Aug 23 2013

ملای حیله‌گر و حیله‌ای دیگر

نوشته:     :::       3 پیام

در خبری می‌خوانم که مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد داده تا سربازی اجباری حذف شود و بجای آن برای تامین نیاز انسانی نیروهای مسلح از کادر استخدامی استفاده شود.
این خبر باید یک حقه جدید از طرف حکومت باشد برای آرام کردن جوانانی که نه کار دارند و نه امیدی به یک آینده خوب و روشن، تا بلکه به این امید که بزودی از شر خدمت سربازی خلاص خواهند شد، جوانان عاصی را برای مدتی ساکت و آرام کنند. یک نوع قرص مسکن!
البته این خبر می‌تواند همچنین یک استراتژی بلند مدت برای رژیم باشد. استراتژی از آن جهت که یک نیروی ارتشی کادر استخدامی(مثل بسیج و سپاه) را راحت تر می توان برای سرکوب‌های آینده مورد استفاده قرار داد تا یک نیروی سرباز وظیفه!
از هر نظر که به این خبر نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که حیله‌ای آخوندی پشت این بذل و بخشش رژیم است که باید آنرا کشف کرد.
راستی چرا حکومتی که این همه نیروی بیکار جوان دارد یک مرتبه می‌خواهد بجای فرستادن آنها به خدمت سربازی آن هم بصورت مفت مجانی عده ای را استخدام کند و به آنها حقوق و مزایا پرداخت کن! آن هم در این وضع اقتصادی خراب!؟
چرا حکومت می‌خواهد 2 سال زودتر نیروی جوان بیکار را روانه بازار کار کند، آن هم بازاری که هیچ کاری در آن برای جوانان یافت نمی‌شود!
زیر این کاسه نیم کاسه‌ای است که باید کشف کرد.
آیا از این طریق می‌خواهند سر سپرده ترین جوانان را جدا و جذب کنند و به خدمت بگیرند مزدور بسازند، تا در روز مبادا بتوانند از این نیروی مزدور برای سرکوب دیگران راحت تر استفاده کنند!

نوشته: در ساعت: 1:47 pm در بخش: سیاسی,ملای حیله‌گر

3 پیام  |           

3 پیام به “ملای حیله‌گر و حیله‌ای دیگر”

  1. رسول دارامروئی says:

    حسن آقا جان درود استدلالهاتون کاملا درسته من تو رادیو فردا خوندم که روزی یه ملیون بشکه رسیده صادرات نفت با کدوم پول میخواند ارتش را حرفه ای کنند فکر کنم برای دلخشویی جوانها باشه…
    ببخشید، یه خبر هم میخواستم بگم من اتفاقی فهمیدم، “خشت مال” از بچه های خوب شیراز برگشته با داستانهای مصورش چند وقتیه- لینکش را نمیگزارم که تبلیغ نباشه-راستش من همیشه از لینک سایتهایی که سمت چپ وبتان میگذارید و اخبارهاتون خیلی استفاده میکنم، و آشنایی با رضا نظام و خشت مال و خیلی وبلاگ های دیگه را مدیون شما هستم فعلا بای

  2. رسول دارامروئی says:

    دروود به شما من هم فکر میکنم تبلیغات الکی و دل خوشی برای جونها باشه تا واقعیت چون با صادرات یه میلیون بشکه نفت در روز چه طوری میخوانند خرج ارتش حرفه ای را بدهند
    راستی خشت مال از بچه های خوب شیراز با کلی داستان جدید برگشته لینکش اون قدیما توی سایت شما بود فعلا بای

  3. درود بر شما. رسول دارامروئی واقعی من هستم و هیچ دوپای دیگری با این نام در گیتی وجود ندارد.. ثبت احوال این را تأیید کرده است. و من این کامنتها را اینجا ننوشته ام. لطفا این را اعلام کنید و آن آدم خنکی را ک با اسم من بازی میکند رسوا سازید. سپاس.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی