Oct 23 2002

می خور که به زیر

نوشته:     :::       Comments Off on می خور که به زیر

می خور که به زیر گل بسی خواهی خفت…
ای دل قافل توی ایران هم خانمها شروع کردن به خوندن ولی ما هنوز بیخبریم! ولی از قرار معلوم فقط خانم ها میتوانند به تماشای خانم ها بروند، باز هم کاچی بعض هیچی_ !
نکته ای که نظر من رو بیشتر توی این خبر جلب کرد این اجازه دادن و ندادن ها بخاطر ” نکته غير اخلاقی” این درست کلماتی است که بکار برده شده، خودتون بخونید:
عليرغم تقاضای تماشاگران، سيمين غانم حاضر به خواندن ترانه “مرد من” نشد و گفت: به مرد من مجوز نداده اند.
وی پس از پايان برنامه به خبرنگار ما گفت: ترانه مرد من يک شعر عاشقانه است که زنی آرزوی اين را دارد که تکيه گاه مرد مورد علاقه اش باشد. از ديدگاه من اين شعر هيچ نکته غير اخلاقی در خود ندارد و نمی دانم براساس چه برداشتی موفق به کسب مجوز نشدم.
من با مشاهده ی ایرانی های مقیم نروژ همیشه با خودم کلنجار میرم تا بلکه درک کنم یک چنین ملتی رو چگونه میشه توی شیشه کرد و اجازه ی نفس کشیدن رو از آنها گرفت! روز شنبه ی این هفته یکی از دوستان جشن تولد 40 سالگی ش رو گرفته بود و 40-50 تایی میهمان را هم فراخوانده بود با موزیک و رقص عربی و عرق و شراب، بایستی این امت همیشه در صحنه رو میدیدت البته تعدادی امت غیر اسلامی هم اونجا بودند ولی باور بفرمایید این امت نروژی فقط تماشاگر این همه هنر نمایی خانم ها و آقایون بودند، و با چشمان گرد شده! تقریبآ از حدقه در آمده نظاره‏گر این جماعت بودند.
میدانید چیزی را که اکثرآ نروژی‏هایی که در اینگونه جشنها هستند از ما سوال میکنند چیست!؟ آیا فقط شما اینجوری هستید یا در ایران هم ملت همین جور هستند(رقاص، مطرب و عرق خور) من هم در پاسخ میگویم آب نمی بینیم وگرنه شنا گر قابلی هستیم!
خانمها که نگو انگار از مادر که متولد میشوند نافشان را با رقص و آواز بریده اند. ماشا الله ماشا الله همگی چنان قرکمری میدهند که انگاری مهره‏ی کمر ندارند!
این هم یک قسمت دیگر از همین خبر خودتان قضاوت کنید، آیا این همان ملت همیشه در صحنه‏یی هست که من توضیح دادم یا اینها از کره‏ی مریخ می آیند!!!
گفتنی است پيش از شروع برنامه تمامی بخش های داخلی تالار وحدت از حضور مردان خالی شده بود با اين همه محافظان درهای ورودی سالن تا انتهای برنامه مقنعه و چادر به سر داشتند.
جلل الخالق گویی که این خانمها از کرات دیگر می آیند! یا شاید همه اش دورویی و حیله و تز ویر و مکر است!.

نوشته: در ساعت: 11:06 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on می خور که به زیر  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی