Apr 17 2015

خشتک پاره امام حسین!

نوشته:     :::       11 پیام

این متن ممکن است عده‌ای را جری کند خصوصا آنهایی که ناسیونالیسم شان در حد آخوند محمدتقی رهبر است جری بشوند، با این حال به جهنم مجبور به نوشتن چنین مطلبی هستم.
داستان تجاوز جنسی در عربستان به گمان من یک ماجرای سیاسی ساخته دست آخوند هاست.
چرا!؟ عرض می‌کنم:
توافق هسته‌ای آخوندها با غرب باعث شده که عده‌ای در درون حکومت آخوندی (دلواپسان) گریبان سران رژیم را بگیرند و از آنها سوال کنند که چرا این همه هزینه و حالا چرا همه دارایی‌های اتمی را دو دستی تقدیم غرب می‌خواهند بکنند!؟
خامنه‌ای و دولت بنفش‌اش هم به خوبی می‌دانند که اقتصاد ورشکسته دوام حتی چند ماه دیگر را هم ندارد و آن هم تا آن اندازه که برای خرید مایحتاج هم مجبور هستند از صندوق توسعه ملی دو میلیارد دلار برداشت کنند.

اینها را داشته باشید تا برویم سراغ آن دسته از مخالفین دولت و مقام گنده رهبری که حالا زمان را برای ضربه آخر مناسب دیده‌اند. در نتیجه حضرت مقام گنده رهبری همراه با دولت‌اش مجبور شده‌اند یک خر دجالی چیزی علم کنند بلکه ملت را برای حتی چند هفته هم که شده سرکار بگذارند.
به همین دلیل هم ماجرای تجاوز در فرودگاه مکه را علم کردند. چه چیزی بهتر از این!؟ در حکومتی که همه چیزاش یا شکم است یا زیر شکم، مسائل مهم اش هم باید از همین راه حل شود. یعنی یک تجاوز ساختگی آن هم در فرودگاه.
این ماجرای ساده که اگر در غرب اتفاق افتاده بود در بدترین حالت اش مامورین مربوطه را از کار برکنار می‌کردند و خسارتی بخور و نمیر هم به طرف مقابل می‌دادند و قضیه حل می‌شد. در ایران و خاورمیانه اما برای حل کردن این مشکل تا خون و خونریزی نشود مشکل حل نخواهد شد. تازه این ماجرا سودهای کلان دیگری هم دارد!
سود اول: که حاصل می‌شود این است که حج عمره را که هزینه ارزی زیادی برای دولت دارد، فعلا تعطیل می‌کنند تا بعد.
سود دوم: همزمان ملت را تهییج می‌کنند تا شعار “سوسمارخور کون کن اعدام باید گردد” سر بدهند تا شعار مرگ بر آمریکا و حق مسلم اتمی و کوفت و زهرمار فعلا برای مدتی بایگانی شود.
سود سوم: اینکه حالا که قرار است با عربستان در یمن درگیر شوند، همان بهتر که دلایلی هم برای عوام تهیه کنند و آن هم چه چیزی بهتر از ناموس ملت عقب افتاده! حالا اگر دولت مجبور شد با عربستان هم وارد جنگ بشود، کسی در داخل جرات نخواهد کرد سوال کند که به چه دلیل!
خلاصه اینکه نوشتم “خشتک پاره امام حسین” از آن جهت بود که آخوند جماعت برای گریاندن عوام نیاز به هیچ چیز ندارد! در یکی دو ثانیه اگر لازم شد خشتک امام حسین را پاره می‌کند تا مردم برایش گریه کنند.

نوشته: در ساعت: 3:43 pm در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,اقتصادی,بحران اتمی، جنگ,درگیری جناحی,روابط خارجی,سیاسی,ملای حیله‌گر

11 پیام  |           

11 پیام به “خشتک پاره امام حسین!”

  1. ضد اطلاعات says:

    خسن آقا لطفا به نقویون فیسبوک اطلاع بده:
    اطلاعات مشغول بررسی تلفن هایی است که کاربران به فیسبوک دادند. میخواهند از روی اطلاعات رد وبدل شده هنگام لاگین و ثبت نام موبایل را با کاربر فیسبوک انطباق بدن.

  2. ضد اطلاعات says:

    خسن آقا این فیسبوک اصلا امنیت نداره اگر بیان تو وبلاگ بنویسند و برای رد و بدل کردن پیام و نظر از کتمنت دونی وبلاگ استفاده کنند امن تره.

    • خُسن آقا says:

      حالا گیرم حکومت کنترل کامل اینترنت رو هم در اختیار دارد! شما بفرمایید مثلا حکومت می‌خواهد چه غلطی بکند با چند ملیون ایرانی مخالف!؟
      زندانی بزرگتر از ایران که در اختیار ندارند! دارند!؟
      آخه برادر با این چرندیات چرا می‌خواهید مردم را بترسانید!
      حکومت سید علی هیچ غلطی نمی‌تواند با اینگونه جاسوسی ها بکند. جمعیت مخافلین علنی بیشتر از آن است که حتی بتوان یک استان را تبدیل کرد به زندان برای نگهداری این همه مخالف علنی! مخالفین غیر علنی که به لطف حکومت الله سر به ده ها میلیون رسید.

  3. صادق هدایت says:

    خسن جان تجاوز که صورت گرفته. و طبق گواهی پزشک خون هم از مقعد این دو بینوا رفته در ان شک نکن. البته نوش جا نشان.بن سعود گویا خوب به حال حاجیان ما رسیدگی می کند. اما طبق اخبار رسیده در بوشهر ، به هر کسی بگویی اقای حاجی. میگه کونی خودتی!!!!

    • خُسن آقا says:

      هرگاه شما گواهی پزشکی قانونی آنرا آوردید حقیر هم باور خواهم کرد که دخول(آن هم نه تجاوز) اتفاق افتاده. تازه آنوقت خواهم نوشت که بسیجی که جان به کفت برای تداوم حکومت سید علی می‌کوشد یک کون دادن در راه معبود که چیزی نیست! کون رو دادن برای حفظ آقا مقام گنده رهبری.
      پس می‌بینی که حتی با بودن گواهی پزشکی هم باز تئوری من محکم سر جایش باقی است، تا شما بتوانی مدارک بهتری ارائه بدهید!
      در باره اینکه حاجی‌ها با کونی برابر شده‌اند هم داستان تازه‌ای نیست! بطور کلی هر کسی برود عربستان یک جای کونش می‌خوارد وگرنه می‌رفت پولش را جای بهتری هزینه می‌کرد و لذت می‌برد.

  4. Ashkan says:

    والا من یکی که دیگه کلا از اپوزیسیون جمهوری اسلامی قطع امید کردم،اون از سلطنت طلبها و مجاهدین،اون از چپولهای کمونیست،اینم از شما.از زمان خاتمی میگین حکومت تو سراشیبیه و الخ،خب کو؟ کی پس این سراشیبی صاف میشه؟! اصلا گیرم که حکومتم سقوط کرد.اپوزیسیون درست و حسابی یا الترناتیو مناسبی وجود داره که بتونه طبق اصول و سازمان منظم و حساب شده جایگزین موقت حکومت بشه تا از به هم ریختن اوضاع مثل شورشهای تجزیه طلبانه،غارت موزه ها،سوء استفاده از زنان به موجب بی نظمیه پیش امده و … جلوگیری بکنه؟! سقوط یک حکومت الکی که نیست،مهمتر از همه هدف نباید سقوط باشه.بلکه سقوط یکی از بدیهیات رسیدن به سعادت همگانی و دموکراسی است.اگه ابزار و لوازمی برای رسیدن به این هدف وجود نداشته باشه،کنار رفتن حکومتم به خودیه خود کاری رو حل نمیکنه که هیچ بلکه موجب بدتر شدن اوضاع هم میشه.مثلا همین لیبی و عراق و مصر که حکومتهای دیکتاتوریشون ساقط شدن چه گلی به سرشون زدن؟! وضعشون بهتر نشد که بدترم شد.سیاست رو مثل اینکه با بازی آتاری اشتباه گرفتید.

    • خُسن آقا says:

      اشکان خوب و عزیز
      بنده هم مثل شما می‌دانم که اپوزسیونی برای جمهوری اسلامی وجود ندارد، هر که سرش به تنش می‌ارزید را این حکومت سر بریده.
      ولی اینکه حکومت با اینکه طبیعتا باید سقوط کند ولی نمی‌کند هم نشانه آن هست که ملت چنان حقیر شده که تن به هر خفت و خواری می‌دهد و این دیگر از عجایت روزگار است، خصوصا برای ملتی که این همه برای خودش پپسی باز می‌کند و خودش را نواده کورش و اله و بله می‌داند!
      از دلایلی که می توان نام برد برای اینکه اثبات کرد که رژیم دیگر چیزی برای ادامه ندارد، همین که مقام گنده رهبری از جایگاه فرعونی خودش پایین آمده و با آمریکا همان حکومتی که رژیم آنرا شیطان بزرگ می‌نامد وارد نه تنها مذاکره بلکه قبول اسارت و حقارت کرده است. پس می‌بینید که تحلیل من سرجایش باقی است. این حکومت دیگر چیزی برای ادامه ندارد بجز مردم حقیری که می‌روند پای صندوق رای و رای می دهند و جان تازه می‌دمند در بدن مرده حکومتی که در قرن اینترنت هیچ جایگاهی ندارد.

  5. سرباز گمنام سفیانی says:

    این بقال سر کوچه ما یه مدته هر وقت منو میبینه میگه “سلام حاجی” بعدش غش غش میخنده. حالا دوزاریم افتاد! مرتیکه داره به من میگه “سلام کونی!”

  6. ahmad kāvi says:

    درودهای گرم برای خُسن آقا از طرف کاویانی های درون میهن
    Ashkanعزیز
    ما و نیز دیگر کاوی ها و نیز دیگر دختران و پسران راستین کاوه ، تمامی فرزندان راستین ایران زمین، نوادگان راستین نیاکانِ آریایی نیز چون شما مدت زیاد چشم امید به تغییری بودیم که این آقایان و خانم ها با آن تیپ های روشنفکریشون برایمان انجام دهند. متوجه شدیم که جای اون ها آنچنان هم بد نیست.اعم از سلطنت طلب ها یا چپی های ضد امپریالیست ساکن کشورهای کمونیستی(اینو برات نوشتم که یکم بخندی)و …دیگران. خلاصه فهمیدند که اون ها دنبال خواسته ها و دلال بازی های خود بر سرِ معامله ی میهن و ملت ما هستند. لذا تصمیم گرفتیم چشم انتظار دیگران نباید بود.هوادار این یا اون نباید بود. باید در مرکز کارزار بود.ذره ذره جمع شدن، قطره قطره گرِدهم آمدند.به تمامی چشم اندازها نگاهی انداختند و یکدل راهی را انتخاب نمودند و براه افتادند.مبداء معلوم بود که کجا بودند؛هدف تعیین و راه مشخص شد .پس از چند عملیات اعلام حضور کاویان(از جمله زدن مرکز اقتصادی سلفچگان بخاطر انتقام از اسیدپاشی اصفهان و…برای اطلاع بیشتر به وب لاگ کژدم مراجه شود)به هر آنطور که شما فکر می کنید نیست .اگر میبینید دیر به دیر اطلاع رسانی می گردد؛ به چندین دلیل ارتباطی و امنیتی از درون میهن است.البته خیلی از رسانه های اونطرفی ،اخبار و بیانیه های بچه هارو انتشار نمی دهند!تنها تعداد معدودی از میهنپرستان راستین هستند که پیام های این بچه ها را همچنان بر روی وبلاگ خود حفظ می کنند.از جمله خُسن آقای گرامی
    البته مدتی است ضمن ایجاد مشکلات ارتباطی و امنیتی برای کاوی ها؛تا آنجا که مطلع شدم بچه ها دراین مدت ضمن ارتقاء توانایی های خود و انسجام های سازماندهی ، قعالانه در زمینه های روشنگری،و فرهنگی در مسیر ریشه کنی مالاریا ؛در تلاشند.
    جاویدان نیایش های نیاکانمان نگاهبان شما و تمامی فرزندان ایران باد.

  7. صادق هدایت says:

    خسن جان این پیام را برای این مجتبی واحدی گذاشته ام خطاب به او برای اخرین نوشته اش……اقای واحدی گرامی. حرفات کامل است و بی عیب. اما عزیز جان از ماست که بر ماست. تا زمانی که مردم ایران لگد محکمی به دین مبین نزنند این وطن وطن نشود. خود شما هنوز پشت کروبی قایم می شوی.! اخر کروبی هم ادم است؟ موسوی هم ادم است. رفسنجانجانی هم ادم است. اقا جان زمانی ما نمی دانستیم و خدا را کوچک کردیم و دین عرب را حقیقت پنداشتیم. که بچه بودیم و رفتیم پشت اخوند دو زاری بنام خمینی. حالا که چهل سال گذشته و همه چیز دستگیر مان شده چرا بخش نسبتا حالا بگو نیمچه روشنفکر مذهبی هنوز سر در اخور این مرام احمقانه عرب دارد. منجمله خود شما. وقتش نیست که همه اینها دور ریخته شود.یعنی هنوز شما ها بر این باورید که واقعا محمد عرب با خدا در ارتباط بوده؟!!! و پیام رسان اوست. اگر بر این باوری تو هم هیچ تفاوتی با همه این اخوندا که امروز این مملکت ده هزار ساله را به این منجلاب کشا نده اند هیچ فرقی نمی کنی و لطفا ساکت شو و بزار در بدبختی ها و نکبت های خود بسوزیم.چرا این گذینه ناشناس را فعال نمی کنی؟ شاید هدفت بد بخت کردن مردم است. برو بابا تو هم.

  8. سعید says:

    دنبال پول و پله ای یا گرین کارت میخوای که این حرف ها رو میزنی؟
    یه بار که مریض بشی و تا حد مرگ بری میفهمی حق با کیه و دامن کی رو باید بگیری. اگر یه ذره انسانیت تو وجودت باشه، همچین مصیبتی سرت میاد تا خودت حالیت بشه حق با کیه.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی