May 17 2021

نشان افتخار به گردن عمام امت خلیفه مسلمین خامنه‌ای

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو

اگر کل طرفداران آقا این جماعت باشد که در تصاویر می‌بینیم! باید گفت حتی پیش بینی‌های 5 درصدی ما هم در باره تعداد طرفداران حکومت آسید علی آقا بدون پشتوانه آماری دقیق بوده. این عکس‌ها برعکس می‌توانند کل جمعیت طرفداران آقا را کمتر از حتی یک درصد نشان دهند.
این جمعیت در تهران بی در و پیکر هشت ده میلیونی جمع شده‌اند برای لبیک به مقام عظما برای مقابله با عربستان. با نگاهی کمی دقیق تر به عکس‌ها می‌توان اثبات کرد که کل این جمعیت با حقوق مکفی به دستور رهبر برای تجمع لبیک گفته‌اند. یک نگاه به این یکی عکس زیر نشان می دهد که نه این خانم تظاهر کننده شیعه طرفدار آقا است، نه حتی می‌داند نمر باقر النمر کیست و کجا زندگی کرده و چرا اعدام شده و الخ. این خانم با آن ظاهرش همراه با آن آقا که پشت سرش است کسی نیست جز بیچاره‌ای گرفتار در دستان مافیای قدرت در ایران و ابزاری سیاسی برای اینگونه روزها.

این عکس نشان می‌دهد که کارگران جنسی فاحشه خانه‌های تهران را برای اینگونه روزها دم دست دارند تا به میدان بیاورند. حتما خوانده و شنیده‌اید که فواحش را در تهران می‌گیرند و تحت فشار می‌گذارند و از آنها برای مقاصد مختلف استفاده ابزاری می‌کنند.

واقعا باید از آسید علی آقا پرسید این آنهایی هستند که پشتیبان شما هستند.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر به این لینک مراجعه کنید

پ.ن.:
آقا واقعا این اراذل و اوباش شیعیان طرفدار اسید علی اقا هستند! شاید هم هستند و ما نمی دانیم!

نوشته: در ساعت: 9:55 pm در بخش: بدون دسته بندی

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی