Jan 07 2020

کسی مدعی شده قاسم سلیمانی با جان بولتون معامله شده

نوشته:     :::       5 پیام

ادعای معامله قاسم سلیمانی با جان بولتون دو جا منعکس شده یک متنی در بالاترین و یک آخوندی هم یک جایی چنین مطلبی را عنوان کرده.
متن بالاترین مربوط به پیش از کشته شدن سلیمانی است ولی سخنرانی آخوند را نمی‌دانم آن هم زیاد مهم نیست.
مهم اینجاست که چنین عملی اگر واقعیت داشته باشد یقین بدانید اگر در ایران پیگیری نشود در آمریکا پیگیری خواهد شد.
حالا برویم سر بحث این مورد.
مالک بالاترین مهدی یحیی‌ نژاد آمده در تویتی قسم جلاله به وب آرشیو خورده که این متن حقیقی است و پیش از کشته شدن سلیمانی نوشته شده و نه پس از کشته شدن او. این نوشته او بود که مرا بیشتر تحریک کرد تا با این مساله برخورد کنم.

نکته ای را پیش از شروع بحث بنویسم و بروم سراغ بحث. من سالها پیش (2011) از بالاترین بیرون آمد و قسم جلاله می‌خورم به همان وب آرشیو آقای مهدی یحیی‌ نژاد که این تصویر از همان روز در پایین وبلاگ من قرار گرفته

حالا چرا من این تصویر را گذاشتم چند دلیل بسیار مهم دارد که شاید بعد ها توضیح بدهم. فقط همینجا توضیح بدهم که در یک سال گذشته بارها به بالاترینی‌ها هشدار دادم که بالاترین در کنترل امنیتی‌های رژیم است مراقب باشید گرفتار نشوید.

بروم سر مساله اصلی
پیشگویی شخصی ناشناس در مورد معامله آمریکا با ایران بر سر قاسم سلیمانی و جان بولتون نظر مرا جلب کرد خصوصا وقتی که مالک بالاترین یحیی‌ نژاد آنرا متنی بدون دستکاری اعلام کرد.
متن چنین است:

سردار قاسم سلیمانی با جان بولتون معامله شد – او به زودی در عراق کشته میشود
“علائمی دیده میشود” که سردار قاسم سلیمانی به عنوان یک فرد تندرو با آمریکا معامله شده و به زودی در عراق به “روشی کامل رومانتیک” کشته میشود

جل الخالق اگر این متن ادیت نشده باشد که شاید هم چنین باشد، من مثل آقایان علم غیب ندارم! نوشته‌های من از روی علائم و شواهد گفته و نوشته می‌شوند.
حالا باید از فرد ناشناس و آقای یحیی نژاد پرسید شما از کجا این اطلاعات دقیق را بدست آوردید که به این صراحت مدعی شدید سلیمانی در عراق بطور رومانتیک کشته خواهد شد!؟
نگویید با عمام زمان در رابطه هستید که مرغ پخته هم از خنده سکته خواهد کرد.
البته یک گزینه دیگر هم وجود دارد و آن اینکه هم آن فرد ناشناس و هم شما آقای یحیی نژآد یا با سازمان اطلاعات آمریکا CIA در رابطه هستید یا با سربازان گمنام عمام زمان یا پناه بر خدا با هر دو چون یقینا راه دیگری وجود ندارد که شما چنین اطلاعات دقیقی را بدست آورده باشید. رمل و اسطرلاب هم در دنیای مدرن به شما کمکی نخواهد کرد
حالا منتظریم پاسخ بدهید.
راستی آقای یحیی نژاد نگویید که شما آن شخص را نمی‌شناسید یقینا از سوابق و دیتاهای او در سایت بالارترین اطلاعات بدرد بخوری می‌توانید ارائه بدهید.

نوشته: در ساعت: 7:30 pm در بخش: تروریزم,سیاسی

5 پیام  |           

5 پیام به “کسی مدعی شده قاسم سلیمانی با جان بولتون معامله شده”

  1. ۱۲۳ says:

    درود حسن آقا
    بعید نیست درست بوده باشد. یعنی مذاکره جهتاخراج بولتون و حذف سلیمانی.
    این خبر را بخوان
    https://www.radiofarda.com/a/pompeo-limits-u-s-links-to-iranian-group-linked-to-giuliani/30366124.html

    خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی که سه‌شنبه شب منتشر شد خبر داد که وزیر امور خارجه آمریکا به دیپلمات‌های این کشور دستور داده است تماس خود با سازمان مجاهدین خلق، «شورای ملی مقاومت ایران» و پنج گروه دیگر را محدود کنند.

    شورای ملی مقاومت ایران شاخه سیاسی سازمان مجاهدین خلق است.

    خبرگزاری بلومبرگ می‌گوید که مایک پومپئو در این زمینه روز سه‌شنبه بخشنامه‌ای به اماکن دیپلماتیک ایالات متحده ارسال کرده که نسخه‌ای از آن به‌دست این خبرگزاری رسیده است.

    این فرمان دولتی به همراه مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت سه گروه دیگر از جمله «جنبش مبارزه عربی برای آزادی الاحواز» و حزب کومله کردستان ایران را ذکر می‌کند.

    در این بخشنامه نوشته شده است که کارکنان دفاتر دیپلماتیک ایالات متحده نباید «شخصاً» با این گروه‌ها ملاقات کنند، زیرا «به نظر می‌رسد ارزیابی رژیم ایران چنین خواهد بود که ایالات متحده یا اسرائیل از این گروه از شبه‌نظامیان کرد حمایت می‌کنند.»

    در این گزارش نام سه گروه دیگر ذکر نشده، اما خبرنگار این خبرگزاری در یک توییت به نام این گروه‌ها اشاره کرده است….

  2. آرسین says:

    خیلی بعید میدونم چنین اتفاقی رو. چون هم از نظر اطلاعاتی اگر چنین معامله ای بخواد صورت بگیره خود سلیمانی و مهمتر از اون خامنه ای در جریان خواهد بود. و ثانیا اندازه این دو نفر (بولتن و سلیمان) اصلا یکسان نیست.
    سلیمانی به روایتی شخص دوم نظام بوده و بعلاوه از شوک چندهفته ای رهبر در مرگش مشخص هست که ذره ای نظام چنین احتمالی هم نمیداد!
    اما بولتن یکی از ده ها رادیکال آسمان سیاست امریکاست. و معاون بودن یا نبودنش حتی بخوانید حیات و مماتش در سوگیری سیاست ایالات متحده تاثیری ندارد.
    بعلاوه که اگر سپاه و خامنه ای را از سیاست امروز ایران خارج کنیم دیگر کسی نمیماند که بخواهد معامله ای با امریکا انجام دهد!

    در مورد اینکه چطور پیشگویی رخ می دهد کار سختی نیست بعد از وقوع حادثه ای متنی قدیمی را متناسب با اتفاقات یافت. خصوصا که امروزه دنیای مجازی پر است از حرفها و قول ها که از میان هزاران یا حتی میلیونها به ناگهان یکی درست میتواند باشد (یا حتی نباشد که توجهی جلب نمیکند!)

    • خُسن آقا says:

      من هم با شما هم عقیده هستم و یقین دارم که این یک دستکاری در داده‌های سایت بالاترین است
      خصوصا که شخصی که این مساله را مطرح کرده یحی نژاد مالک ونویسنده کد سایت بالاترین است

  3. مهم says:

    محمدصادق اسدی رازی و امیر وارسته حیدری و حمید کارگر پیر و فرهاد مختاری کرچگانی فارغ التحصیل ۱۳۸۰ کارشناسی فرش کاشان و عضو انجمن اسلامی مثل دوران دانشگاه فعالیت اطلاعاتی و امنیتی دارند و شرکت های اقماری دارند که وزرا و مقامات کشوری برای پولشویی از آن شرکتها استفاده و هزینه پروژه های عنرانی و غیر عمرانی را افزایش میدهند و مسئولیت به گردن ثبت کنندگان شرکت است ولی کمیسیون میگیرند مثلا یک جاده باید حقا یک میلیارد تومان هزینه اش شود و وزرا آن را با پاس به شرکتهای اقماری صد میلیارد میکنند و درصدی به امثال صادق اسدی و وارسته میدهند. اگر تقی به توقی خرد و بخور بخور لو رفت مثل بابک زنجانی و شهرام جزایری که تقصیرکار شناخته شدند وزرا و حکام در حاشیه امن قرار میگیرند

  4. امرالله says:

    خسن آقا تو نمیترسی کافر هستی؟ افراد روشن بین دیده اند یزید و شمر سوسک و کرمی در کس و کون حضرت زینب شده اند. به قول معروف مچاله شدن درب زینب گذاشته شدن.
    به کیر گوهی شمر که تو کون حضرت زینب کرد قسم امامان شیعه حق هستند و مهدی فراری پیشوای ایرانیان است.
    امضا
    امرالله حزب اللهی بعد از لیسیدن حضرت معصومه الکل مال شده.
    بخدا مزه عرق سگی میداد.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی