Jan 04 2012

اینترنت پاک!

نوشته:     :::       5 پیام

internet_pak.jpg راستش را بخواهید وقتی تولیدات حکومت آخوندی را نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که این اراذل و اوباش در این 33 سال چیزی که بیشتر از همه تولید کرده‌اند “واژه جدید” است که این مساله هم زیاد باعث تعجب نیست! از آدم‌های حراف بجز حرف مفت زدن و تولید گاز معده چه توقع دیگری می‌توان داشت!
حالا همه واژه‌های تولید شده دیگر آخوندها را ول کنید، فعلا بچسبید به این واژه جدید “اینترنت پاک” تا برای تان ثابت کنم که در این زمینه هم عاقبت کار به کجا خواهد کشید.
معمولا آدم‌های حراف در پشت حرف‌هایی که می‌زنند هیچ اعتبار و پشتوانه‌ای ندارند! این واژه آخوندی هم چیزی بجز حرف مفت نیست.
اول از هر چیز پدیده‌ای بنام اینترنت کثیف وجود ندارد که آخوند بتواند آنرا تمیز یا پاک کند! اینترنت هم مثل هر پدیده دیگری بستگی دارد به کسی که از آن استفاده می‌کند، می‌تواند کثیف یا پاک باشد. وقتی آخوند آنرا استفاده می‌کند کثیف می‌شود و وقتی دیگران استفاده می‌کنند تمیز تمیز است.
دوم اینکه این حرافی‌ها که این روزها می‌شنویم همه از روی استیصال رژیم است که دارد در همه زمینه‌ها میدان را به مخالفین خود می‌بازد، در نتیجه مجبور است برای روحیه بخشیدن به نیروهایش رجزخوانی بکند! وگرنه چه کسی است که نداند اینترنتی که حکومت دنبال‌اش است اینترنت نیست، بلکه اینترانت است و اینترانت هم یعنی خداحافظی کردن با پدیده‌ای که دنیای امروز ما روی شاخ آن می‌چرخد.
پس در نتیجه با پاک کردن اینترنت(البته به قول آخوندها) منافع عظیمی از دست آخوندها که از قبل ورشکسته هستند خواهد رفت و آنها را بیشتر در این ورشکستگی فرو خواهد برد و ضریب شکنندگی رژیم را افزایش خواهد داد.
سوم اینکه اگر هم رژیم مجبور شود با هزینه گزاف اینترنت را به قول خودشان پاک کند (به کل از اینترنت جهانی قطع کند) در چنین حالتی یقینا این کار را در هفته ها یا شاید هم یکی دو ماه باقی مانده به انتخابات دست به این کار بزند تا بلکه از تکرار اتفاقی که دو سال پیش روی داد جلوگیری کند، غافل از اینکه دیگر این برف را سر باز ایستادن نیست. تازه تو گویی آقایان نمی‌دانند که تعداد زیادی از آی‌اس‌پی ها بطور غیر قانونی دارند از ماهواره برای اینترنت خود استفاده می‌کنند. در نتیجه مسدود کردن کامل اینترنت داخلی در عمل غیر ممکن خواهد بود.

منبع کاریکاتور عصر ارتباط

نوشته: در ساعت: 11:35 pm در بخش: آزادی بیان,سانسور,سیاسی,کامپیوتر و اینترنت

5 پیام  |           

5 پیام به “اینترنت پاک!”

  1. mehran says:

    salam hasan agha jan. this utube video clip of shirdokhtarane irani is very old. i first saw it 3 years ago and it might be even from when khatami was president.

  2. مصطفا says:

    خسن‌آقای عزیز،
    به موضوع خوبی اشاره کردی. خوب است «اینترنت پاک» را به شیوه‌ی واژه‌سازی‌های خودشان بگویم:«اینترنت‌نما» 🙂

  3. آرش says:

    حالا فرض کنید مدیریت جهان دست اینها بود، سرعت اینترنت خسن آقا در نروژ به 5 کیلوبایت می رسید!
    شنیدم نروژ بالاترین میانگین سرعت اینترنت را داره، خوش به حال شما
    ما در ایران اگر بالاتر از 128 کیلوبیت بخواهیم باید یک نامه شرکتی ارائه کنیم که شرکت ما نیاز به سرعت 512 یا 1 مگابیت داره آنهم گران می فروشند با حجم دانلود کم!

    تا چند ماه پیش با اتصال به vpn سرعت حداکثر 20 % افت داشت ولی الان تا 70 % سرعت افت میکنه اگه وضع همینطور باشه فکر میکنم به اینترنت ماهواره ای نیاز داریم

  4. siamak says:

    خسن اقا جان باور کن اینجا خوار و مادر ما رو به هم پیوند زدن!
    یعنی انفدر اوضاع کشور بیریخت شده که بیا و ببین.واقعا این وضع خسته کننده شده.نمی دونم،امیدوارم تا دو سه سال دیگه اینا برن وگرنه دیگه اینجا موندن فایده نداره.والا ما که به گا رفتیم،حداقل اگه احیانا ازدواج کردم و بچه دار شدم نسلهای بعد از من تو این کشور نپوسن.
    اگه چین و روسیه(این دو تا دمل چرکین سیاستهای جهانی)نبودن الان رژیم خیلی وضعش خرابتر بود شاید هم سرنگون شده بود.
    والا نمیدونم چی میشه،با این صحبتهایی که در مورد اینترنت حلال و این مزخرفات دیگه هم که میشه همین روزاست که از اینترنت هم محروم بشیم.جدا از اطلاع رسانی و اگاهی و تفریح و … که این پروژه مضحک میخواد توشون اختلال ایجاد کنه تو کارهای تحقیقاتی هم مشکل ایجاد میکنن.ما همین جوریشم تو دانشگاه برای ارتباط با دانشجوهای سایر کشورها،کتابخانه های بین المللی و مراکز تحقیقاتی علمی عقب هستیم حالا بیان اینترنت رو هم حلال کنن که دیگه به فنا…!
    خدا اخر و عاقبت ما رو به خیر کنه با این بیشرفهای بیشرم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی