Mar 19 2013

عقب نشینی حکومت در برابر ملت

نوشته:     :::       3 پیام

وقتی که رژیم در برابر خواست ملت به زانو در می‌آید اینچنین با عشوه‌ها خود را با احتیاط کامل از جلو راه مردم به کناری می‌کشد چه می‌دانند که اگر بر سر راه سیل مردم قرار بگیرند دیگر چیزی از آنها باقی نخواهد ماند.
اینها همانهایی هستند که سالها برای شادی‌ها و اعیاد ایرانی نقشه نابودی کشیده بودند. هنوز که هنوز است هر سال عده‌ای از ریش سفیدانشان با شاخ و شانه کشیدن برای ملت ایران مخالفت خود را با نمادهای ایرانی نشان می‌دهند.

بخوانید و ببینید اوباش حکومتی با چاپلوسی چگونه ابراز وجود می‌کنند:

تمدن استاندار تهران: در سال‌های اخیر شهروندان همکاری و همراهی خوبی داشتند و با توجه به ارتقای سطح فرهنگ شهروندان در موضوع چهارشنبه‌سوری و افزایش اطلاعات آنها از صدمات و خطرات ناشی از حوادث برخی اقدامات هیجانی، شاهد برگزاری شادی‌های سالم بودیم و پیش از آنکه مسوولان به این موضوع بپردازند، مردم فهیم و با فرهنگ، تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنند.
وی گفت: استانداری با کمک همه دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزان، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در یک فضای شاد و کاملا سالم، شهروندان به استقبال بهار بروند.

تمدن استاندار تهران تنها مجیزگوی ملت نیست! این روزها، دیگران هم از ترس دارند قالب تهی می‌کنند:
اطلاعیه ناجا به مناسبت چهارشنبه‌سوری را بخوانید:

پلیس هیچ‌گاه با تخلیه هیجان جوانان مخالف نیست و در عین حال آن را بهانه‌ای برای ایجاد فضایی شاد می‌داند که البته این امر باید با نظارت و کنترل دقیق خانواده‌ها باشد تا نگرانی و تجربه تلخی را رقم نزند.همچنین نیروی انتظامی برای از بین بردن دغدغه خانواده‌ها، همانند سال‌های گذشته با تجمعات، مزاحمت برای مردم، اوباشگری، رفتارهای ناپسند و خطرآفرین، ایجاد راهبندان، سد معبر، مزاحمت و پرتاب موادمحترقه و آتش‌زا، اختلال در نظم و امنیت عمومی و … برخورد قاطع و جدی می‌کند.

البته منظور حضرات از اوباش گری در این بیانیه هم اشاره به آنهایی است که با شهامت بیشتر در چنین مواقعی به مبارزه با حکومت جهل و خرافه می‌روند و با ابزار فرهنگی پوزه سردمداران رژیم را به خاک می‌مالند.
فراموش نکنیم که همین چند روز پیش بود که آخوند مکار شیرازی چهارشنبه سوری را خرافه خوانده بود، بخوانید:

نظافت، خانه تکانی، دید و بازدید و کمک به نیازمندان و خیلی از کارهای دیگر خوب است، اما آتش روشن کردن در چهارشنبه سوری یک بدعت خرافی است مخصوصا با گفتن این جمله که “سرخی تو از من زردی من از تو” این ها خرافات است.

مردک خرافه پرست نمی‌داند که هرچه او می‌کند سراپا خرافه است!
گویا آقایان یادشان رفته که آخوندها همیشه مخالف ایران و ایرانی بوده‌اند حالا چگونه است که بعضی از حکومتچی‌ها این گونه با گفته آخوندها مخالفت می‌کنند و برخلاف خواست آنها این چنین برای ملت عشوه گری می‌کنند!


پیشاپیش جشن چهارشنبه سوری را به شما شادباش می‌گویم و سال پیش رو را سال سرنگونی حکومت نکبت آرزو می‌کنیم!

نوشته: در ساعت: 12:29 am در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,اعتراض و تظاهرات,سیاسی,ملای حیله‌گر

3 پیام  |           

3 پیام به “عقب نشینی حکومت در برابر ملت”

  1. دامون says:

    سالگشت نوروز باستان را به شما دوست عزیز و تمام پارسی زباننان ِ دنیا تهنیت گفته و ‌ آرزومند شادکامی و بهروزی برای همه ء میهندوستان را دارم
    دوستدار شما، دامون

  2. ali says:

    ما احمقانی هستیم که سی سال است مثلا با اسراییل در جنگ هستیم ولی کسانی را مسول اقتصاد کردیم که میتوانند بر اساس قانون بازگشت تابعیت اسراییلی دریافت کنند.
    کتاب ذریه پیامبران و نقش ویژه ایرانیان در آخرالزمان را حتما بخوانید قبل از اینکه پاک شود
    از اینجا دریافت کنید
    aliahoseinzadeh1234.blogfa.com
    یا از اینجا
    persiamustnotperish.blog.com

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی