Dec 14 2016

کشتی‌بان را سیاستی دگر آمد

نوشته:     :::       3 پیام

این آقای محمود صادقی هم اگر اشتباه نکرده باشم آدم سیاست بازی است ها!
چنان در کمتر از یکی دوسال خود را مطرح کرد که آن یکی علی مطهری باید پیشش لنگ بیندازد. این یکی هم کم غلط نگفته باشم از قماش و جنس احمدی نژاد است!
ممکن است در نظر اول آدم به سادگی فریب این جار و جنجال های پوپولیستی او را بخورد و فکر کند که به به عجب ناجیی پیدا شد برای نجات ملت! آهای ملت بشتابید که این یکی دست مصدق را در مردمی بودن از پشت بسته!
ولی همینکه کمی در پیشینه او غور کردیم و مسائل را عقب و جلو کردیم تازه فهمیدیم که او هم از غماش همین ملاهاست، بلکه یک سر و گردن بلند تر و بدتر. می پرسید چگونه توضیح می‌دهم.
اول اینکه او آخوند زاده است و مثل دیگر آقازاده ها به کمک حرفه آخوندی به اریکه قدرت نزدیک شده و از همه مهم تر او به خواسته خمینی معجونی از یک آخوند دانشگاه رفته یا همان گونه که خمینی می‌خواست حاصل پیوند حوزه و دانشگاه یعنی که موجود دوزیستی بسیار خطرناک است!
از جانب پدر (محمدحسین صادقی) فرزند شهید است آن هم شهیدی که ملا بود و زیر دست خود خمینی تربیت شده است و از این هم مهم تر در انفجار حزب جمهوری اسلامی شهید شده.
خود ایشان محمود صادقی در حوزه علمیه قم درس خوانده و درس را هم زیر دست هر کس و ناکسی نخوانده زیر دست مقام رهبری هم خوانده. از همه مهم تر ایشان تحصیل کرده مدرسه حقّانی است. همان جایی که اکثر ملاهای جنایت کار حرفه‌ای را پرورش داده.

حالا ممکن است سوال بفرمایید خوب اینها چه ربطی دارد به اینکه ایشان سیاست باز قهار و کلاشی باشد!
عرضم به حضورتان که اینچنین که به مشام حقیر می‌رسد مقام گنده رهبری تصمیم دارند صادق خان لاریجانی را به زیر بکشند، زیرا می‌ترسند که حضرت اش زیاد گنده شده باشد. به همین دلیل هم دستوراتی پشت پرده به مهره‌های ریز و درشت خود داده اند تا بلکه دم صادق خان را قیچی کنند. اینکه نوشتم کشتی بان را سیاستی دگر آمد از این جهت بود. به همین جهت آقای صادقی یکی از آنهایی بود که برای این مهم برگزیده شده است. از همه نخ نما تر این داستان افشا گری یا بهتر است بگویم پرخاشگری فاضل لاریجانی به ناطق نوری و احمدی نژاد بود. یکی نیست از فاضل لاریجانی بپرسد خوب تو اگر گیر دادی به احمدی نژاد قابل درک است زیر او اولین کسی بود که فیلم تو در مجلس را به نمایش گذاشت. ولی این پرخاشت به ناطق نوری از چه جهت است!
یقینا آقا فاضل خواهد گرفت برای اینکه کل این ماجرا تلنگر زدن محمود صادقی به برادر او همه خط داده شده از طریق دفتر بازرسی مقام معظم است وگرنه این بچه سوسول متولد 1341 چطور جرات می کرد به برادران دالتون اینگونه بی مهابا حمله کند؟
حالا باید منتظر ماند و دید آیا این درگیری نیتجه‌ای ملموس ببار خواهد آورد یا اینکه مثل افشاگری‌های پیشین در رابطه با دیگر دزدی‌ها و غارت‌های پشت پرده ماست مالی خواهد شد.
یقین بدانید که این درگیری هم در پشت پرده راست و ریست خواهد شد و اجازه نخواهند داد که کل حکومت آقا با اینگونه درگیری‌های بچه گانه از هم بپاشد. راستی مگر دزدی‌های سعید مرتضوی به نتیجه رسید یا تجاوز آن یکی سعید طوسی به کودکان که حالا توقع دارید این یکی درگیری به نتیجه برسد.
اینها آخوندها جملگی از یک صنف هستند، ممکن است گوشت یکدیگر را بخورند ولی به هیچ وجهه استخوان یکدیگر را دور نخواهند انداخت.

نوشته: در ساعت: 12:32 am در بخش: درگیری جناحی,دزدی های رژیم,سیاسی,ملای حیله‌گر

3 پیام  |           

3 پیام به “کشتی‌بان را سیاستی دگر آمد”

  1. حاج لطف الله خنزیر قدّوسی says:

    Le petit Imam Hussein kills a butterfly, Ali Baba says “No butter for two weeks!” Le petit Hussein kills a honeybee Ali Baba says “No honey for two weeks!” Elephant-Cunt Fatima kills a cockroach. Little Hussein turns to Ali Baba and says “Dad, are you going to tell mom or should I do it?”
    #امام_حسین #چسین #سالار_جاکشان #karbala #ashoura #Imam_Hussein #Shia

  2. علی says:

    ۲۷ تیر ۱۳۳۱ قوام السلطنه حاوی این بود که « کشتنیان را سیاستی دگر آمد». گوینده رادیو آنرا اشتباهاً «کشتیبان» خواند و همینطور در ذهن اشخاص ماند. این «کشتنیان» در «کشتنیان را سیاستی دگر آمد» از منوچهری دامغانی در وصف سلطان مسعود غزنویست که میگوید:
    بار دگر مهرماه درآمد چشن فریدون آبتین به بر آمد
    عمر خوش دختران رز به سرآمد کشتنیان را سیاستی دگر آمد
    دهقان در بوستان همی سحر آمد تا ببرد جانشان به ناخن و چنگال

    در کشتی موردی برای تغییر سیاست نیست . نا خداست و امور فنی دریانوردی

  3. مصطفی says:

    سلام
    و تشکر از تحلیل درست واقعیت ها
    هیچ دین و آیینی دروغ و تزویر را قبول ندارد ولی دروغ گویان با پوشیدن لباس دین و فرقه و مذهب هر کاری می کنند و حماقت آدم ها همین که به چشم و عقل و خود ایمان ندارند ولی سخنان این شیاطین انس و جن را مثل وحی منزل باور دارند .
    خود قرآن می گوید : یا ایها الذین آمنوا ان کثیرا من الاحبار و الرهبان لیاکلون اموال الناس بالباطل …. یعنی ای کسانی که به خدا و حقیقت ایمان دارید به درستی که بسیاری از آحوند ها و ملا ها مال مردم را به باطل می خورند ….
    ان الاحبار و الرهبان یحرفون الکلام عن مواضعها به درستی که آخوند ها و ملا ها کلام خدا را تحریف می کنند
    از این واضح تر دیگر چه چیز ؟
    منتها آخوند ها و ملا ها ایران می گویند این آیه مال یهودی ها و مسیحی ها است و ما روحانیت هستیم .
    اگر این آیه اشاره به یهودی ها دارد در قرآن مسلمانان چکار می کند و در ثانی گویا به غیر از آخوند های روحانی نما شده بقیه مردم شیطانی مانده اند .
    البته قرآن بار ها اشاره می کتد که : ولکن اکثر الناس لا یفقهون / لا یتفکرون / لا یشعرون
    که در صحت و درستی این آیات همین بس که مردم ایران سالهاست فریب این قشر بع راحتی و همیشه خورده اند .
    چو دزدی با چراغ آید لا جرم گزیده تر برد کالا ( عقل تاقص ایرانی ها )
    پاینده باشید
    مصطقی

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی