Nov 27 2016

آخوند یعنی کلاش، آخوند یعنی دزد، آخوند یعنی حیله گر

نوشته:     :::       2 پیام

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران با یک تپه سیاه به نشانه جای مهر و عبادت روی پیشانی اش نشسته جلو چند ده نفر خبرنگار به وقاهت می‌گوید:

حساب‌های مورد نظر برای نخستین بار در سال ۷۳ و در زمان ریاست علی رازینی بر دادگستری استان تهران «با رعایت موازین شرعی و قانونی و اخذ مجوزهای لازم به نام قوه قضاییه» افتتاح شده است.

او تأکید کرد که مدیران و مسئولان ارشد نظام از موضوع این حساب‌ها «به خوبی آگاه بوده و می‌دانند اصل سپرده‌ها در بانک محفوظ بوده و قابل تصرف نمی‌باشد».

البته ایشان پس از این توضیح، نسق می‌گیرند که اگر کسی جرات کند و در باره این موضع بنویسد فلانش می‌کنیم و بهمانش می‌کنیم.

بیچاره خبرنگارها اگر دست و بالشان باز بود و زیر ضرب زندان و غل و زنجیر نبودند یقینا باید می‌پرسیدند.

آیا گفته شما که فرموده اید “اصل سپرده‌ها در بانک محفوظ بوده و قابل تصرف نمی‌باشد” بدان معنی است که شما به فرع آن دست درازی کرده‌اید؟
او هم مجبور می شد پاسخ دهد آری یا نه!
برای آنها که معنی حقوقی حرف‌های این آخوند کت شلوار پوش را نمی‌دانند توضیح بدهم که وقتی که ایشان می‌گوید “اصل سپرده‌ها در بانک محفوظ بوده و قابل تصرف نمی‌باشد” یعنی اینکه آقایان فرعش را بالا کشیده‌اند و خورده‌اند و آب کرده‌اند رویش.
حالا ببینیم فرعش چیست!
فرع این حساب‌ها می‌شود “بهره بانکی” آن است که در اسلام ناب محمدی به آن ربا گویند. مبلغ این ربا هم همان است که پیشتر در خبرها افشا شده است:
۶۳ حساب شخصی به نام صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه. موجودی حساب‌ها هزار میلیارد تومان و سود ماهانه آن ۲۲ میلیارد تومان.
خدا بده برکت! وقتی می‌گویند جیب آخوند ته اش سوراخ است راست می‌گویند! آخه یکی نیست جرات بکند و از این حضرات دزد بپرسد: مگر ربا و بهره در اسلام حرام نیست!؟ البته اینکه نوشتم آقایان دزد چندان درست نیست باید گفت چپاول گر! آخه این اعداد از محدوده دزدی خارج شده و به محدوده چپاول و غارت وارد شده است.

حالا گیریم که فرع آن هم حرام نباشد خوب مگر نه اینکه اصلا و فرع پول متعلق به همان کسی نیست که مالک اصلی پول است!!!
راستی یکی نبود از مدعی العموم درگاه خلافت عدل علی بپرسد شما آن فرعی را که می‌فرمایید بر اساس کدام حکم شرعی برداشت کرده‌اید؟
یقینا در اسلام آقایان اگر پولی ربا باشد برای آخوند حلال شرعی می‌شود، خصوصا اگر آن آخوند قاضی القضات حکومت عدل علی باشد.

نوشته: در ساعت: 3:32 pm در بخش: دزدی های رژیم,سیاسی,ملای حیله‌گر

2 پیام  |           

2 پیام به “آخوند یعنی کلاش، آخوند یعنی دزد، آخوند یعنی حیله گر”

  1. شمر says:

    گرامی خُسن آقا
    برادران لاریجانی و خانواده مانند دیگر سران حکومتی و خانواده هایشان دله دزدند.اینها از آخوندها بوگندو، چرکین گرفته تا یقه سفیدان (میان گندیده)اصلاح طلبها دستشان در یک کاسه است و خاک کشور را به توبره کشیده و می کشند، مشتی گدا و دزد به حکومت رسیده اند و از هیچ چیز نمی گذرند. همه هم سروته یک کرباسند، بیراه نیست اگر گفته باشیم که سگ مغولها به دوازده امام و چهارده معصوم اینان شرف دارد.

  2. درباره پلیس says:

    به علت اشتباه تایپی تصحیح میشود:

    سلام. عده ای از اهالی خ ابراهیمی هستیم که چند ماهی است مشغول اطلاع رسانی هستیم.

    برادران ابوالقاسمی کنی به واسطه دوستی با پلیس و دادن پول ماهانه به پلیس در منزلشان و باغ کن و باغ سنگان ماشین اوراق و به دوستان قطعه فروش می فرختند. از دهه 1370 پلیسهای خلافکار به آنها می گویند اگر تعداد زیادی هم صنف در منطقه ساکن کنید که ماهانه بیشتری دریافت کنیم خدمات بهتری میدهیم به این ترتیب عده زیادی دلال و قاچاقچی و قطعه فروش و مکانیک اتومبیل ساکن منطقه شده اند.
    مثلا اول باند خلافکار ماهی 100 هزار گیر می اورده و حالا ماهی چندین میلیون.
    یکی از خدمات چک است مثلا یکی از فعالان خودرو 500میلیون چک بی محل کشیده شاکی حکم زندان گرفته پلیس در ظاهر فرد را دستگیر می کند ولی باهمکاری عوامل قضایی و زندان که همکار باند تبهکار پلیس هستند شخص مجرم آزاد و به خانه میرود و شاکی خیال می کند مجرم زندانی شده.

    در زمان ریاست جمهوری خاتمی یکی از اهالی محل که مسافر مشهد بوده در مشهد به یک پرسنل وزارت اطلاعات به نام … که آن زمان ماموریت مخفی در کاشان داشت ولی منزلش مشهد بود و معتمد آستان قدس رضوی بودند اطلاع میدهد چه باند تبهکاری در منطقه فردوس-ابراهیمی مشغول کار است. پرسنل مذکور بجای اینکه با باند مقابله کند طمع کرده سهم خواهی می کند که پلیس به فکر انتقام از چند تن از اهالی محل میافتد و عمل می کند.

    توجه کنید که پلیس به کار خلاف با خیال آسوده ادامه میدهد و حتی برای پوشش و رد گم کردن چند افغانی درگیر پرونده کرده و برادران ابوالقاسمی کنی به دروغ خود را فامیل باقری کنی (برادر آیت الله کنی مرحوم) اعلام کرده که دروغ محض است و نسبتی با باقری کنی ندارند و آنها مدعی هستند چند تن از اقوام ابوالفضل محمدی دامادشان عضو وزارت اطلاعات است.
    برادران ابوالقاسمی کنی اکنون ساکن پلاک 3 و 5 کوچه 19 ابراهیمی واقع در بلوار فردوس تهران هستند.
    برادران ابوالقاسمی اکنون دلالی لوازم استراق سمع و بصر می کنند و پلیس از پوشش آنها و چند افغانی استفاده می کند تا اگرموضوع لو رفت پلیس در امان باشد.
    حمایت پلیس از اوباش محله نیز یکی از مطالب جذاب است که آن دسته از اهالی ابراهیمی که با گنگ و گتو قاچاقچیان متعدد ساکن شده در منطقه مرتبط نیستند محله را چاله میدون دوم و پاتوق لاتها و گنده لاتها می خوانند. و می گویند پلیس شده نوکر برادران ابول کس قرنه (این برادران ابولقاسمی کنی اسامی لاتی متعددی دارند از قبیل ممد دستگاه ممد مالزی و برادران ننه کسو) البته پلیس نوکر برادران ابولی نیست و آنها واسطه و دلال خدمات غیرقانونی پلیس و یک پوشش هستند تا پلیس خلافکار در امان باشد.

    در پلاک 19 کوچه 19 که ملکی در حال احداث است و در ملکی دیگر معرکه گیری پلیس است و لوازم جاسوسی در یکی از آپارتمانهای پلاک 21 و 17 گذاشته اند و با خیال آسوده روزی چند نفر از اصناف برای دیدن نمونه کار می آورند. بسیاری از اهالی ابراهیمی خبر دارند و پلیس گفته آن چند خانواده مغضوب وزارت اطلاعات است. همچنین پلیس خطاب به یک مشتری که براداران ابوالقاسمی به پلاک 19 آورده بودند گفته ما علیه محسن رضایی مصلحت نظام هم استراق سمع کرده ایم کی می خواهد جلوی ما را بگیرد

    چون فساد فراوان و عدم رسیدگی به این مسایل معضل است ما چند سالی است کانالهای ماهواره ای و احزاب اپوزیسون نظام را هم مطلع کرده ایم.و در سبکهای مختلف نوشتاری چند سالی است اطلاع رسانی این معضل را به عهده داریم و به افشاگری ادامه خواهیم داد تا یک وقت شبهه پیش نیاید نظام ولایت فقیه مثل نظام شاه سلطان حسین صفوی بیکفایت در جلوگیری از ظلم و ستم نیروهای مسلح و امنیتی است و کارچاق کن اوباش و تبهکاران شده.

    ظلم و ستم گرچه ز دربان بود از اثر غفلت سلطان بود.

    مبارزه نوشتاری تا ریشه کنی فساد پلیس و پایان گتو و گنگ در منطقه مذکور ادامه خواهد داشت.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی