Apr 23 2012

عقل که زایل شد جان در عذاب است

نوشته:     :::       2 پیام

نهضت آزادی را که می‌شناسید؟ همان حزب الشیاطینی که مردم بیچاره ایران را در دامان خمینی افکند، همان حزبی که من ترجیح می‌دهم آنرا نهضت نکبت و در بند کشی بنامم! آقای دبیر کل آن دکتر ابراهیم یزدی در نامه اخیرشان شکر فراوان خورده‌اند به این هوا! به این بخش آن گوش فرا دهید:

من نه از زندان می ترسم و نه از مرگ، اما شما چه بخواهید و چه نخواهید، این دو محاکمه‌ را با هم مقایسه می کنند و جمهوری اسلامی در این مقایسه زیان می بیند. من به نظام جمهوری اسلامی رای داده‌ام و به رای خود وفادارم. شما با این ظلم‌ها و ستم‌ها، مقدمات سقوط نظام را فراهم می کنید. حیف است نکنید! در لایحه‌ی دفاعیه‌ی خود در اولین جلسه‌ی دادگاه – در ۱۳۹۰/۸/۱۱ – یعنی همان روز که شما یادداشت برای من نوشته‌اید در رد صلاحیت دادگاه نوشتم که کار شما ظلم است و پیامبر خدا فرمود: الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم. شما براندازان آرام و خاموش این نظام هستید. اما این همه‌ی داستان نیست.

آدم چه بگوید به این آقای دکتر!؟ اگر این بدبخت دکتر بودی یک سوزن در کون خودش می‌زد بلکه به هوش آید و از خواب خرگوشی بیدار! آخه بدبخت فلک زده! تو از یک طرف حکومت آخوندی را که خود در تشکیل آن سهیم و شریک هستی را به هزار و یک نوع گناه و بی قانونی و و و متهم می‌کنی! بعد هم می‌نویسی که “من به نظام جمهوری اسلامی رای داده‌ام و به رای خود وفادارم”!؟ آخه بدبخت با این اقرارها شما خود شریک جرم هستی که!

آی خدایی که وجود نداری و من تو را نمی‌پرستم و نه به تو باور دارم و نه تو را قبول دارم! کاری بکن ما از دست این مجانین رها شویم. خدایا به ما مرگ اعطاء کن تا از دست این همه آدم احمق رها شویم!
آمین!

(توضیح: منظور ایشان از دو محاکمه، دادگاه‌های نهضت آزادی در رژیم شاه و خمینی است)

نوشته: در ساعت: 2:56 pm در بخش: سیاسی,طنز

2 پیام  |           

2 پیام به “عقل که زایل شد جان در عذاب است”

  1. morid says:

    درخواست شیث و نصرتی برای اعاده حیثیت
    عواقب کار فرهنگی دیپلمات جمهوری اسلامی در برزیل :

    1 . بعد از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی از دیپلمات ( انگشتی ) ، شیث رضایی و نصرتی خواستار تجدید نظر در حکم و جریمه و اعاده حیثیت شدند .
    در این درخواست آمده : باید مقامات فدراسیون فوتبال در اولین بازی به استقبال ما بیایند و در حضور همه مردم از ما عذرخواهی کنند چرا که عمل ما دقیقا در راستای تقویت فرهنگی _ دیپلماتیک جمهوری اسلامی بوده است .

    2 . خانم اشتون اعلام نمود بهیچ وجه حاضر به ادامه مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی نیست مگر آنکه ایم مقامات تعهد دهند در هنگام مذاکره به بهانه های مختلف زیر میز نروند !

  2. داریوش says:

    خسن جان کاش عبید زاکانی زنده می بود و به حساب اقای داکتر میرسید. الحمدالله در مملکت ما داکتر زیاد است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی