Feb 08 2015

اسلام ناب محمدی ایران را کویر می‌خواهد

نوشته:     :::       1 پیام

اگر تا امروز به چپاول نفت اعتراض می‌کردیم، یا اگر به محدود کردن آزادی های سیاسی و اجتماعی معترض بودیم. و اینکه حق لباس پوشیدن ما را هم از ما گرفتند و اعتراض کردیم. حالا اما همه اینها دیگر بی اهمیت، پیش پا افتاده و دموده شده است! حالا بلایای اساسی و خانمان سوزتر چنان گریبانمان را گرفته و در مرکز توجه مان قرار گرفته که همه اینها که پیش تر نوشتم می‌شود مشکلات پیش پا افتاده و بی اهمیت در مقابل این پدیده جدید.
خشکاندن ایران بدست اسلام ناب محمدی
همین سه روز پیش بود که یکی از بچه ها خبر آورد که برنج ایرانی مرغوب در اسلو می‌فروشند، آن هم از نوع دودی آن! این تنها محصول تولید ایران نیست که به این دور دست‌ها می‌رسد! پیش تر خربزه و انار ایرانی هم رسیده بود و بسیار هم خوش مزه و خوش طعم بودند اما!
اول با شنیدن خبر فروش برنج ایرانی در اسلو خوشحال شدم! پس از کمی درنگ و فکر اما یادم افتاد که همین روز پیش بود که شنیدیم و خواندیم که 600 دریاچه ایران درحال خشک شدن هستند. پیش تر هم که شنیدیم و خواندیم که تالاب های ایران را هم خشکاندند. تو گویی اسلام از بدو ورودش به ایران هدفی جز ویرانی ایران و ایرانی نداشته. چنین که تبدیل ایران به کویری شبیه به کویر زادگاه محمد هدف اصلی این اوباشان اسلامی است!

اگر در این 1400 سال موفق نشدند ایران را نابود کنند، با روی کار آمدن حکومت آخوندی این هدف دارد میسر می‌شود! اینکه نفت مان را بردند شاید بتوانیم با کوشش و پشت کار بیشتر درآمد آنرا با چیز دیگری جایگزین کنیم. اینکه آزدی ما را محدود کردند، می‌توانیم با پشتکار آنرا باز پس بگیرم! اینکه آثار باستانی ما را نابود کردن ما در تاریخ نشان داده‌ایم که تاریخ ساز هستیم و دوباره تاریخ را می‌سازیم!
ولی اینکه ایران را با این حماقت‌ها بخشکانند دیگر قابل بازگشت نیست! برای کسب پول آب آن مملکت را دارند صادر می‌کنند. حماقتی از این بیشتر نمی‌شود که برای کسب درآمدی در این حد باعث خشک شدن کل ایران بشوند. ایران کمبود آب دارد در نتیجه صادرات تولیدات کشاورزی که بیشترین آب را نیاز دارد خودکشی است.
اگر کمی کار کشت و کشاورزی کرده باشید می‌دانید که برای تولید یک کیلو گوجه فرنگی یا یک عدد خیار ناقابل چقدر آب نیاز دارید.

آب مجازی یا مقدار آبی که برای تولیدات نیاز است را بشناسید و مساله مهم صادرات تولیدات کشاورزی ایران را زیر زربین سوال ببرید، این حق طبیعی شما و نسل های آینده ایران زمین است. آیا اسلام تصمیم دارد ایران را هم مثل عربستان به یک کویر خشک تبدیل کند!؟
جستجوی سوژه به انگلیسی در گوگل:
Value of virtual water in food

نوشته: در ساعت: 11:54 am در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,اقتصادی,سیاسی,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “اسلام ناب محمدی ایران را کویر می‌خواهد”

  1. مهرداد says:

    با درود به وبلاگ نویس روشنگر (خسن آقا) و شاد باش سال نو . ازجناب عالی دعوت میکنم به سایت آقای نوریزاد که در حال حاضر تنها فرد شناخته شده ای هستند که علنی و مردانه با تمام ارکان چپاول گر رژیم و شخص خامنه ای در افتاده اند تشریف بیاورید . و ضمن ارایه نظرات روشنگرانه خود که خرد جمعی را افزایش میدهد سایت وزین تان را به دیگر دوستان بشناسانید . با ادب واحترام . مهرداد .

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی