Oct 12 2012

یا رب روا مدار که گدا معتبر شود … گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود!

نوشته:     :::       4 پیام

وقتی آدم سخنان بعضی از این آخوندهای پنج تومانی سابق که امروز شده‌اند آخوندهای میلیون بلکه میلیارد دلاری را می‌خواند. از ته دلش آهی می‌کشد و آرزو می کند ای‌کاش چنین بود و این گدا زادگان به این جایگاهی که رسیده‌اند نمی‌رسیدند.
بخوانید ببینید این گدا زاده مافنگی چطور باد به قبقب انداخته و با بزرگان آش و پلو می‌خورد!

حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفته است که هواپیمای بدون سرنشینی که هفته گذشته در اسرائیل سرنگون شده، ساخت ایران بوده و روی “پایگاه های حساس” اسرائیل پرواز کرده است.

آقای نصرالله در گفت و گو با شبکه تلویزیونی لبنانی المنار گفت که حزب الله لبنان مسئول ارسال این هواپیمای بدون سرنشین به درون آسمان اسرائیل بوده است.

طرف چنان اظهار نظری می‌کند که آدم گمان می‌کند خودش یک پا خبره جنگ‌های الکترونیکی است و دها سال اداره کننده بزرگترین کشور جهان بود. تو نگو طرف بجز بر سر منبر چرندگویی نمی‌دادند و با همین چرندیات چهار تا و نصفی هم آدم مغز شسته مسلمان بی لیاقت دو و بر او جمع شده‌اند.

باور بفرمایید این حسن نصرالله بدبخت که هیچ! حتی آن آلت الله‌های بزرگ هم قبل از انقلاب اسلامی 57، حتی روضه های پنج تومانی هم از سرشان زیاد بود، چه رسد به این مافنگی سید حسن نصرالله!

امیدوارم روزی برسد که ملت منطقه بتوانند دست این گدا زدگان را از دامان خاورمیانه کوتاه کرده به جایگاه واقعی‌شان عودت دهند. جایگاه واقعی این گدا زادگان هم جایی نیست بجز گدایی اطراف قبرستان‌ها.

نوشته: در ساعت: 4:19 pm در بخش: اسلام و مسلمین,سیاسی,ملای حیله‌گر

4 پیام  |           

4 پیام به “یا رب روا مدار که گدا معتبر شود … گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود!”

  1. fifi says:

    حقیقت بدان که در عالَم، هیچ شرّی و بلایی و فتنه ای و وبایی را آن اثر فساد نیست که « فرومایه » به مرتبه ی « بزرگان » رسد. ……. ] از کتاب: « تاریخ طبرستان » – / بهاءالدّین اسفندیارابن کاتب / ص. 13

  2. گاینده مقام عظمای ولایت ( عن منی خامنه ای ) says:

    با سپاس از ثامن الامه و آقا امام زمان و ابولفرض بی دست بخاطر زدن گل به کره جنوبی.

    کیر سندرپیتی و کونا در کون آقا حضرت محمد رسول الله به نشانه تشکر از همکاری سه جانبه آقا امام رضا (ضامن تفنگ) و آقا امام زمان و ابوالفرض بی دست (ایشان در دروازه کره جنوبی نقش ستون پنجم ایفا کرده چون دست نداشتند کره گل خورد.)
    به نشانه تشکر:
    کیر گوهی تیرانازوروس تو کوس و کون ننه وزارت اطلاعاتی ها و بسیجی ها و سپاهی ها.

  3. با توجه به نام گذاری مقام معظم رهبری روی هرسال و مشاهده اثرات آن از مقام معظم رهبری تقاضا داریم سال آینده را سال حفظ نظام اسلامی و حفظ ولایت فقیه نام گذاری کنند. با تشکر

  4. سوسمار says:

    حزب فقط حزب گوز – رهبر فقط دهلی نیوز

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی