Apr 18 2002

سعيد حنايی، قاتلی بيمار يا

نوشته:     :::       Comments Off on سعيد حنايی، قاتلی بيمار يا

سعيد حنايی، قاتلی بيمار يا دست پرورده يکی از آخوندهای بيمار؟
سعيد حنايی حتی تا آخرين ساعات زندگيش به اين اميد بود، يا بهتر بگوئيم بر اين باور بود که انگار قرار نيست اعدام شود. از گزارشی که بوسيله خبرنگارانی که در زندان وکيل آباد حضور داشتند، چنين بر ميآيد که نامبرده درست تا روز قبل از اعدام هنوز از اين موضوع که بقرار است اعدام شود بيخبر بوده!! چرا؟ آيا نه برای اينکه او خود را درپناه افرادی ميپنداشته، که قادرند در آخرين لحظه ها او را نجات دهند!؟ شايد از نظر من و شما اين باور احمقانه بنظر آيد، ولی برای کسی که شايد با افرادی از رژيم در تماس بوده اين باورها بی منطق نباشد . به او قول داده بودند که تو در پناه مائی، هيچ کس قادر نيست ترا مواخذه کند، تئوری خوببِست نه؟ اين را هم از يکی از خبرنگارانی که در محل حضور داشته بشنويد:
برای چند لحظه سکوت بر زندان وکيل آباد حکمفرما می شود تا اينکه نعره های مردی سکوت را ميشکند. حنايی فرياد ميکشد، فحش می دهد. زمين و زمان را بباد دشنام ميگيرد. از ميان بريده بريده حرفهايش می شنوم: زنا و سرقت را بمن بستند، آبرويم را بردند … سکوت … ديگر هيچ گاه صدای فرياد او بلند نخواهد شد. در را باز ميکنند. جمعيت هراسان وارد ميشوند. سعيد حنايی با چشمانی باز آويزان بر چوبه دار آرام گرفته است. چرا سعيد حنايی چند روز قبل از اعدام اينهمه آرام است!؟ و حتی حاضر نيست از گناه خود پشيمان باشد! نه برای اينکه پشتش به چيزی يا بهتر بگوئيم کسی محکم است!؟ و درست در لحظه ايکه برای اعدام ميبرندش ناگهان به التماس می افتد و اظهار ندامت ميکند!؟ چون تازه دريافته که فريبش داده اند، و آنهايی که در اولين روزهای دستگيری از او حرف ميزدند و حمايتش ميکردند ديگر حمايتش نميکنند. چون ديگر او مهره ای سوخته است، چون او ديگر تاريخ مصرفش تمام شده. او همچون هزاران هزار سربازگمنام امام زمان، تازمانی سرباز امام خامنه ای و امام زمان هستند که قابل مصرف باشند. حنايی تاريخ مصرفش تمام شده. ولی هنوز آقايان سرخ پوش، سبز پوش و سياه پوش از اينگونه سربازان پياده نظام امام زمانی فراوان دارند که فدای اميال خويش کنند. شايد سوال شود خوب برای چه او را به اينکار واداشتند تا بعد او را اعدام کنند. جواب و تئوری من اينچنين است:
1 . بخاطر وضع نابسامان اجتمائی، فحشاء در مملکت رو به افزون است و ملاها جز اينگونه راه چاره ها راهی را نه بلدند و نه مايلند به انجام آن، پس بهترين راه از نظر آنها اعمال زور و ترور است.
2 . علت دوم ايجاد رعب و وحشت است. در جامعه ای که وحشت حکمفرما باشدهيچ کس جرات نافرمانی را نخواهد داشت.
در پايان سخنی با سربازان امام زمان: بخود آييد تا دير نشده که عاقبت سربازان امام زمان “خامنه ای و شرکا همين است”.

نوشته: در ساعت: 8:02 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on سعيد حنايی، قاتلی بيمار يا  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی