Oct 30 2012

یا رب روا مدار که گدا معتبر شود … گر معتبر شود زر یامفت زیاد می‌زند!

نوشته:     :::       2 پیام

قبلا نوشته بودم که آدم گدا اگر معتبر شد آنگاه است که روزگار من و شما سیاه خواهد شد!
ببینید سید علی گدا، همان آخوند پنج تومانی دوران قبل از انقلاب چطور برای خودنمایی ما ملت ایران را سوژه خنده جهانیان کرده!
مردک تو حتی قادر نیستی نان شب ملت خودت را فراهم کنی، با این حرکت می‌خواهی چی را ثابت کنی!؟

مردک برداشت به خیال خودش ناو جنگی فرستاده به سودان! آخه بدبخت مفلس اگر آمریکا ادا و اطوار قدرت جهانی را در می‌آورد توانایی آنرا دارد که از آن سر دنیا دهها ناو جنگی که حتی قایق‌های نجاتشان هم از ناوهای ارتش مافنگی تو بزرگترند به خلیج فارس بفرستد، حالا مثلا تو با این کارت می‌خواهی چه را ثابت کنی! ؟
مردک کشتی فرستاده که قادر است 3 عدد هلیکوپتر حمل کند، که آنها هم یقینا هنگام عملیات یا نقص فنی بهم خواهند زد یا قبل از به پرواز درآمدن نابود خواهند شد. بیچاره آنها که از این ادا و اطوارهای گنده لاتی در می‌آورند، تنها یک ناو هواپیما برشان که قبل از روی کار آمدن حکومت تو ساخته شده به تنهایی قادر است 90 جت جنگنده حمل کند. بیچاره گدا زاده اگر ارتش آمریکا عطسه کند تو و کل رژیم نکبت بار آخوندی‌ات در کمتر از چند دقیقه دود می‌شوید می‌روید به هوا!
ببین مردک عقده‌ای چطور ملت ایران را منتر خودش کرده ها! آخه بیچاره مفلوک مگر مدام قمپز در نمی‌کنی که اگر اسرائیل حمله کند اله می‌کنیم بله می‌کنیم (اله و بله کردن همان چنین و چنان کردن است، به ترکی نوشتم شاید این مردک زبان من را بفهمد!)خوب مادر فلان شده مگر حمله نکردند کارخانه ترغه سازی‌ات را در سودان نابود کردند خوب حمله کن دیگه چرا فقط بلدی زر یامفت بزنی!

نوشته: در ساعت: 2:11 pm در بخش: بحران اتمی، جنگ,سیاسی,ملای حیله‌گر

2 پیام  |           

2 پیام به “یا رب روا مدار که گدا معتبر شود … گر معتبر شود زر یامفت زیاد می‌زند!”

  1. ذکر خیر کننده آل علی (ع) says:

    کیر گوهی خوک تو کس ننه 14 به اصطلاح معصوم دین اسلام و آخوند ها و خامنه ای رهبر ایضا تو کس ننه عزاداران حسینی.

  2. fozul says:

    شاید با این ناوها اسلحه و موشک از طریق سودان و مصر برای حماس می‌فرستند (باوجود اینکه حماس دیگر برایشان تره هم خورد نمی‌کند!) قبلن هم اسرائیل ‌به‌چند کاروان در سودان که اسلحه برای نوار غزه حمل می‌کردند، حمله کرده بود!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی