Jan 06 2013

راکتور ساخت داخلی!

نوشته:     :::       11 پیام

مدتی بود می‌خواستم یک دستگاه پیشرفته برای له کردن انگورهای ملوکانه بخرم! هر چی گشتیم و گشتند توی نروژ چیز بدرد بخور پیدا نکردیم، عاقبت امر با خودم گفتم مگر من با اون دختر کوچولویی که توی زیر زمین خانه شان راکتور اتمی ساخته بود چه فرقی دارم! در ضمن با اینکار می‌توان یک تو دهنی امام پسند هم به استکبار جهانی زد و خلاصه اینکه تصمیم بر این شد که مگه ما چی چی مون از دیگران کمتره! باید توی زیر زمین خونه اگر هسته‌اتم رو نمی‌شکافیم حداقل هسته انگور رو که می‌تونیم له کنیم که، و کلی از این صُبتا! در ضمن دیدیم که رهبر اَن‌قلاب فرموده‌اند که امسال سال خودکفایی و از این صُبتا ست در نتیجه دست با کار شدم!

پس از غور کردن در چند نمونه از این دستگاههای معظم و پیشرفته، مغزمان نزدیک بود بترکد که خوشبختانه یادمان افتاد به گوشت چرخ کن ننه جون. البته اون گوشت چرخ کن اینجا هم گیر میومد ولی خوب برای شکافتن هسته انگور نمی‌شود از گوشت چرخ معمولی استفاده کرد زیرا همه هسته‌ها را خرد خمیر می‌کند و این برای شراب سازی خوب نیست.
عاقبت تصمیم گرفته شد دستگاه رو برای اینکه ضد زنگ هم باشد از چوب بسازیم و اینکه هم چوب در نروژ به وفور پیدا می‌شود و هم علم سرهم کردن آن بیشتر در دسترس است.
این شد که رفتیم سراغ ایکا (Ikea) و مقداری آت آشغال برای غنی سازی آب انگور خریدم.
مقداری هم پیچ و مهره ضد زنگ و مقاوم در برابر اسید خریدیم و شروع کردیم به طراحی. سرتون رو درد نیارم روم به دیفال ایشالو که چش نخورم! همچین دستگاهی درست کردم که اگر آمریکا و اسرائیل جهانخوار بفهمند یقینا سازمان انرژی اتمی و شورای امنیت رو میفرستند به سراغ من و از فردا ست که تحریم‌ها علیه من هم شروع خواهد شد، آن هم چه تحریم‌هایی! تحریم شراب از نوع کالیفرنایی یا اسرائیلی!
زیاد روده درازی کردم این شما و این هم راکتور غنی سازی انگور بوسیله دستگاه فوق پیشرفته تولید شده در زیر زمین خانه خُسن آقا.

نوشته: در ساعت: 5:33 pm در بخش: طنز

11 پیام  |           

11 پیام به “راکتور ساخت داخلی!”

  1. علی says:

    عالی بود

  2. یوکیو آمانو says:

    داش حسن منم یکی ساختم اما با 2 تا غلتک چوب بلوط که آج دارش کردم.فکر کنم اینی که شما ساختی یه کم گیروگور داشته باشه اول اینکه یه کم بزرگه و تودهنه بشکه هم جا نمی گیره و تفاله از لب ظرف شره میکنه پسر. آیا امتحان شو پس داده این؟منفجر بشه ابر اتمی اروپا رو برمی داره ها

    • خُسن آقا says:

      نه برادر یکوکیو اصلا هم بزرگ نیست! مگر توی تصویر نمی‌بینی که قشنگ فیکس میشه روی بشکه 25 لیتری. از همون ها که من حداقل پنجتاشو دارم و قرار همه رو به حول قوه الهی بزودی با این راکتور جدید پر کنم.

      • یوکیو آمانو says:

        نقی یارت. اما یه فیلم هم از طرز کارش بذار

        • خُسن آقا says:

          بزار انگور سال سبز بشه بعد، بدون انگور باید برم انگور گرون بخرم برای آزمایش این اصلا مغرون به صرفه نیست!!

  3. NoOne says:

    I think you will have some sealing problems. Grape juice may leaks from the joint between the upper and lower comparetment.

    Long time ago I used to use meat grinder (Charkheh Goosht) by removing the front blade out of the front cap. The seeds won’t be crushed in this way. Give it a try.

    Shaad Bashid

    • خُسن آقا says:

      نه براد جان! اگر هم نشت بکنه میریزه توی بشکه. در ضمن می‌تونستم با یک واشر بین این دو بخش رو هم ببندم و کیپ بکنم، ولی اصلا نیازی نیست چون اول اینکه انگورها فقط سوراخ می‌شوند و آب چندانی از آنها جاری نمی‌شود. دوم اینکه راکتور هسته‌ای روی بشکه قرار می‌گیره در نتیجه همه مواد مستقیم می‌ریزد توی بشکه!
      درضمن در دو بر آنجایی که انگورها له می شوند یک لایه درونی از جنس پلاستید گذاشته ام که جلو نشت را خواهد گرفت البته این ورقه های پلاستیک را گذاشتم برای اینکه آب انگور زیاد داخل چوب نرود.
      این نوع ورقه های پلاستیکی استفاده کردم برادر:
      http://biltema.no/no/Bygg/Ovrig/Plastglass-26207/

  4. چراغ says:

    حسن آقو من یه دونه تو ایران برای له کردن گوجه فرنگی ساخته بودم برای رب گیری. خیلی ساده اگر به سر یه درل یه پروانه وصل کنی و طوری سوارش کنی که پروانه داخل دیگ گوجه فرنگی یا انگور قرار بگیره کار تمامه. فقط مواظب باش کاکو آب انگور به اطراف نپاشه.

    • خُسن آقا says:

      کاکو این روش شما باعث انفجار هسته ای خواهد شد حقیر تصمیم داشتم هسته اتم بشکافم و از انفجار جلوگیری کنم!

  5. آرش says:

    دمت گرم، بعد از مدتها اومدم کلی خندیدم

  6. me says:

    این مدل بتا است. باید صبر کرد دید نتیجه نهایی چی‌ میشه. البته نتیجه اسلامی را ندی حسن آقا مثل این آزمایش که تو ایران روی بیست تا موش کردند.نتیجه واقعی را بده شاید ما هم رفتیم هسته‌ای شدیم.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی