Aug 09 2018

وقتی اسهال طلب معروف صدای انقلاب ملت را می‌شنود

نوشته:     :::       1 پیام

تا اینجا همه منتظر آن روز خوش بودند که مقام عظما با یک نرمش قهرمانانه دیگر به ملت بگوید “صدای انقلاب شما را شنیدم”
این اما میسر نشد و میسر نخواهد شد چه خود مقام عظما می‌داند که چنین جمله‌ای به معنای تیر خلاص بر قلب حکومت ننگین آسید علی آقا و کل انقلاب ۵۷ خواهد بود.
فراموش نکنیم که همین خاتمی ملعون هم که حالا نقش پلیس خوب را بازی می‌کند در مورد شورش‌های دی ماه ۹۶ موضع متفاوتی داشت و بعضا بجای شنیدن صدای انقلاب هنوز داشت با مقام عظما همراهی می کرد و آن تظاهرات را به عوامل خارجی نسبت می‌داد

با این حال اما تو گویی توافقی پشت پرده به وقوع پیوسته تا آبدارچی مقام عظما بجای شخص مقام عظما به میدان فرستاده شود. درست مثل دوران ارباب و رعیتی که ارباب گردن کلفت آبدارچی یا کارچاق کن خودش را جلو می‌فرستاد برای رتق و فتق امور.

البته برای محکم کاری خود مقام عظما بجای گفتن “صدای انقلاب شما را شنیدم” در جلسه‌ای دیگر در برابر چفیه لیسان خود چنین فرموده:
هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
این سخنان ملوکانه برای این بود که توی دل طرفداران که خالی شده بود کمی قوت قلب بگیرند و یک شبه همه چیز فرو نپاشد. در هر صورت ساندیس خورهای مقام عظما هم هر چقدر کله چقندری هستند ولی یقینا در خارج بیت چیزهایی می بینند. از در و همسایه چیزهایی می شنوند که باعث می شود بزودی یکی یکی ریش تراش ژیلت بخرند و ریش تراشیده پا به فرار بگذارند.
برای اینکه سخن به درازا نکشد و به نتیجه مطلوب برسم می روم سر چند دسته گل به آب دادن دیگر که در همین چند روز و هفته گذشته پرده برداری شده.
اول دزدی هنگفتی که مجبور شدند خودشان پرده از آن بردارند و یکی دو تا مهره کله گنده دستگیر کنند.
واردات خودرو غیر قانونی که اول سعی کردند آنرا به هک شدن سایت وزارت خانه مربوطه ربط بدهند که آن هم بوسیله پلیس فتا انکار شد.

دیگری دستگیری معاونت ارزی بانک مرکزی احمد عراقچی برادر زاده عباس عراقچی است. یقینا همین روزها نوبت محمد شریعتنداری وزیر صنعت و معدن هم خواهد رسید

سخن کوتاه کنم و نتیجه مطلوب از این سخن
کسانی که دوران انقلاب را دیده و لمس کرده‌اند با شنیدن این خبرها یقین حاصل می‌کنند که روزهای پایانی این رژیم نزدیک است. یقین بدانید که در روزهای آینده حتی ممکن است مهره‌های درشت تر از معاون یا حتی وزیر را دستگیر کنند حالا یا به جرم اختلاس یا به جرم دیگری.
روزی که شاه دستور دستگیری هویدا را صادر کرد(۱۷ آبان ۵۷) کسی باورش نمی‌شد که حکومت او تنها ۳ ماه بعد سرنگون خواهد شد.
تنها نکته قابل ذکر در مورد وقایع امروز ما این است که در دوران انقلاب ۵۷ یک شخص مستبد با تصمیمی قاطع می‌خواست حکومت شاه را برچیند و همه از بزرگ و کوچک با او همراه شدند. امروز اما ما نه رهبر درست و حسابی داریم و نه آن دلاوری‌هایی که جوانان آن روزها کردند برای سرنگونی حکومت پهلوی.

نوشته: در ساعت: 6:34 pm در بخش: اجتماعی,اعتراض و تظاهرات,مبارزه با رژیم,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “وقتی اسهال طلب معروف صدای انقلاب ملت را می‌شنود”

  1. شهرزاد says:

    تنها راه فروپاشی همینه که از داخل باشه. مثل گرگ هم رو بدرن.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی