کله پز حتی اگر پولی در بساط نداشته باشد یک زبان دراز که دارد! این زبان دراز میتواند برضد جمهوری اسلامی مثل یک ترمز بکار گرفته شود همانطور که تا کنون گرفته شده.
به شما پیشنهاد میکنم این مقاله راحتمآ بخوانید، چون نه فقط این نکته را میتوان در آن یافت بلکه نکته های جالبتری هم دراین مقاله کنجانده شده که با خواندن آن میتوانید از خیلی چیزها پرده بردارید. در اواخر مقاله بر من واضح شد که این حضرات شدیدآ از این دو لایحه ی پیشنهادی به وحشت افتاده اند و دیری نخواهد پاید که همگی به سکته ی قلبی دچار خواهند شوند.

نوشته: در ساعت: 5:14 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on در گشت و گذاری روی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی