Apr 20 2012

پیش لوطی و معلق بازی!

نوشته:     :::       8 پیام

دروغ ابدا! کدام دروغ؟ در اسلام ناب محمدی به این جور دروغگویی‌ها می‌گویند تقیه! همان که من تنقیه نامیده امش!
در خبری می‌خوانیم که:

سفارت ایران در برزیل: اتهام تخلف جنسی حاصل ‘تفاوت فرهنگی است’
در پی انتشار گزارش هایی حاکی از اینکه حکمت الله قربانی، عضو سفارت ایران در برازیلیا، پایتخت برزیل، چند دختر نوجوان را در یک استخر شنا مورد تعدی جنسی قرار داده است، سفارت جمهوری اسلامی در برزیل اطلاعیه ای را منتشر کرده و گفته است که اتهام تعدی جنسی علیه این فرد نادرست بوده و “حاصل سوء تفاهم ناشی از تفاوت در رفتارهای فرهنگی بوده است.”

یکی نیست به این یارو که از خودش اطلاعیه در وکرده بپرسد، خوب مردک پدر سگ حالا گیریم که توانستید با این ادعا که این تفاوت فرهنگی بوده برزیلی ها رو بفریبید! برای ملت ایران این واقعه را چگونه می خواهید ماست مالی کنید! اصلا شما بیا توضیح بده کجای فرهنگ اسلامی شما گفته که طرف باید برود در یک استخر مختلط، زیر آبی بزند و در کون و کفل دخترکان خردسال را [*]پنجیر بگیرد!؟ والله دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ! همین روزها ست که حضرت آسد علی رهبر از خودش فتوا در کنه و بگوید که در اسلام ناب محمدی زیر آبی زدن و پنجیر در کون دخترکان خردسال گرفتن از رفتارهای بسیار عادی است و برای اثبات هم از هزار و یک آیه و حدیث مدرک رو کند. مگر نه اینکه محمد با عایشه زیر 9 سالگی همخوابگی می‌کرد!
خلاصه اینکه زیاد سخت نگیرید هر چه بر طول عمر این رژیم افزوده شود بهتر است. حداقل ریشه این بی ریشه‌ها با نشان دادن طینت و سرشت خود را برملا خواهند کرد.

[*] در زبان سلیس فارسی شیرازی به عملی که حاج آقا حکمت الله قربانی انجام داده می‌گویند! پنجیر در لهجه‌ها و گویش‌های دیگر به آن ویشگون نیشگون و هزار و یک چیز دیگر گفته می‌شود!

نوشته: در ساعت: 3:47 pm در بخش: اسلام و مسلمین,سیاسی,طنز,ملای حیله‌گر

8 پیام  |           

8 پیام به “پیش لوطی و معلق بازی!”

  1. بابک says:

    وقتی می‌گویند تفاوت فرهنگی یعنی این رو برمی‌گردونیم ایران. به جاش یه نفر دیگه می‌آریم که اون هم عین همین خواهد بود چون فرهنگش با این یکیه!
    می‌شد گفت این بارو تخلف کرده و باهاش برخورد می‌کنیم ولی رژیم آخوندی اصراری در پرده‌پوشی از رفتار و اخلاقیات دست‌پروردگانش ندارد!

  2. پرویز says:

    اختلاف فرهنگی‌؟!!!!! یعنی‌ تو فرهنگ و دین این جانوران این کارها مجاز بوده و مشکلی‌ نداره. حسن آقا البته شاید این بابا می‌خواسته به سنّت پیامبرش که عایشه رو گرفت تا ارتباطش با ابوبکر بهتر بشه می‌خواسته دخترِ رو به عقد خودش در بیاره تا ارتباطش با پدر دختر بهتر بشه. قسمتِ جالبش اینه که یه بابایی یه غلطی کرده، بعد ۱۲۰۰۰ کیلومتر اونطرفتر رفیقش تکذیب می‌کنه.

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2012/04/120419_l03_diplomat_iranian_brazil.shtml

    فردا تکذیب میکنند که این بابا اصلا شنا بلد نیست، و نامبرده در زمان مذکور در سفارت جمهوری اسلامی مشغول فریضه نماز بوده. دین دروغگو، پیامبر پدوفیل، امامان حشری، رهبر قاتل، رئیس جمهور اسکل، باید دیپلماتش هم اینجوری باشه. این اولی‌ و آخریش نیست.
    http://iranoz.wordpress.com/2012/04/20/harzname/

  3. من says:

    شما معنی این “اختلاف فرهنگی ” رو نگرفتید . یعنی آقایون و خانوم های برزیلی ، لیدیز اند جنتلمن ، اتنشن پلیز ! این موضوع “انگول کردن” برای ما ایرانی ها امری کاااااملا عادی است و همین جوری در همه مجالس و محافل ، علی الدوام انگشتمون توی کون همدیگه است . شما ندید بدید هستید و یهو جیغ و داد می کنین وگرنه خدائیش خیلی درد هم نداره .

  4. زیر آبی says:

    در حال ارشاد دختران بوده و دعوت آنها به اسلام عزیز البته در زیر آب ثوابش بیشتر است !

  5. والد بمانعلی says:

    خُسن آقای جان، این اختلاف فرهنگی پیشینه درازی دارد و پرونده های این گونه متدینان در ادارات پلیس کشورهای با حساب وکتاب، کم نیست. یک افسر پلیس سوئیس که از کوبیدن میخ اسلام به دست این مذابان ولایت خبر داشته به کسی درز داده بود که یکی از حضراتی که پس از انقلاب دیپلومات، آنهم از نوع سازمان مللی اش از آب در آمده! برای کوبیدن میخ اسلام با چنان عزم محکمی زن خدمتکار خانه اش را در ژنو به روی تختخواب پرتاب کرده و به او حمله ور شده که بیچاره زنک از تخت پائین افتاده و کمرش شکسته بود. می گفت مقامات سوئیسی، روی این مطلب سرپوش گذاشته و طرف را بی سر و صدا روانه ام القراء کرده بودند. یادمان نرود که یک وقتی دیپلومات های ایران بزرگانی نظیر عبدالحسین سرداری بوده اند که جان هزاران یهودی را از بربریت نازی ها نجات داد و حالا …

  6. والد بمانعلی عزیز در اینکه حضرات حزار و یک نوع حرامزادگی دارند شکی نیست ولی این وقاحت که فرموده اند اختلاف فرهنگی بود خودش یک شاهکار لاپوشانی است!

  7. nima says:

    دیروز در بر نامه نسیم شمال که از تلویزیون اندیشه از لس انجلس پخش میشود دو ادم معلوم الحال دعوت شده بودند که هر دوبه شدت شیفه و فریفته حرکات و شعبده بازی های اخیر رژیم ضد مردمی و ضد ایرانی اسلامی که این روز ها فریبکارانه تحت نام دفاع از میهن و دفاع از جزایر خیلج فارس به راه انداخته شده بودند ! این دو که یکی نوری زاده و دیگری محمد سهیمی لابی رژیم و نو چه تریتا پارسی مزدور رژیم بودند میگفتند که حتی حاضرند برای حفظ این سه جزیره به ایران بروند و در تظاهراتی که قرار است به زودی در تهران توسط رژیم در مقابل سفارت امارات بر گذار شود شرکت کنند!. محمد سهیمی لابی رژیم که مرتب سر و کله اش در تلویزیونهای لس انجلسی پیداست و از بر نامه های تروریستی اتمی رژیم دفاع میکند بدون انکه یک کلمه هم از نقض شدید حقوق بشر در ایران بگوید میگفت که او دوست نزدیک سیمور هرش است و سیمور همیشه با او در رابطه با اوضاع ایران و رژیم مشورت میکند. محمد سهیمی جز همان ۳۷ نفری است که چند هفته پیش به همراه تریتا پارسی و فاطمه حقیقت جو به وزارت خارجه امریکا نامه نوشتند و خواهان حفظ نام مجاهدین در لیست تروریستی امریکا شده بودند! اما همین مزدور همراه با تریتا پارسی و نایاک زمانی که صحبت قرار دادن نام سپاه ادمکش پاسداران رژیم در لیست تروریستی امریکا شده بود به شدت با ان اعتراض کرده بودند. حال برای همه مشخص شد که اطلاعات سیمورهرش از کجا سر چشمه میگیرد!. سیمور هرش همراه با گرو هبان هریزمزدور رژیم که اینک به جرم تجاوز به یک دختر بچه در زندان است ۷ یا ۸ سال پیش حتی روز و ساعت حمله امریکا و اسرائیل به رژیم اسلامی یعنی به رژیم دست نشانده خودشان را هم در رسانه ها اعلام کرده بودند!.

  8. فدایی says:

    دست نوشته خودم می باشد در جواب کسی که ضد جمهوری اسلامی بود. و به گذشته طاغوتی فخر می کرد. خیلی مختصر جواب دادم.
    باسلام
    بسم الله الرحمن الرحیم
    در جواب ایشان که می گفت من وطن را وتاریخ آن را دوست دارم. وفخرمی کرد به بعضی از زمانهای تاریخ ایران، هرچند از خیلی سرخودگی ها و وادادگی های گذشته حرفی نزد. این مطلب را آوردم.
    من هم کشورم را دوست دارم. حب الوطن جزء الایمان
    آن تاریخی که به شرافت و عزت ،افتخار و ارزشهای انسانی من بیفزاید نوکر آن هستم وبرای حفظ آن تاریخ جانم را هم می دهم
    اما آن تاریخی که لطمه به به انسانیت و شرف وغیرت بزند. وخودباوری را از بین ببرد.نه این طور نمی تواند باشد.
    آن تاریخ را باید حفظ کرد نه برای افتخار ؛ بلکه برای عبرت گرفتن و برگشت به عقب نداشتن.

    در اینجا طرف با بازی با کلمات خلط بحث می کرد. که این بحثها به اعراب(ببخشید لفظ ایشان بود. عربهای سوسمار خور) می باشد
    در ضمن بحث را به حاشیه نکش و با کلمات بازی نکن !!
    این دیدگاه هیچ ربطی به ایرانی یا عرب ندارد.
    این را فطرت پاک هر انسانی که دنبال سعادت حقیقی هست می فهمد. هر انسانی که دنبال پیشرفت سر بلندی و عزت وافتخار کشورش و اطرافیان وخودش باشد درک می کند که شایستگان باید مدیریت ها را در دست بگیرند و پاکان باید راهنما باشند . که هم دنبال اجرای عدالتدر جامهع باشند . هم حرکت به سوی تکنلوژی و پیشرفت داشته باشند و عزت و اعتلای کشور را هم در دست داشته باشد که اینها همه با اقرار تمام معاندین و موافقین این کشور بزرگ وبافتخار در وجود رهبر فرزانه انقلاب عزیزمان می باشد. هر جند اینا بحث زیادی دارد وسوالات زیادی در ذهن می آید.
    سوال ذهنی؟
    اینکه اگر اینهمه افتخارات داریم چرا در بعضی چیزها عقب هستیم. چند دلیل داره
    جواب خیلی مختصر (خیلی جوابهای مستدل وجود دارد که وقت نیست!!)
    1- اینکه ما در سال های طولانی کشور ما را از تمام پیشرفت ها و تکنولوژی عقب نگه داشته بودند. چون طاقوت فکر این چیزها اصلا نبود.
    2- اینکه بعضی خود فروخته های داخل مزدورانه همه همتشان را برای ضربه زدن به ملت وجلوگیری می کنند از هر نوع عزت افرینی ملت.(بعضی غرب پرست های ضعیف وفرومایه و وابسته به آنها(بلا نسبت شما!!!))(که این ادمهای ضعیف که بیشتر خود را هم مدافع مردم هم می دانند. بیشترین ضربه را هم می زنند(جریان نفاق مخفی) )
    3- فشارهای تمام مستکبرین و ابرقدرتهای دنیا پرست از جمله جنگها و ترورها ،تحریمها (و این هم به خاطر این اس که می بینند به زودی از تمام انها پیشرفته تر می شویم)

    اما ادامه بحث:ما با کسی یا باچیزی عقد اخوت نبسته ایم اگر هر گروهی یا فردی در مقابل فطرت پاک انسانی ما یعنی یکتاپرستی و خداپرستی ودین اسلام وآرمانهای ما با یستد کنار گذاشته می شود.
    مثل متعصبین جاهل نیستیم با همه ظلمهایی که به ما از طرف غرب وشرق و منافقین یا سلطنت طلبان می شود باز از آنها دفاع یا بدتر!!!! بخواهیم آنها حکم فرما بشوند!!!(که زهی خیال باطل) که این آرزو را باید به گور ببرند. این ایرانی های با غیرت و شرف که به برکت اسلام و انقلاب توانسته اند خود را از چنگال پلید مستکبرین نجات بدهد و راه سعادت و تعالی و پیشرفت را پیدا کرده محال است از این ارزش ها دست بکشد. واین را خوب دشمن فهمیده به همین خاطر اینهمه سراسیمه دست به هر کاری می زند . و متأسفم برای بعضی داخلی ها که هنوز به این نرسیده اند و در توهم خود غرق هستند.
    بابام سرمان را از زیر برف در بیاوییم و با چشم باز و فطرتی پاک به تغییرات در عالم توجه کنیم،.و ببینیم بیداری اسلامی را در جهان ببینیم، توجه تمام عالم را به سوی شیعه و ایران اسلامی ببینیم، علاقه و توجه جهان را به سوی عدالت واقعی ببینیم ،حرکت مردم را به سوی منجی عالم حضرت مهدی (عج) (هر چند باید بیشتر کار کنیم ونقصهای خودمان را بر طرف کنیم و خودمان را توانمند کنیم برای اینهمه نیاز و توجه عالم به اسلام و ایران و پاسخگویی به انها)
    چون وقت کم هست و نمی رسم به منابع اصلی رجوع کنم و مطلب را کامل کنم مرا ببخشید

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی