Aug 30 2014

افتتاح تلویزیون اسلامی در نروژ!

نوشته:     :::       4 پیام

از وقتی داعش خون و خونریزی راه انداخته خصوصا بخاطر اینکه دو نفر از جنگجویان بالا رتبه این جنایت کاران از نروژ به داعش پیوسته‌اند. سیاستمداران در نروژ نگران شده‌اند که نکند روزی این جنگجوهای وحشی از جنگ فارغ شوند و راهی کشوری شوند که پیش تر مقیم آن بوده‌اند. مزید بر علت هم اینکه در تابستان امسال سازمان امنیت نروژ پیامی دریافت کرده بود که گروهی تروریستی قصد دارد در نروژ ترور انجام دهد.
همین هفته در برنامه تلویزیون شبکه یک دولتی نروژ برنامه نقد و بررسی بود بر رفتار این گروه های تروریست. نکته جالب اینکه در این برنامه بجز مجری که نروژی بود همه شرکت کننده‌ها مسلمان کله سیاه بودند. گرچه ریخت و قیافه شان اکثرا مردم پسند شده و به قولی فکل کراواتی شده بودند ولی در پس این پرده‌ها افکار پوسیده اسلامی پنهان بود! زبان نروژی را هم اکثرا خوب حرف می‌زدنند. یکی دو نفرشان سیاستمدار و یکی دو نفر دیگر هم درگیر این یا آن مسجد هستند و یکی دو نفر هم به علت جایگاه علمی و از این دست دعوت شده بودند.
جالب ترین بخش این داستان این بود که تلویزیون نروژ بدون هیچگونه شناختی از اسلام یک ساعت آنتن تلویزیون را در بهترین زمان تحویل این حضرات داده بود تا تنها با محکوم کردن داعش به تبلیغ اسلام ناب محمدی بپردازند که بابا اسلام دین رحمت و انسانیت است و اله و بله.
کم مانده بود به دلیل عصبانیت از این برنامه سکته کنم.
روز بعد هم مجبور شدم سر کار برای همکارها که تحت تاثیر این برنامه کم مانده بود به اسلام رو بیاورند توضیح بدهم که بابا دین اسلام از اصل با خون و خونریزی بوجود آمده و اینکه این حضرات توی تلویزیون نروژ در بوق کرده بودند دروغی بیش نیست و مجری برنامه هم که اصلا سوادش از اسلام ناب محمدی در حد اکابر هم نبود اجازه داد تا خانم ها و آقایان تلویزیون نروژ را تبدیل کنند به کانال تبلیغاتی اسلامی ناب محمدی!
خدا ذلیل کند این خریت اروپایی‌ها که کم مانده دو دستی اروپا را هم بدهند دست مقام مزخرف رهبری و داعش و شرکا.
از همه جالب تر در این برنامه اینکه یک ایرانی هم جزو افرادی بود که دعوت شده بود. خنده دار ترین بخش آن هم اینکه این آقا که نامش مازیار کشوری است عضو حزب اولترا دست راستی و نژاد پرست نروژ است. یعنی اینکه حضرت کشوری برای مقابله با اسلام ناب محمد از آن طرف بام افتاده به دام نژاد پرستی، بدون اینکه آگاه باشد که حزب اش در اصل برای مبارزه با خارجی ها در نروژ بوجود آمده!

باور بفرمایید وقتی برنامه تلویزیونی خاتمه یافت فکر کردم همین را کم داشتیم که تلویزیون نروژ تبدیل بشود به تلویزیون اسلامی!

نوشته: در ساعت: 4:40 pm در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,سیاسی

4 پیام  |           

4 پیام به “افتتاح تلویزیون اسلامی در نروژ!”

  1. mehran says:

    hasan agha this has happened many times here in England as well. I don’t watch these programmes any more or I am ill the next day. agar ozaa beh in ravand edameh peyda koneh, ehtemale taskhire orooppa besyar ziadeh. History is being repeated!!!!

  2. مخلص ولایت آقا says:

    بسمه تعالی. اسلام دین رحمت و شفقت است. داعش از اسلام چیزی نمی داند. مسلمانان و ظیفه دارند به بلاد کفر سفر کنند و زاد و ولد کنند تا شمار مسلمین افزوده شود و رحمت و رفعت و شفقت در بلاد کفر افزایش یابد. انشاالله با ظهور آقایمان امام زمان مسلمین نقش سربازان امام در بلاد کفر را ایفا کرده در مدتی کوتاه بیرق رحمت بر اروپا افراشته شده احکام اسلام جایگزین احکام کفر نظیر حقوق بشر و دموکراسی می شود. تا نابودی اسرائیل یک یا حسین باقیست.

  3. عاشق ولایت says:

    با سلام به یوسف زهرا آقا امام زمان و سلام روح پر فتوح رهبر عظیم الشان انقلاب و سلام به آقایمان امام خامنه ای.
    شما باید توجه داشته باشید که داعش از اسلام چیزی نمی داند و نوکر اسرائیل است و اسلام دین رحمت و رفعت و شفقت است. ببینید در نظام شکوهمند ولایت فقیه زیر سایه نایب امام زمان و عدل و رحمت خدا بر سرزمین ما تابیده و عطر ولایت کشورمان را معطر نموده است. انشاالله با ظهور آقایمان امام زمان کل جهان را معطر خواهیم دید. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما.

  4. دست اطلاعاتی ها دارد رو می شود says:

    درود. مدتی است که چند سایت و فروم منتقد دین بدست ماموران امنیتی حکومت اسلامی افتاده و قصد نفوذ دارند. حداقل یک فروم بزبان انگلیسی دست ماموران اطلاعاتی حکومت اسلامی ایران افتاده. مامورین رژیم این سایتها را می گردانند. کاربران و بعضی مدیران سایت خبر ندارند که سایت تحت کنترل ماموران امنیتی رژیم است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی